Gość robertss Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 Witam wszystkich Mam zagwozdkę na wolnych obrotach silnik zachowuje sie jakby czasami gubił zapłon na jednym z cylindrów. Podejrzewając sondę lambda pojechalem do elektryka.Podłączył woltomierz do sondy i okazało sie że pokazuje zawsze 0 wolt bez względu na obroty silnika. Tak w ogóle po odłączeniu sondy na pracującym silniku zjawisko nierównomiernego zapłonu zmniejszyło sie prawie do zera. Ale do czego zmierzam po powrocie do domu zrobiłem sobie test sondy na kodzie migowym to sonda błyska nie zaczesto ,a le reaguje np przy 900 obr to prawie nie reaguje ,ale przy 2200 to ok 5 razy /10 sek. Cio jest grane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alexwa Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 A rura z tyłu okopcona czy czyściutka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whispers Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 A jesli okopcona to co oznacza? Bo mi rowniez silnik nie rowno pracuje na wolnych obrotach ale tylko jak jest zimny a pozniej juz wszystko gra a sonda i tak na zimno nie pracuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertss Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 okopcona i tak jakby lekki zaciek po odparowanym plynie, ale to raczej skutek kondensacji pary wodnej w tlumiku, spalanie też wzroslo ale chyba minimalnie o 1 literek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alexwa Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 Jak jest okopcona to mieszanka jest zbyt bogata i wytwarza się sadza- jedą z przyczyn mooże być właśnie sonda lambda, która podaje nieprawdziwe dane do komputera, a kolejną przyczyną może być wyryskiwacz (chyba ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 okopcona rura moze tez swiadczyc o braniu oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROBAS Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 Wydaje mi się, że nie może być takiej sytuacji, że sonda pokazuje 0.0 V. Chyba, że jest uszkodzony przewód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 Wydaje mi się, że nie może być takiej sytuacji, że sonda pokazuje 0.0 V. Chyba, że jest uszkodzony przewód. albo uszkodzona sonda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 to wam musze powiedziec ze mnie zmartwiliscie, bo ja mam rure z tylu pelna sadzy.... i pali duuuuuuuzzzo... moze faktycznie za bogata mieszanka... co z tym zrobic?? Wiem ze Coobcio kiedys cos tam sprawdzal u mnie ze mam mieszanke nastawiona na najbogatsza, to mozna regulowac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 to wam musze powiedziec ze mnie zmartwiliscie, bo ja mam rure z tylu pelna sadzy.... i pali duuuuuuuzzzo... moze faktycznie za bogata mieszanka... co z tym zrobic?? Wiem ze Coobcio kiedys cos tam sprawdzal u mnie ze mam mieszanke nastawiona na najbogatsza, to mozna regulowac?? Nie poznaję kolegi :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saki Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 okopcona rura moze tez swiadczyc o braniu oleju braniu oleju? olej dymi na niebiesko, nie na czarno. Czarne świadczy o niespalonym paliwie, czyli zbyt bogatej mieszance albo problemach z zapłonem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whispers Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 To da sie jakos regulowac miesznke benzyny jesli wychodzi ze jest za bogata, a jesli tak to w jaki sposob? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 Na wtrysku to chyba nie bardzo ... przecież tam jest elektronika i komputer co tym zawiaduje :-) Śrubokrętem to się chyba za wiele nie zdziała ;-) no chyba że jest się Coobciem :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saki Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 To da sie jakos regulowac miesznke benzyny jesli wychodzi ze jest za bogata, a jesli tak to w jaki sposob? od regulowania to jest komputer, który reguluje mieszankę w oparciu o sygnały z sondy lambda. Wkrętakiem, młotkiem i przecinakiem tego wyregulować się nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 jak normalny gaźnik bez elektroniki to sie da:P , chodziaz i w takich pewno da rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Jak jest 0 V to sonda leży - ni ma bata. A zatem komp robi to co widzi na sondzie, czyli wzbogaca mieszankę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.