cezzar1 Opublikowano 16 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 (edytowane) W dniu 13.11.2018 o 08:57, agit11 napisał: Masz je w pliku jak by Ci się chciało je przetłumaczyć i wrzucić na forum to by było fajnie Rosyjski nie jest moją dobrą stroną. Ale udało mi się znaleźć coś takiego, przy użyciu google translator: гайка подшипника ступицы заднего колеса - tylna nakrętka łożyska koła 125Nm. Trochę mało chyba. Tradycyjne łożyska kół dwurzędowe kulkowe dokręca się w zależności od rozmiaru nawet ponad 300Nm. Muszę dokładnie się tej piaście przyjrzeć. Może jest tak skonstruowana, że łożysko jest już ściśnięte i wtedy te 125Nm ma sens. Edytowane 16 Listopada 2018 przez cezzar1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agit11 Opublikowano 16 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 51 minut temu, cezzar1 napisał: Rosyjski nie jest moją dobrą stroną. Ale udało mi się znaleźć coś takiego, przy użyciu google translator: гайка подшипника ступицы заднего колеса - tylna nakrętka łożyska koła 125Nm. Trochę mało chyba. Tradycyjne łożyska kół dwurzędowe kulkowe dokręca się w zależności od rozmiaru nawet ponad 300Nm. Muszę dokładnie się tej piaście przyjrzeć. Może jest tak skonstruowana, że łożysko jest już ściśnięte i wtedy te 125Nm ma sens. Masz w załączniku przetłumaczone Momenty dokręcania.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 16 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 (edytowane) Dziękuję. Wychodzi na to, że 125 Nm. Jeszcze znalazłem taki zapis: 31. Zamontuj samochód na kołach, wyjmując go z podpór, dokręć nakrętkę piasty momentem 125 N'M i odłamnij nowy zawleczkę. w następującym materiale: https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=pl&rurl=translate.google.com&sl=ru&sp=nmt4&tl=pl&u=http://zinref.ru/avtomobili/Nissan/002_00_Nissan_qashkai_s_2007_Nissan_qashkai2_s_2008_remont_bez_problem/130.htm&xid=17259,15700021,15700124,15700149,15700186,15700190,15700201&usg=ALkJrhg2eExMXAOHMA6tWNthf5BXOQC-hQ Edytowane 16 Listopada 2018 przez cezzar1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 25 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 (edytowane) Piasta wymieniona. Nareszcie nastała cisza. Sama robota łatwa i dość przyjemna. Najwięcej kłopotów sprawiało zdjęcie tarczobębna. Jest tam regulator szczęk, który trzeba skręcić przez otwór w bębnie po wyjęciu gumowej zaślepki. No i odkręcenie 4 śrub mocujących piastę również było nieco utrudnione, ze względu na dostęp. Trzeba mieć dobre klucze nasadowe z przedłużkami i przegubem oraz kanał. Nareszcie cisza w aucie. Edytowane 25 Listopada 2018 przez cezzar1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.