thaz Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Z bólem ale musialem rozstać się z moim xtem Gore wzial jednak większy komfort podróżowania z trójką dzieci - w x-trail było mocno ciasno...Mam nadzieje ze nowy właściciel (Kraków) będzie zadowolony i dołączy do forum - którego i ja postaram się byc aktywnym userem.Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Jaki model wybrałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Pewnie rodzinny van? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thaz Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Sharan tatowózWysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_1986 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Witam, spodobał mi się pomysł użytkownika thaz i też postanowiłem założyć light bar. Zastanawiałem się nad bagażnikiem ale w ostateczności zrezygnowałem z niego i zrobiłem uchwyt. Efekt w nocy rewelacja :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Co to za oponki BF Goodrich AT ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gryzon Opublikowano 1 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 23 hours ago, grzesiek_1986 said: Witam, spodobał mi się pomysł użytkownika thaz i też postanowiłem założyć light bar. Zastanawiałem się nad bagażnikiem ale w ostateczności zrezygnowałem z niego i zrobiłem uchwyt. Efekt w nocy rewelacja :). Czy mogę prosić o więcej szczegółów - mocowanie , samego uchwytu ...Po prostu JAK to cudo jest zrobione ! Wygląda super bardzo delikatnie. Od dłuższego czasu myslę o czymś takim ale pomysłu brak na mocowanie i przejście kabla do wnętrza - No właśnie JAK wprowadzić zasilanie do środka ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_1986 Opublikowano 1 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 19 godzin temu, rademenez napisał: Co to za oponki BF Goodrich AT ? Niestety na BF mnie nie stać :(. Bieżnikowana o wzorze BF. Mam je od stycznia jestem mega zadowolony. W zimie kopały lepiej niż zimówka. Na mokrej trawie hebel z górki i auto momentalnie staje. Tak samo pod górkę na mokrej trawie ciężko zerwać trakcję jak jest włączone auto. Są troszkę glośniejsze niż zwykłe ale tragedii nie ma. Jedyny dość mocny minus to zauważyłem dość duże zużycie na przedniej osi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_1986 Opublikowano 1 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 5 godzin temu, Gryzon napisał: Czy mogę prosić o więcej szczegółów - mocowanie , samego uchwytu ...Po prostu JAK to cudo jest zrobione ! Wygląda super bardzo delikatnie. Od dłuższego czasu myslę o czymś takim ale pomysłu brak na mocowanie i przejście kabla do wnętrza - No właśnie JAK wprowadzić zasilanie do środka ??? Kolego prosta sprawa. Bedziesz potrzebował 1.2 m płaskownika ja kupiłem 5cm na 5mm grubości żeby był w miare ssztywny bo długość uchwytu to ponad 50 cm. Do tego profil prostokątny. Postaram sie go później zmierzyć i napisze dokladnie jaki. Ja na swoim prawie zęby wybiłem w garażu się plątał pod nogami :). Wziąłem go do ręki i zapaliła sie żaroweczka O! Pasujesz idealnie w miejsce mcowania ori bagaznika :). Najpierw dopasowalem profil w oryginalne miejsca na bagażnik, wywiercilem dziury i dokrecilem. Przyłozyłem płaskownik 60cm na sztorc wzdłuż plastikowego relinga, nastepnie trzeba odznaczyc krzywiznę dachu na płaskowniku i wyciąć. Kiedy płaskowniki miałem już dopasowane do dachu przymocowalem je do profilu sciskami i idealnie równo ustawiłem. Spawarka w dłoń i trzeba delikatnie przyłapać to wszystko jeszcze na dachu. Następnie dobrze obspawać już poza samochodem oszlifować i gotowe. Ja jeszcze przody tam gdzie przykreca sie leda zrobiłem na okrągło. Cel był taki że ma to byc zamontowane absolutnie bezinwazyjnie i mozliwie jak najbardziej estetycznie. Jeżeli chodzi o instalację pomógł kolega thaz za co Mu dziekuje. Kabel niełatwo ale da sie wcisnąć pomiędzy szybe a słupek. Niestety na wysokość szyby trzeba sie pozbyć oryginalnego peszla bo przewody przynajmniej u mnie są grube i w osłonie nie wejda. Ale same przewody dasz rade wcisnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gryzon Opublikowano 1 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 Ok konstrukcje już ogarniam z opisu... Tylko ten kabel. Wchodzisz do środka jak taksówkarze? Między drzwi i karoseria pod uszczelka? Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 1 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 3 godziny temu, grzesiek_1986 napisał: Niestety na BF mnie nie stać :(. Bieżnikowana o wzorze BF. Mam je od stycznia jestem mega zadowolony. W zimie kopały lepiej niż zimówka. Na mokrej trawie hebel z górki i auto momentalnie staje. Tak samo pod górkę na mokrej trawie ciężko zerwać trakcję jak jest włączone auto. Są troszkę glośniejsze niż zwykłe ale tragedii nie ma. Jedyny dość mocny minus to zauważyłem dość duże zużycie na przedniej osi. A jak na mokrym asfalcie? Śliskie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_1986 Opublikowano 1 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 2 godziny temu, Gryzon napisał: Ok konstrukcje już ogarniam z opisu... Tylko ten kabel. Wchodzisz do środka jak taksówkarze? Między drzwi i karoseria pod uszczelka? Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka Nie, wciskam w szczeline miedzy szybą a słupkiem po wysokości szyby i wchodzę do komory silnika. Tam podlaczam zasilanie do akumulatora i po scianie grodziowej ide przewdowami ktore maja byc w kabinie na stronę pasażera, tam trzeba znaleźć miejsce gdzie wchodzi ori wiązka do kompa i przeciągnąć kabel. Godzinę temu, rademenez napisał: A jak na mokrym asfalcie? Śliskie? Nie zauważyłem aby były jakoś szczegolnie sliskie na mokrym. Fakt ze jeżdżę raczej ostrożnie bo dosc czesto z malym dzieckiem. Ale po trasie bez problemu po zakrętach 80-100-i nic nadzwyczajnego się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Porez Opublikowano 1 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 2 godziny temu, rademenez napisał: A jak na mokrym asfalcie? Śliskie? Nie wiem jak się mają bieżnikowane do ori... moje ori AT ko2 na mokrym nie są wzorem przyczepności. Wszystko ok, dopóki nie trzeba mocniej depnąć w hebel. Oczywiście porównując do normalnej drogowej opony (wcześniej zazwyczaj używałem Michelinów PilotSport 2 i 3 - w osobówkach). Jadąc normalnie, nawet z wyższymi prędkościami problemów nie odczuwam. Natomiast nie ukrywam, że po tym jak mi się abs włączył przy 40km/h bo hamowałem na pomalowanych pasach to trochę respektu nabrałem. Niestety coś za coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_1986 Opublikowano 1 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 Zgadza się na pewno zachowują się inaczej niż tradycyjna opona ale przez 8 miesięcy normalnego użytkowania nie zauważyłem nic zlego. A jeżeli chodzi o hamowanie na pasach to myślę że każda opona na farbie bedzie sliska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 Ja mam Cooper Discover AT3 ,na suchym czarnym i w terenie OK ale na mokrym czarnym trzeba uważać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_1986 Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 Panowie a jak ze zużyciem bieżnika u Was? Niestety a może i stety bieznikowana jest dość miekka. W zimie ma to tylko same plusy ale w lecie już nie koniecznie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Porez Opublikowano 30 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2018 Ja na swoich zrobiłem 16,5tys i jakiegoś wielkiego zużycia nie zaobserwowałem. Wracając jeszcze do minusów - na mokrym też lubi zaskoczyć, zarówno przy żwawszym ruszaniu jak i mocniejszym hamowaniu. Oczywiście mierzone metodą na oko, bo debil nie wpadł na pomysł, żeby pierwszego dnia wziąć suwmiarkę do ręki... Korci mnie, żeby coś porobić z tym samochodem, ale z drugiej strony najchętniej już bym go wymienił na Pathfindera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 30 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2018 Jak juz Pathfinder/Navara to tylko z 3-litrowym turbo dieslem V6 dCi z wtryskiem common rail o mocy 231 KM . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thaz Opublikowano 11 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 Piękna beleczka! Chociaż mam dzieciowóz, chętnie do Was zaglądam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieszek Opublikowano 25 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2019 Forumowicze wiecie może jak zdjąć plastikowe relingi dachowe? W mocowania łap metalowego relingu są wspawane oryginalnie nakrętki z gwintem.U mnie bardzo skorodowały i chcę to rozwiercić i strzelić tam porządne nitonakrętki.Odkręciłem z przodu śrubę ,ale coś mnie jeszcze trzyma wiem,że są tam spinki (których nie wiem jak nie zepsuć..) pomożecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 25 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2019 Odkręcałem tylko tył żeby skrócić relingi pod spoiler. Tam były szpilki z nakrętkami + plastikowe klipsy. Podważyłem dużym śrubowkrętem i odskoczyły. Nakrętka była specjalna z uszczelką żeby woda nie leciała. Jednej nie było i non stop woda w bagażniku. Jak połamiesz relingi to dam Ci za pszysłowiową flaszkę .☺ Mam dwie sztuki krótsze pod spoiler jak by co. Nie potrzebne jak by komuś się przydały - do oddania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 25 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2019 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kalapan Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 A nie lepiej zrobić z X-traila prawdziwe auto wyprawowe? Ot doczepić przyczepę i cała rodzina jedzie wygodnie i śpi wygodnie - po co kombinować Na dodatek większość ma diesle, ja mam benzyniaka i się nie czaję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gryzon Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Nie czaje Ja się nie czaję 2.0 PB + Podtlenek LPG już teraz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Hm... fajnie. A jak taki zestaw radzi sobie w terenie ?☺☺ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.