Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] rozrząd - pasek czy łańcuch ?


Guest rzorrzik
 Share

Recommended Posts

Guest rzorrzik

Mam nissana primera 1994 16 16V LX i niestey nie wiem czy posiadam pasek rozrządu czy łańcuch.Kupiłem niedawno i mam najechane 13000 i nie wiem czy zmieniać czy nie?

i jeszzcze jeden problem, czytałem o nim na forum ale naprawde nieiele można zrozumieć.chodzi mi o centralny zamek i imobiliser.Mam pilota z dwoma przyciskami na jednym jest kłódka a druki jest bez nadruku.Tym bez nadruku wyłacza sie imobiliser ale nie wiem po co w sumie ten drugi z kłódką bo nic nim sie nie robi,centralny otwieram z kluczyka??????

:D

Link to comment
Share on other sites

Guest Stranger
Mam nissana primera 1994 16 16V LX i niestey nie wiem czy posiadam pasek rozrządu czy łańcuch.Kupiłem niedawno i mam najechane 13000 i nie wiem czy zmieniać czy nie?

i jeszzcze jeden problem, czytałem o nim na forum ale naprawde nieiele można zrozumieć.chodzi mi o centralny zamek i imobiliser.Mam pilota z dwoma przyciskami na jednym jest kłódka a druki jest bez nadruku.Tym bez nadruku wyłacza sie imobiliser ale nie wiem po co w sumie ten drugi z kłódką bo nic nim sie nie robi,centralny otwieram z kluczyka??????

:D

Łańcuch, łańcuch i jeszcze raz łańcuch! Jak Wy kupujecie auta nie wiedząc co mają pod maską?

Link to comment
Share on other sites

Nie pamiętam co z tym centralnym bo od razu zamontowałem alarm w aucie i z jego pilota uruchamiam alarm i centralny. Orginalne piloty leżą w szufladzie.

Link to comment
Share on other sites

Guest rzorrzik
Masz łańcuch, wystarczy zerknąć na forum i poszukać wyszukiwarką. Lenistwo ot co

Troszke inteligencji mam i wiem co to wyszukiwarka ale jakoś nic nie znalazła wiec pytam.a może mi podpowiesz co wpisać zeby znalazła:P:P???

Link to comment
Share on other sites

Guest Stranger
Mam pilota z dwoma przyciskami na jednym jest kłódka a druki jest bez nadruku.Tym bez nadruku wyłacza sie imobiliser ale nie wiem po co w sumie ten drugi z kłódką bo nic nim sie nie robi,centralny otwieram z kluczyka??????

:D

Przepraszam, a skąd wiesz że wyłączasz immo? Diodka na podszybiu przestaje migać? Trochę to bez sensu.

Co do centralnego to Ci nie pomogę, bo ja mam nieoryginalny więc wszystko działa jak należy ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Stranger
diodka przestaje migać i uruchamia sie pompa pliwowa,dopóki miga dioda można kręcić do usr..j smierci:P i tak nie odpali:P

Coś miałeś kombinowane z tym autem... Czujkę immobilizera powinieneś mieć w kluczyku i wystarczy włożyć go do stacyjki, żeby rozbroić immobilizer. Nie trzeba naciskać żadnych przycisków na pilocie! A jeśli nie wcisnąwszy przycisku i tak nie możesz odpalić, to znaczy że masz nie oryginalny kluczyk...

Link to comment
Share on other sites

Troszke inteligencji mam i wiem co to wyszukiwarka ale jakoś nic nie znalazła wiec pytam.a może mi podpowiesz co wpisać zeby znalazła:P:P???

 

A wpisz choćby "pasek rozrządu", zawęź wyszukiwanie do Primery i w kilku tematach masz odpowiedź

Link to comment
Share on other sites

Guest Stranger
to po co w sumie jest ta dioda i przyciski na pilocie?

