Gość rzorrzik Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 Mam nissana primera 1994 16 16V LX i niestey nie wiem czy posiadam pasek rozrządu czy łańcuch.Kupiłem niedawno i mam najechane 13000 i nie wiem czy zmieniać czy nie? i jeszzcze jeden problem, czytałem o nim na forum ale naprawde nieiele można zrozumieć.chodzi mi o centralny zamek i imobiliser.Mam pilota z dwoma przyciskami na jednym jest kłódka a druki jest bez nadruku.Tym bez nadruku wyłacza sie imobiliser ale nie wiem po co w sumie ten drugi z kłódką bo nic nim sie nie robi,centralny otwieram z kluczyka?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 Mam nissana primera 1994 16 16V LX i niestey nie wiem czy posiadam pasek rozrządu czy łańcuch.Kupiłem niedawno i mam najechane 13000 i nie wiem czy zmieniać czy nie?i jeszzcze jeden problem, czytałem o nim na forum ale naprawde nieiele można zrozumieć.chodzi mi o centralny zamek i imobiliser.Mam pilota z dwoma przyciskami na jednym jest kłódka a druki jest bez nadruku.Tym bez nadruku wyłacza sie imobiliser ale nie wiem po co w sumie ten drugi z kłódką bo nic nim sie nie robi,centralny otwieram z kluczyka?????? Łańcuch, łańcuch i jeszcze raz łańcuch! Jak Wy kupujecie auta nie wiedząc co mają pod maską? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość artoor Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 Masz łańcuch, wystarczy zerknąć na forum i poszukać wyszukiwarką. Lenistwo ot co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rzorrzik Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 Dzieki a co z centralnym nie orientujesz sie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość artoor Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 Nie pamiętam co z tym centralnym bo od razu zamontowałem alarm w aucie i z jego pilota uruchamiam alarm i centralny. Orginalne piloty leżą w szufladzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rzorrzik Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 Masz łańcuch, wystarczy zerknąć na forum i poszukać wyszukiwarką. Lenistwo ot co Troszke inteligencji mam i wiem co to wyszukiwarka ale jakoś nic nie znalazła wiec pytam.a może mi podpowiesz co wpisać zeby znalazła:P:P??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 Mam pilota z dwoma przyciskami na jednym jest kłódka a druki jest bez nadruku.Tym bez nadruku wyłacza sie imobiliser ale nie wiem po co w sumie ten drugi z kłódką bo nic nim sie nie robi,centralny otwieram z kluczyka?????? Przepraszam, a skąd wiesz że wyłączasz immo? Diodka na podszybiu przestaje migać? Trochę to bez sensu. Co do centralnego to Ci nie pomogę, bo ja mam nieoryginalny więc wszystko działa jak należy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rzorrzik Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 diodka przestaje migać i uruchamia sie pompa pliwowa,dopóki miga dioda można kręcić do usr..j smierci:P i tak nie odpali:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 diodka przestaje migać i uruchamia sie pompa pliwowa,dopóki miga dioda można kręcić do usr..j smierci:P i tak nie odpali:P Coś miałeś kombinowane z tym autem... Czujkę immobilizera powinieneś mieć w kluczyku i wystarczy włożyć go do stacyjki, żeby rozbroić immobilizer. Nie trzeba naciskać żadnych przycisków na pilocie! A jeśli nie wcisnąwszy przycisku i tak nie możesz odpalić, to znaczy że masz nie oryginalny kluczyk... