Guest Vaiu Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 1 to taki trojkatny jakby a drugi to grubsza rura i zastanawiam sie nad wywaleniem ktoregos z nich i zostawic srodek 1 i koniec i pytanie oby nie szalal mi po odciazeniu ukl wydechowego ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
goago Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 ta grubsza rura to oryginalny tlumik. a ten trojkatny to pewnie ktos wstawil zamiast katalizatora albo jest to katalizator. jakbys wywalil czy tez wymienial to "rure" to zerknij jaka jest srednica wewnetrzna tego tlumika. interesuje mnie to czy nie ma tam zwezki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest grzesrock Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 ja tez wywalilem katalizator i wstawilem rure i chodzi ciut glosniej ale lepiej sie zbiera takze polecam Link to comment Share on other sites More sharing options...
goago Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 ja tez wywalilem katalizator jakbys chcial wiedziec to masz dwa katalizatory Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest grzesrock Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 a o tym to niewiedzialem a gdzie drugi ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
goago Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 a o tym to niewiedzialem a gdzie drugi ? pod kolektorem wydechowym :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zorgon Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 Uwazam ze zbyteczne zabiegi z wywalaniem katalizatora lub wywalaniem tlumikow. Przy silnikach 1.4 czy nawet 1.6 przyrosty mocy (o ile wogole sa) sa tak malo adekwatne do wlozonej w to pracy ze wrecz nie warte zachodu. Powyzej silnikow 2.0 mozna sie w takie rzeczy bawic bo sa one mocniejsze i morzna z nich rzeczywiscie wycisnac wiecej. A tak sugeruje pozostawic oryginalne orurowanie i przy okazji nie miec klopotow ze zla jakoscia spalin jesli kiedykolwiek wam spaliny sprawdza. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest grzesrock Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 ale sluchaj jak jade wymieniac uklad wydechowy caly bo w moim przypadku tak bylo to poco placic za katalizator 400zl jak moge wstawic w to rure i zaplacic 60 zl w moim przypadku to tylko z czystej oszczednosci moze rzeczywiscie nie daje to mocy moze moje odczucia sa mylne ale z ekonomicznego punktu widzenia oplacalne... a w samochodach z rocz. 91 nie sa jeszcze katalizatory obowiazkowe wic przy przegladzie niebedzie problemow:) tak mis ie wydaje zobaczymy w marcu jak bede mial przeglad;p pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.