fred77 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Przez ostatnie parę tygodni zrobiłem parę tysięcy kilometrów i okazało się, że nawaliło mi sprzęgło wiskotyczne wentylatora chłodnicy. Włączyło się na stałe przez co stale kręci się wentylator. Nie jest to może jakaś wielka wada ale gdy robi się za jednym razem kilkaset kilometrów to już daje to o sobie znać. Chodzi o ciągłe wycie wentylatora. Jest po prostu głośno i po paru godzinach jazdy łeb pęka. Czy to się da jakoś naprawić? Da się to jeszcze kupić? Może wystarczy coś wyczyścić, przesmarować itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Czeka Cię zakup pompy wody bo to wychodzi razem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Niestety trzeba kupić nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred77 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2018 No dobra. Skoro trzeba nową to jaką? Znalazłem taką za 195zł i taką za 250zł, 300zł i nawet 600zł. Z wyglądu nie różnią się niczym. Czy ktoś z Was wymieniał taką pompę i jak to się sprawuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek_sl Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Wywal całkiem i zamontuj elektryczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred77 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2018 16 godzin temu, Radek_sl napisał: Wywal całkiem i zamontuj elektryczny Aleś doradził. Chcę wymienić tak jak ma być. Dlatego pytam o to czy są jacyś konkretni producenci, których nie trzeba się bać i ich pompa będzie bezawaryjna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Nie da się przewidzieć co kupisz. Ale z doświadczenia wiem że lepiej zapłacić parę złoty więcej. Już dużo razy miałem problemy z tanimi nowymi częściami. Czasem działają miesiąc ,czasem pół roku, a czasami wiele lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek_sl Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2018 (edytowane) Jezeli chcesz wszystko jak pan Bóg przykazał to tak jak wyżej celuj w droższe, ja całe zawieszenie zrobiłem na tańszych częściach, a teraz wszystko po kolei wymieniam po tym jak mi wysoko w górach na szutrowej serpentynie środkowy drążek kierowniczy pękł na pół Edytowane 19 Sierpnia 2018 przez Radek_sl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Obstawiam że wszystkie te co podałeś cenowo będą spinały w zimie na stałe i dopiero po kilkudziesięciu kilometrach jazdy może zdoła rozpiąć. W patrolu podobno się rozbiera wisco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz1305 Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2018 przemysl jeszcze raz wymiane na elektryczny ,na trasie to w ogóle nie będzie ci się załączał , mniejsze obciążenie dla silnika, ja wstawiłem podwójny do swojego 2.4 od VW 2.8vr6 i jest lepiej przy upalaniu już nie czekam aż temperatura spadnie po prostu nigdy nie idzie za połowe skali, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred77 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Dzisiaj ot tak prysnąłem WD40 pomiędzy koło pasowe pompy, a sprzęgło wiskotyczne, poczekałem chwilę, poruszałem wentylatorem i o dziwo puściło i problem ustąpił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Ale pewnie problem wróci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred77 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 21 godzin temu, fikolek2 napisał: Ale pewnie problem wróci Będę od czasu do czasu regularnie oliwił to nie wróci. Poza tym cieniutkim sznurkiem przywiązałem wentylator za jedno śmigło do stałego punktu i tak przejechałem z 50km. Nawet gdyby wentylator nagle zechciał się kręcić to sznureczek by zerwało. Po tej operacji wentylator mogę ręką złapać podczas pracy silnika i nie stawia praktycznie żadnego oporu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 (edytowane) Tylko obserwój temperaturę bo staniesz gdzieś w korku a wisko1 może wcale nie zadziałać bo jak się kręci swobodnie sprawne to wciąga gorące powietrze z chłodnicy co powoduje zaciśniecie sprzęgła i wiatrak robi z tą samą prędkością co silnik . Tu masz trochę wiedzy na ten temat. Edytowane 31 Sierpnia 2018 przez fikolek2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred77 Opublikowano 1 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 10 godzin temu, fikolek2 napisał: Tylko obserwój temperaturę bo staniesz gdzieś w korku a wisko1 może wcale nie zadziałać bo jak się kręci swobodnie sprawne to wciąga gorące powietrze z chłodnicy co powoduje zaciśniecie sprzęgła i wiatrak robi z tą samą prędkością co silnik . Tu masz trochę wiedzy na ten temat. Doskonale wiem jak to działa. A wóz jeszcze nigdy mi się nie przegrzewał także najprawdopodobniej wszystko jest sprawne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.