Gość Krzychoo Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 Podjechałem na stacje diagnostyczna w celu sprawdzenia hamulców bo cos mi sie wydawał dłuzszy tor hoamowania, i co sie okazalo: -hamulec ręczny trzyma jak cholera -przedni hamulec trzyma jak cholera -tylni hamulec WCALE nie trzyma O co tu chodzi? ktos sie spotkał u siebie z czyms takims?? Mi sie wydaje ze to tarcza hamulcowa? Wie ktos ile taka tarcza kosztuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 Jak reczny trzyma jak cholera to jaka tarcza? Z tylu masz prawdopodobnie bebny hamulcowe i reczny hamulec tez masz z tylu. Albo masz uszkodzony korektor sily hamowania albo pompe hamulcowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość symek Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 Mam to samo w swojej nysie. Przód łapie dobrze, a tylny hamulec totalne zero, natomiast ręczny jest ok. Dodam, że z przodu i z tyłu mam tarcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość symek Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 Gdzie mam szukać problemu - korektor siły hamowania czy raczej pompa hamulcowa ?? Wydaje mi się, że jednak raczej pompa ... ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 Najpierw sprawdz przepustowosc korektorow, bo moze one sie zapchaly lub tloczki stanely i dlatego tyl slabo hamuje, nastepnie wyczysc lub rozruszaj dobrze tloczki, bo moze stanely w cilinderkach. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowikg Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 ...-tylni hamulec WCALE nie trzyma O co tu chodzi? ktos sie spotkał u siebie z czyms takims?? ... To jest niestety norma w tych samochodach, pisałem o tym wiele razy np. http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=115076#115076 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...&highlight= Tarcza koroduje szybciej niż sie wyciera i przestaje trzymać. Swoją drogą rdzewieją przeguby dźwienek korektorów i to powoduje, że same korektory przestajądziałać. Z autopsji: wystarczy kilka obrotów sróbki regulacyjnej korektora aby ze stanu braku hamowania uzyskać maksymalną siłę hamowania (badziewie jest bardzo czułe). Taka ciekawostka. Pojechałem na rolki żeby sprawdzić hamulce - jedno koło z tyłu siła 0. Mechanik mówi że trzeba wymienić tarcze i klocki a ja wszedłem do kanału i zaczełem regulować korektor. Mechanik był bardzo zdziwiony co ja tam robie ale jak ustawiłem dokładnie tyle co na drugim kole to przyznał mi racje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wupasek Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 mam te same objawy, ktore sa wymienione w pierwszym poscie N14 z tylu bebny, bez abs, okladziny i bebny w porzadku, nic nie cieknie, tloczki sie ruszaja i teraz pytanie gdzie sa te !@#$% korektory hamowania? i jak to mniej wiecej wyglada? prosze o podpowiedz.. mam manuala ale jakos nie moglem sie w nim dopatrzyc dokladnej lokalizacji, tylko tyle ze sa albo w pompie albo osobno :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 N14 z tylu bebny, bez abs w tej wersji nie ma korektorów, chyba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wupasek Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 jednak stawiam na to, ze jest tylko pytanie gdzie? w manualu na stronie 550 jest cos takiego jak "dual proportioning valve" i wydaje mi sei ze to wlasnie bedzie korektor sily hamowania (?) .. ale ze schematu ciezko jednoznacznie stwierdzic gdzie on sie znajduje no chyba, ze to takie dwa male walce na pompie hamulcowej ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rybakowy24 Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Ja ostatnio wymieniłem wszystko z przodu było fajnie do pierwszego zjazdu z dłogiej gory z zakretami na dole mnie brakło wiec chciałem wymienic płyn hamulcowy i było by git bo miałem wode a nie płyn tylko urwałem w tyl odpowietrznik na cylinderku i jak sciągnołem beben to tam tez zero wiec jeszcze szczeki i teraz jest hamulec,wiem ze w Sunny jest podstawa swierzy płyn :one: nie wielki koszt a ile daje. PS- Mam pytanko gdzie w SUNNY jest regulacja H Ręcznego czy to tylko ten rozpieracz miedzy szczekami z tym ząbkowanym