Albo ja nie rozumiem problemu kolegi, albo kolega nie rozumie zasady działania immobilizera ;)

Diodka jest po to żeby migać sygnalizując, że immo jest załączony. Jak postawisz auto na parkingu to miga sobie taka wesoła, czerwona diodka krzycząc do przechodniów: "Halo, immobilizer jest sprawny i nie pozwoli Ci za***przyć tego auta!". Jak wsiądziesz i przekręcisz kluczyk to zgaśnie, sygnalizując że immo jest rozbrojony. Proste jak konstrukcja cepa. To tak jakbyś pytał po co diodka sygnalizacyjna do alarmu...

A przyciski na pilocie może funkcjonowały jak auto było nowe, potem w pomroce dziejów może ktoś zmienił alarm i centralkę, więc przyciski przestały działać. Ty się nas nie pytaj o przeszłość Twojego auta, bo jak Ty jej nie znasz, to nikt Ci o niej nie opowie ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest rzorrzik
.Mam pilota z dwoma przyciskami na jednym jest kłódka a druki jest bez nadruku.Tym bez nadruku wyłacza sie imobiliser ale nie wiem po co w sumie ten drugi z kłódką bo nic nim sie nie robi,centralny otwieram z kluczyka

:D

Własnie widze ze sie nie rozumiemy.Ja nie mam imobilizera w kluczyku tylko w pilocie,po przekręceniu kluczyka dioda nie gaśnie dopiero po naciśnięciu przycisku w pilocie (tego bez nadruku) i dopiero wtedy moge odpalić auto. Ale nie wiem po co w sumie ten drugi z kłódką bo nic nim sie nie robi,centralny otwieram z kluczyka. Może tak jak czytałem w innych postach trzeba go zakodowac???

A pilot i kluczyk to orginały Nissan "Lucas 3txa key"

Link to comment
Share on other sites

Guest rzorrzik

I nie wiem czy to istotne ale kiedy imobil. jest załączony to dioda miga co ok. 1 s , z kolei kiedy nacisnę przycisk z kłódką nie ważne czy jest imobil. właczony czy nie to dioda przez jakis czas za***rdala bardzo szybko a po jakiś kilnkunastu sekundach zaczyna normalnie pulsowac co 1 s.

A kiedy wyjmę kluczyk ze stacyjki po kilkunastu sekundach imobil. sam sie uzbroi i dioda pulsuje co 1 s. :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Stranger
Własnie widze ze sie nie rozumiemy.Ja nie mam imobilizera w kluczyku tylko w pilocie

Ależ oczywiście, że się rozumiemy. Masz nieoryginalny kluczyk :P

Link to comment
Share on other sites

proponuje sprawdzić czy to nie jest dioda od alarmu a nie od immobi . Ja mam kluczyk tak jak piszesz z dwonma przyciskami ten z kłudką zamyka centralny a ten drugi otwiera mozna też otworzyć kluczykiem z zamka a dioda przy szybie cały czas miga do czasu jak nie włożę kluczyka do stacyjki i nie przekręcę. Czyli przyciskanie nie ma żadnego wpływu na immo :lol::lol::lol: bo kostka jest w kluczyku :wink: :wink: :wink: chyba :wink: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Stranger
w tej wersji mam imobilizer w pilocie na 100 % tylko nie wiem czego nie działa ten przycisk z kłódką????????????

Specjalistą nie jestem, ale AFAIK w P10 nie było nigdy wersji z wielofunkcyjnym kluczykiem. Ja to widzę tak. Ktoś zgubił albo zniszczył oryginalny kluczyk od Twojej P10, i przerobił pierwszy jaki znalazł do Nissana. A że w łapki wpadł mu kluczyk od P11.144 to masz na nim przyciski które nie mają prawa działać! Nie znam dokładnie zasady pracy oryginalnego immobilizera, ale może te jego szybkie pomrugiwanie to reakcja na obcy sygnał? Nie wiem i zgadywać nie chcę.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...