Gość Vaiu Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 1 to taki trojkatny jakby a drugi to grubsza rura i zastanawiam sie nad wywaleniem ktoregos z nich i zostawic srodek 1 i koniec i pytanie oby nie szalal mi po odciazeniu ukl wydechowego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 ta grubsza rura to oryginalny tlumik. a ten trojkatny to pewnie ktos wstawil zamiast katalizatora albo jest to katalizator. jakbys wywalil czy tez wymienial to "rure" to zerknij jaka jest srednica wewnetrzna tego tlumika. interesuje mnie to czy nie ma tam zwezki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesrock Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 ja tez wywalilem katalizator i wstawilem rure i chodzi ciut glosniej ale lepiej sie zbiera takze polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 ja tez wywalilem katalizator jakbys chcial wiedziec to masz dwa katalizatory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesrock Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 a o tym to niewiedzialem a gdzie drugi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 a o tym to niewiedzialem a gdzie drugi ? pod kolektorem wydechowym :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zorgon Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Uwazam ze zbyteczne zabiegi z wywalaniem katalizatora lub wywalaniem tlumikow. Przy silnikach 1.4 czy nawet 1.6 przyrosty mocy (o ile wogole sa) sa tak malo adekwatne do wlozonej w to pracy ze wrecz nie warte zachodu. Powyzej silnikow 2.0 mozna sie w takie rzeczy bawic bo sa one mocniejsze i morzna z nich rzeczywiscie wycisnac wiecej. A tak sugeruje pozostawic oryginalne orurowanie i przy okazji nie miec klopotow ze zla jakoscia spalin jesli kiedykolwiek wam spaliny sprawdza. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesrock Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 ale sluchaj jak jade wymieniac uklad wydechowy caly bo w moim przypadku tak bylo to poco placic za katalizator 400zl jak moge wstawic w to rure i zaplacic 60 zl w moim przypadku to tylko z czystej oszczednosci moze rzeczywiscie nie daje to mocy moze moje odczucia sa mylne ale z ekonomicznego punktu widzenia oplacalne... a w samochodach z rocz. 91 nie sa jeszcze katalizatory obowiazkowe wic przy przegladzie niebedzie problemow:) tak mis ie wydaje zobaczymy w marcu jak bede mial przeglad;p pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.