domelboss Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 mam pytanie w czasie jazdy i ostrego przyspieszania czuję ze po przekroczeniu 130 ale tylko po gwałtownym przyspieszeniu wyłącza się turbina chyba ze to nie turbina ale czuję szarpniecie lekkie i brak przyspieszenia i 2 problem po rozgrzaniu silnika ale bardziej chyba problem z klimatyzacją na wolnych obrotach czyje szarpnięcia silnika ale tez dziwne cyknięcia tak jakby jakiś zawór sie nie otwierał może rozprężny w klimatyzacji bo po takim manewrze czyje ciepłe powietrze w kabinie po podwyższeniu obrotów wszytko ustaje i klima działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clavikord Opublikowano 26 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 W dniu 24.07.2018 o 08:43, domelboss napisał: mam pytanie w czasie jazdy i ostrego przyspieszania czuję ze po przekroczeniu 130 ale tylko po gwałtownym przyspieszeniu wyłącza się turbina chyba ze to nie turbina ale czuję szarpniecie lekkie i brak przyspieszenia i 2 problem po rozgrzaniu silnika ale bardziej chyba problem z klimatyzacją na wolnych obrotach czyje szarpnięcia silnika ale tez dziwne cyknięcia tak jakby jakiś zawór sie nie otwierał może rozprężny w klimatyzacji bo po takim manewrze czyje ciepłe powietrze w kabinie po podwyższeniu obrotów wszytko ustaje i klima działa Co do drugiego, jeżeli po podwyższeniu obrotów, ale na postoju klima zaczyna znowu działać, to obawiałbym się, że sprężarka się kończy. W przeciągu ostatniego miesiąca miałem podobnie stojąc w korku, 30 stopni i duża operacja słoneczna. Szarpnięcia silnika, cyknięcie rozłączające sprężarkę i klima przestaje działać. U mnie podwyższenie obrotów nie pomogło, dopiero po rozpędzeniu samochodu, gdy skraplacz dostał trochę więcej powietrza niż wentylator jest w stanie dać chłód wrócił. Jedź na serwis klimatyzacji. U mnie brakowało 170 g czynnika. Przy okazji serwisu upomnij się o sprawdzenie wydajność sprężarki. Co do pierwszego, to może być też związane z klimatyzacją, bo również miałem podobnie przy bardzo dużym upale - silnik nagłe muła dostawał podczas przyspieszania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 26 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 przy turbinie masz gruszke z wężem odpal auto i zdejmij wezyk powinna sztanga opasc na dół i pchnij dla pewności czy jest napewno na dole i odwrotnie załóż wezyk i powinno podciągnąć do gory i również sprawdz czy dalej sie nie da dopchnąć jak sa delikatne opory to tak sie pobaw pare minut powinno rozruszać vnt, jak nie został jeszcze zawór sterujacy turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.