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rzorrzik Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 to po co w sumie jest ta dioda i przyciski na pilocie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość artoor Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 Troszke inteligencji mam i wiem co to wyszukiwarka ale jakoś nic nie znalazła wiec pytam.a może mi podpowiesz co wpisać zeby znalazła:P:P??? A wpisz choćby "pasek rozrządu", zawęź wyszukiwanie do Primery i w kilku tematach masz odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 to po co w sumie jest ta dioda i przyciski na pilocie? Albo ja nie rozumiem problemu kolegi, albo kolega nie rozumie zasady działania immobilizera Diodka jest po to żeby migać sygnalizując, że immo jest załączony. Jak postawisz auto na parkingu to miga sobie taka wesoła, czerwona diodka krzycząc do przechodniów: "Halo, immobilizer jest sprawny i nie pozwoli Ci za***przyć tego auta!". Jak wsiądziesz i przekręcisz kluczyk to zgaśnie, sygnalizując że immo jest rozbrojony. Proste jak konstrukcja cepa. To tak jakbyś pytał po co diodka sygnalizacyjna do alarmu... A przyciski na pilocie może funkcjonowały jak auto było nowe, potem w pomroce dziejów może ktoś zmienił alarm i centralkę, więc przyciski przestały działać. Ty się nas nie pytaj o przeszłość Twojego auta, bo jak Ty jej nie znasz, to nikt Ci o niej nie opowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rzorrzik Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 .Mam pilota z dwoma przyciskami na jednym jest kłódka a druki jest bez nadruku.Tym bez nadruku wyłacza sie imobiliser ale nie wiem po co w sumie ten drugi z kłódką bo nic nim sie nie robi,centralny otwieram z kluczyka Własnie widze ze sie nie rozumiemy.Ja nie mam imobilizera w kluczyku tylko w pilocie,po przekręceniu kluczyka dioda nie gaśnie dopiero po naciśnięciu przycisku w pilocie (tego bez nadruku) i dopiero wtedy moge odpalić auto. Ale nie wiem po co w sumie ten drugi z kłódką bo nic nim sie nie robi,centralny otwieram z kluczyka. Może tak jak czytałem w innych postach trzeba go zakodowac??? A pilot i kluczyk to orginały Nissan "Lucas 3txa key" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rzorrzik Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 I nie wiem czy to istotne ale kiedy imobil. jest załączony to dioda miga co ok. 1 s , z kolei kiedy nacisnę przycisk z kłódką nie ważne czy jest imobil. właczony czy nie to dioda przez jakis czas za***rdala bardzo szybko a po jakiś kilnkunastu sekundach zaczyna normalnie pulsowac co 1 s. A kiedy wyjmę kluczyk ze stacyjki po kilkunastu sekundach imobil. sam sie uzbroi i dioda pulsuje co 1 s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 Własnie widze ze sie nie rozumiemy.Ja nie mam imobilizera w kluczyku tylko w pilocie Ależ oczywiście, że się rozumiemy. Masz nieoryginalny kluczyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 proponuje sprawdzić czy to nie jest dioda od alarmu a nie od immobi . Ja mam kluczyk tak jak piszesz z dwonma przyciskami ten z kłudką zamyka centralny a ten drugi otwiera mozna też otworzyć kluczykiem z zamka a dioda przy szybie cały czas miga do czasu jak nie włożę kluczyka do stacyjki i nie przekręcę. Czyli przyciskanie nie ma żadnego wpływu na immo bo kostka jest w kluczyku :wink: :wink: :wink: chyba :wink: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rzorrzik Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 w tej wersji mam imobilizer w pilocie na 100 % tylko nie wiem czego nie działa ten przycisk z kłódką???????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 w tej wersji mam imobilizer w pilocie na 100 % tylko nie wiem czego nie działa ten przycisk z kłódką???????????? Specjalistą nie jestem, ale AFAIK w P10 nie było nigdy wersji z wielofunkcyjnym kluczykiem. Ja to widzę tak. Ktoś zgubił albo zniszczył oryginalny kluczyk od Twojej P10, i przerobił pierwszy jaki znalazł do Nissana. A że w łapki wpadł mu kluczyk od P11.144 to masz na nim przyciski które nie mają prawa działać! Nie znam dokładnie zasady pracy oryginalnego immobilizera, ale może te jego szybkie pomrugiwanie to reakcja na obcy sygnał? Nie wiem i zgadywać nie chcę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rzorrzik Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Dzieki za odpowiedź. Jeszcze spróbuje zadzwonić do serwisu może coś sie jeszcze dowiem :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.