wero Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 Dzień dobry, Jestem właśnie przed zakupem auta ze skrzynią CVT. Bardzo chciałabym dać auto do przeglądu do mechanika, który zna się na tych skrzyniach i będzie w stanie ocenić jej stan. Auto jest z 2012r. Proszę o informację jeśli kojarzycie gdzie w Warszawie albo okolicach znajduje się jakiś specjalista od tego rodzaju skrzyń. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 Salon ... na myśli masz ASO zdaje się. W Warszawie Zaborowskiego mogę polecić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wero Opublikowano 25 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 Mam na myśli salon, czy raczej warsztat w którym specjalizują się w skrzyniach. Zależy mi na opinii fachowca od skrzyni. P.S. Właśnie dzwoniłam do jednego warsztatu i bardzo zdecydowanie odradzano mi kupno Juke :-/ Powiedzieli ze obecnie 7 ich maja w naprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 CVT to specyficzne zwierzątko.. trzeba je łagodnie traktować bo to w sumie nie jest automat ... nie ma biegów. Nadaje się na miasto , na szybką jazdę już średnio. Mają obecnie 7... a ile ich jeździ po Polsce... tysiące. Może ktoś co ma CVT w F15 coś powie na temat tego urządzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yonex Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 ja mam 1.6 z cvt - 2011, 90tkm. jak dla mnie ok. trzeba tylko się przyzwyczaić. możesz sam sprawdzić - na P musi stać, na N nie może się poruszać, na D musi toczyć bez dotykania gazu, na R to samo co na D tylko do tyłu, L jest do jazdy w ciężkich warunkach - większe przełożenie mniejsza prędkość. Po dodaniu gazu auto musi przyspieszać bez żadnych szarpnięć czy stuknięć, po uzyskaniu żądanej prędkości obroty spadają. nie ma żadnych szarpnięć spowodowanych zmianami biegów. nie ruszaj gwałtownie, to nie jest skrzynia do zwijania asfaltu. jak chcesz gwałtownie przyspieszyć podczas jazdy to pedał w podłogę, tylko tak do 80km/h bo potem średnio - skrzynia redukuje bieg i auto przyspiesza. to jest skrzynia jatco - w powszechnej opinii bezawaryjna. trochę dziwna w działaniu ale można się przyzwyczaić. w moim juku olej niewymienny - sprawdzanie co 90tkm wg książki - sprawdzałem w aso odyssey w warszawie. sprawdzili consult III, dolali 0,25l i jest ok. jak się zdecydujesz na wymianę to tylko oryginalny olej nissan, w wymienialniach chcą lać wszystko tylko nie to. było już o cvt na forum, poszukaj. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camel Opublikowano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 W dniu 24.05.2018 o 23:20, wero napisał: Dzień dobry, Jestem właśnie przed zakupem auta ze skrzynią CVT. Bardzo chciałabym dać auto do przeglądu do mechanika, który zna się na tych skrzyniach i będzie w stanie ocenić jej stan. Auto jest z 2012r. Proszę o informację jeśli kojarzycie gdzie w Warszawie albo okolicach znajduje się jakiś specjalista od tego rodzaju skrzyń. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie Zadzwoń do Midparts wszystko Ci powiedzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navkol Opublikowano 24 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 Nie chcę zakładać nowego wątku dot. CVT, ale potrzebuję potwierdzenia: Czy po wyborze biegu jest on podświetlany (przy dźwigni symbole PRND)? I nie chodzi mi o wyświetlanie na zegarach tylko właśnie przy lewarku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yonex Opublikowano 31 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 Tak, na zegarach (między prędkościomierzem i obrotomierzem) oraz przy lewarku - za dnia jest czerwone kółeczko a w nocy świeci na czerwono wybrany bieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navkol Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Yonex - dzięki za info. Czy ktoś wie jak dobrać się do żaróweczki podświetlającej bieg przy lewarku (skrzynia CVT) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yonex Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Chyba od góry trzeba zdjąć tą plastikową nakładkę. Jutro spojrzę i dam znać. A może żarówka działa. Podświetlenie kropki i literki widać tylko jak jest całkiem ciemno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yonex Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 tak jak myślałem, po obwodzie lewarka jest plastikowy pierścień, który ma jakby 2 kołnierze - na 5 i 7 godzinie. delikatnie ale zdecydowanie pociągasz do góry i już. ten pierścień jest na zatrzaski - później masz dostęp do gniazda z podświetleniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad4973 Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Nareszcie się pozbyłem tego wyjacego 1.6 turbo z cvt , po co komu taki silnik z taka skrzynia. Jedno wielkie dziadostwo .drugie to ze klimatyzacja tak dziala jakby chciała a nie mogła! Mam nadzieje ze kazdy kto bedzie chcial to kupic to zobaczy posta i dwa razy sie zastanowi ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajus63 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 W dniu 18.04.2019 o 12:15, konrad4973 napisał: Nareszcie się pozbyłem tego wyjacego 1.6 turbo z cvt , po co komu taki silnik z taka skrzynia. Jedno wielkie dziadostwo .drugie to ze klimatyzacja tak dziala jakby chciała a nie mogła! Mam nadzieje ze kazdy kto bedzie chcial to kupic to zobaczy posta i dwa razy sie zastanowi ! Klima działa spoko. Mam automatyczną klimatyzacje i daje rade. Na pytanie po co komu taki silnik z taką skrzynią... odpowiedz sobie sam. Nikt z nas nie wie po co taki kupiłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yonex Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2019 A ja się przyzwyczaiłem. Klimatyzacja najlepsza jaką dotychczas miałem - wydajna, do pełni szczęścia brakuje tylko sterowania przepływem powietrza bezpośrednio przy kratkach (musiałem zaślepić kratkę przy kierownicy bo mi marzła prawa ręka na kierownicy - mój patent, mogę opisać jak zrobić żeby nic nie było widać) i regulacji kierownicy osiowo - góra i dół trochę za mało do znalezienia optymalnej pozycji. Jak dla mnie cvt to tylko kwestia przyzwyczajenia - w żadnym razie nie przeszkadza mi charakterystyka jej pracy - warunek - samochód to tylko narzędzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Ja lubię CVT, bardzo płynnie działa , wydaje mi się że to idealna skrzynia pod kompresor a nie turbo, albo pod turbo i kompresor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.