Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Szum z tyłu.


cezzar1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 13.11.2018 o 08:57, agit11 napisał:

Masz je w pliku jak by Ci się chciało je przetłumaczyć i wrzucić na forum to by było fajnie

Rosyjski nie jest moją dobrą stroną. Ale udało mi się znaleźć coś takiego, przy użyciu google translator:

гайка подшипника ступицы заднего колеса - tylna nakrętka łożyska koła 125Nm.

Trochę mało chyba.  Tradycyjne łożyska kół dwurzędowe kulkowe dokręca się w zależności od rozmiaru nawet ponad 300Nm. Muszę dokładnie się tej piaście przyjrzeć. Może jest tak skonstruowana, że łożysko jest już ściśnięte i wtedy te 125Nm ma sens.

Edytowane przez cezzar1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, cezzar1 napisał:

Rosyjski nie jest moją dobrą stroną. Ale udało mi się znaleźć coś takiego, przy użyciu google translator:

гайка подшипника ступицы заднего колеса - tylna nakrętka łożyska koła 125Nm.

Trochę mało chyba.  Tradycyjne łożyska kół dwurzędowe kulkowe dokręca się w zależności od rozmiaru nawet ponad 300Nm. Muszę dokładnie się tej piaście przyjrzeć. Może jest tak skonstruowana, że łożysko jest już ściśnięte i wtedy te 125Nm ma sens.

Masz w załączniku przetłumaczone

Momenty dokręcania.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję. Wychodzi na to, że 125 Nm.

Jeszcze znalazłem taki zapis:

31.   Zamontuj samochód na kołach, wyjmując go z podpór, dokręć nakrętkę piasty momentem 125 N'M i odłamnij nowy zawleczkę.

w następującym materiale:

https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=pl&rurl=translate.google.com&sl=ru&sp=nmt4&tl=pl&u=http://zinref.ru/avtomobili/Nissan/002_00_Nissan_qashkai_s_2007_Nissan_qashkai2_s_2008_remont_bez_problem/130.htm&xid=17259,15700021,15700124,15700149,15700186,15700190,15700201&usg=ALkJrhg2eExMXAOHMA6tWNthf5BXOQC-hQ

Edytowane przez cezzar1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Piasta wymieniona. Nareszcie nastała cisza. Sama robota łatwa i dość przyjemna. Najwięcej kłopotów sprawiało zdjęcie tarczobębna. Jest tam regulator szczęk, który trzeba skręcić przez otwór w bębnie po wyjęciu gumowej zaślepki. No i odkręcenie 4 śrub mocujących piastę również było nieco utrudnione, ze względu na dostęp. Trzeba mieć dobre klucze nasadowe z przedłużkami i przegubem oraz kanał. Nareszcie cisza w aucie. 

Edytowane przez cezzar1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...