foorest1 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Dzięki! To działa, Wychodzi że mam wtryski 16600-ES60A lub 16600-ES61C. Rozumiem że oba modele pasują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mały Stanley Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Ale co ? Chcesz kupić wtryski bez sprawdzania starych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 (edytowane) Sugerujesz że powinienem sprawdzić stare zanim kupię nowe? Jeden ewidentnie klepie, jak przyspieszam to kopci więc chyba sprawa jest jasna. Chyba że się mylę ... Jeżli mam je sprawdzić to gdzie w mazowieckim lub gdzie wysłać? Edytowane 17 Sierpnia 2018 przez foorest1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mały Stanley Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Jeśli Ciebie stać to możesz nie sprawdzać . Ja za sprawdzenie zapłaciłem po 30 zł od sztuki. A jak będzie tylko 1 lub 2 do wymiany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 (edytowane) Gdzie i jak Ci sprawdzali? Przelewy ? W jaki sposób można to zdiagnozować Edytowane 17 Sierpnia 2018 przez foorest1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mały Stanley Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Ja robiłem w Białymstoku , BOSCH Zajkowski . A pytałeś mazowieckie to masz pierwsze lepsze z neta www.wtryskiwacze.com , tylko dobrze by było poczytać opinię o nich . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 To czegoś poszukam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Załataj najpierw icka a potem grzeb przy wytryskach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Wymienilem IC w zeszlym tygodniu. Kopci, klepie na zimnym i rano przy odpaleniu lekko obroty falują. Teraz czas na wtryski. Chyba ze moge cos jeszcze sprawdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zurio Opublikowano 23 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 W dniu 11.06.2018 o 13:01, foorest1 napisał: Masz 22 DI czy DCI? Check się nie zapalił? Mam 2.2 136 KM z 2002 roku. Check mi się zapala co jakiś czas ale jeszcze nie ogarnąłem czemu. Kasuję go metodą z zapłonem i pedałem gazu. Za tydzień podłączę kompa. Udało Ci się rozwiązać problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 23 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 27 minut temu, zurio napisał: Mam 2.2 136 KM z 2002 roku. Check mi się zapala co jakiś czas ale jeszcze nie ogarnąłem czemu. Kasuję go metodą z zapłonem i pedałem gazu. Za tydzień podłączę kompa. Udało Ci się rozwiązać problem? Jeśli T30 jest z 2002 roku masz raczej wersję silnika 114KM a nie tak jak podajesz 136KM. Ta mocniejsza wersja w T30 pojawiła się dopiero w 2003 roku. Najpierw upewnij się co do wersji silnika, bo będziesz rozwiązywał problemy które mogą ciebie nie dotyczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 23 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 Ciekawe, bo na forum pisali że przy 114KM ta forma kasowania nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zurio Opublikowano 20 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2018 Panowie, silnik 136 KM. Może mam model z rocznika przyszłego? Nie wiem, nieważne. Podłączyłem komputer, błąd jaki miałem to pedału gazu (wykręciłem, wyczyściłem i działa). Błędu EGR nie wywala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.