Tomek987654 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Cześć wszystkim. Tak jak w temacie chodzi o wyjęcie klamki zewnętrznej. Zdjąlem już tapicerkę, odkreciłem jedną nakrętke, drugiej nie było bo odkąd go kupiłem to miał chromową klamkę bo ktoś urwał i znając życie poprzedni właściciel jak zobaczył dojście do drugiej nakrętki to stwierdził że nie będzie przykręcał dlatego chcę to poprawic. Problem jest w tym że nie mogę zdjąć tego cięgna metalowego co jest w klamce, trzyma go taki czerwony plastik jakby, nie chce ciągnąć na siłę. Jakieś rady jak to cięgno najszybciej rzucić z klamki. Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Przód czy tył? (tył trochę trudniej). Wyjmujesz razem z drutem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek987654 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2018 4 minuty temu, polo32 napisał: Przód czy tył? (tył trochę trudniej). Wyjmujesz razem z drutem. Przód, nie dopisalem. A ten drut od dołu gdzieś muszę zdjąć? Bo teraz kupiłem klamkę w kolor nadwozia i chce ją zamienić. Drut zostaje ten sam, dobrze rozumiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Ten sam. Drut zdejmujesz tam gdzie się kończy Na przyszłość, klamki tej samej strony pojazdu (przód/tył) są takie same - różnią się tylko drutem/cięgłem - które wypina się i zamienia po wyjęciu całej klamki (tutaj tego nie robisz). Ja kupiłem komplet 4 klamek za 50 zł na all. i czekam aż urwą się w zimie (plastik twardnieje) - i jakoś nie chcą . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek987654 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2018 24 minuty temu, polo32 napisał: Ten sam. Drut zdejmujesz tam gdzie się kończy Na przyszłość, klamki tej samej strony pojazdu (przód/tył) są takie same - różnią się tylko drutem/cięgłem - które wypina się i zamienia po wyjęciu całej klamki (tutaj tego nie robisz). Ja kupiłem komplet 4 klamek za 50 zł na all. i czekam aż urwą się w zimie (plastik twardnieje) - i jakoś nie chcą . Ja dorwałem na allegro pod kolor nadwozia za 50 zł, w nawet dobrym stanie. Czyli wypinam drut od dołu drzwi i potem wyciągam drut z klamki tak i przepinam do nowej? Troche truje ale wolę się upewnić bo robię to pierwszy raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Wypinasz końcówkę druta (tam gdzie Ci wygodniej i łatwiej - ja u dołu wypinam, bo później jest problem z założeniem cięgła). Wyciągam klamkę razem z drutem i ten drut przepinam do "nowej" klamki (jeśli go nie masz przy "nowej"): https://www.otomoto.pl/oferta/klamka-zewnetrz-przednia-lewa-nissan-primera-p11-ID6AAHBu.html Oczywiście klamkę wcześniej odkręcasz i wyjmujesz z otworu na tyle na ile pozwoli cięgło, aby łatwiej było nią manipulować przy wyciąganiu z zaczepu (uwaga na lakier). Montaż podobnie - wciskasz drut w zaczepy i dopiero finalnie montujesz. To łatwe - później będziesz się z tego śmiał . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.