pokrętełkiem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 to o czym piszesz to samoregulator... a regulacja jest przy dźwigni wewnątrz samochodu... pod osłoną dźwigni hamulca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rybakowy24 Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Wielkie dzięki:) tak myslałem ale jakos niechciało mi sie tego rozbierac bo jak by nie było,teraz mogem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość makalele Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 mam pytanie odnośnie tych korektorów hamowania na tył, to czy czasem to nie jest to coś na przewodach hamulcowych ok 50cm od pompy hamulcowej dokładnie na środku auta za silnikiem przykręcone na ścianie? czy raczej te dwa sześciany na pompie? sunny 91r, 1,4; z tyłu bebny, mam przegląd za tydzien a wiem ze z tyłu hamulce nic nie hamują więc mysle coś z tym zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 u mnie też tył (hamulec zasadniczy) hamuje słabo mimo że ręczny żyleta i wszystko z tyłu ok, przewody hamulcowe też drożne.... i myślę na wiosnę coś z tym zrobić. Z tego co wiem, korektory hamownia w wersji z bębnami i bez abs-u to takie dwa walce wkręcone w pompę hamulcową. Nie wiem natomiast czy można zrobić taki myk: wykręcić te korektory z pompy i na ich miejsce wkręcić bezpośrednio przewody hamulcowe. Nie mam pojęcia czy tam są takie same gwinty... próbowałem się kiedyś dowiedzieć na forum ale nie zdobyłem jednoznacznej odpowiedzi... Jak ktoś wie niech da znać, wiedząc to można by te korektory wywalić i sprawdzić jaki będzie efekt... a nie wiedząc nie chce mi się ruszać bo po tym odpowietrzanie calutkiego układu nieuniknione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość makalele Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 moze ktoś wie co jest w środku takiego korektora hamowania? i na czym niby polega jego popsucie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vad_marv Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Witam wywalisz korektory to na suchej jezdni jeszcze bedzie jako tako .Ale na sniegu lub niezlej zlewie moze być dym ,zasada jest jedna. pierwszy hamuje njmocniej przod, tyl ma tylko to wspomagać .Komedja moze wyjśc taka ze bedzie stawal deba przy chamowaniu a na sliskiej jezdni, sami wiecie jakie są niekontrolowane poślizgi :> one mają za zadanie by zmiejszały sile hamowania tylnych koł,a nie powodowały nagle zatrzymanie wszystkich czterech na raz.pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mushroom Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 W... Przepraszam, że zwracam uwagę, ale ortografia do czegoś zobowiązuje. Strasznie to się czyta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vad_marv Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 W... Przepraszam, że zwracam uwagę, ale ortografia do czegoś zobowiązuje. Strasznie to się czyta. sorki wiem ale nieuczylem sie w polskich szkolach choc od 10 lat jestem w kraju i zawsze bede mial z tym problemy sorki wybaczcie wszyscy :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wupasek Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 u mnie też tył (hamulec zasadniczy) hamuje słabo mimo że ręczny żyleta i wszystko z tyłu ok, przewody hamulcowe też drożne.... i myślę na wiosnę coś z tym zrobić. Z tego co wiem, korektory hamownia w wersji z bębnami i bez abs-u to takie dwa walce wkręcone w pompę hamulcową. Nie wiem natomiast czy można zrobić taki myk: wykręcić te korektory z pompy i na ich miejsce wkręcić bezpośrednio przewody hamulcowe. Nie mam pojęcia czy tam są takie same gwinty... próbowałem się kiedyś dowiedzieć na forum ale nie zdobyłem jednoznacznej odpowiedzi... Jak ktoś wie niech da znać, wiedząc to można by te korektory wywalić i sprawdzić jaki będzie efekt... a nie wiedząc nie chce mi się ruszać bo po tym odpowietrzanie calutkiego układu nieuniknione. z tego co pamietam to nie da sie wykrecic korektorow i wkrecic przewody bezposrednio do pompy u mnie mechanik skrocil korektory i w te skrocone (chyba nagwintowal bo sladow spawania nie widac ) ) sa wkrecone stare przewody hamulcowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.