robek7_93 Opublikowano 29 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2018 Witam Mam taki problem z przepływomierzem a mianowicie, jacyś Janusze mechaniki dołożyło swe 3 grosze i według mnie mieli inną przepływkę i inną kostkę co wychodzi z wiązki i zrobili własna przejściówkę (rzeźbę). Pytanie mam jaki dobrać ten właściwy przepływomierz?? Jest to nissan primera p11 2000r 2.0 benzyna 140km. Ogólnie tak jak jest teraz to nic się nie dzieje auto cały czas użytkuję nie pali się check. Mam tylko takie wrażenie jak by go lekko przyduszało( bardzo minimalnie) od 3 do 5/6 tys obrotów. Nie lubię rzeźb, więc chce taki przepływomierz jaki powinien być....:)Czekam na info...... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2018 Poczytaj wygląda na to, że miałeś zintegrowany z czujnikiem temperatury a teraz masz bez i czujnik koło filtra, w sumie to nie rzeźba tylko wyjście z sytuacji, które powoduje, że auto nadal jedzie bez problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarlew Opublikowano 30 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2018 (edytowane) Mi to wygląda na wtyczkę starego typu, a przepływka nowego (były chyba po 2004). Jak rzeźba trzymie, to nie ruszaj. Możesz kupić używaną na alle. wtyczkę nowego typu i przelutować, będzie profeska. Edytowane 30 Lipca 2018 przez jarlew Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2018 nie ma starego typu i nowego, jest z termistorem i bez, tu ori była z termistorem bo wtyczka ma 5 pin ów i jest przerobione na 4 piny czyli przepływkę bez termistora a wystarczyło włożyć termistor na swoje miejsce i powinno być OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robek7_93 Opublikowano 30 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2018 (edytowane) Mam takie ustrojstwo przed pucha z filtrem jest na rurze co zasysa powietrze przy lewej lampie jakiś czujnik i do niego kostka . Nie wiem czy o to chodzi.... A co to ten termistor gdzie się znajduje????Bo nie ukrywam że chciałbym to zrobić jak fabryka. Dodam że czujnik przykręcony do obudowy przepływomierza wygląda mi z grupy vag Edytowane 30 Lipca 2018 przez robek7_93 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2018 to jest właśnie termistor, czujnik temp. zasysanego powietrza, jak przepływka ma 4 piny wtedy czujnik jest przed filtrem jak ma 5 pinów to czujnik w przepływce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robek7_93 Opublikowano 30 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2018 (edytowane) Aha to rozumiem że jak kupie jakiś używany przepływomierz od 2.0 i będę się sugerował tą kostką co posiadam 5pinów , to będzie git no i oczywiście fabryka.:) Edytowane 30 Lipca 2018 przez robek7_93 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2018 lepiej nowy zamiennik, koszt kiedyś jak pamiętam około 150zł auto szło bez problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robek7_93 Opublikowano 30 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2018 (edytowane) a jest jakaś możliwość że przez to jak mam teraz może być tak jak pisałem na początku(uczucie jak by muliło/przyduszało)..hmm??? Czy dokladnie o taki chodzi? https://allegro.pl/przeplywomierz-nissan-primera-p11-p12-2-0-16v-i7458891331.html Edytowane 30 Lipca 2018 przez robek7_93 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2018 tak, bo wymieniasz sam wkład, a różnica w cenie za całość moze sięgać kilku stówek a tylko obudową się różni, wszytko opisane włącznie z numerami masz w temacie co podałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarlew Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 W dniu 2018-07-30 o 13:31, DINO napisał: "nie ma starego typu i nowego" A właśnie że jest. Do 2.0B można użyć wkładu przepływki od 2.2dci, do 2002 jest stara wtyczka, od 2003 nowa. Poza wtyczką różni się też mocowaniem w rurze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 do SR20DE były dwa przepływomierze na 4 i 5 pinów i tyle a, że można zastosować wkładkę pasującą do innego silnika to już zostało powiedziane i nei jest to kwestia stery czy nowy typ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.