Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[K10] Gaźniczek


Guest lipass
 Share

Recommended Posts

witam. byłem ostatnio u gaźnikowca i ten mi powiedział że mam padniętą jakąś elektroniczną dyszę co kosztuje nowa ok 400 zł. poradził mi żebym sobie załatwił gaźnik do micry ale bez żadnej elektroniki, nie sterowany kompem. no i teraz mam pytanie bo w k10-kach z motorem 1.0 właśnie nie było kompa sterującego.-, to czy gaźnik od tego silnika podejdzie pod mój silnik??

Link to comment
Share on other sites

Guest InterCell

Ja mam silnik 1.2 a gaźnik ze starego 1.0. Problem w tym że i ten od 1.0 ma komputerek <pod siedzeniem> a przynajmniej mój ma. Niestety ten gaźnik nie wyrabia z większym silnikiem i samochód sie muli. Na gazie chodzi dobrze ale na benzynie to zero przyśpieszenia. Nie wiem jak to będzie np. u Ciebie - byc może to tylko jednostkowa sprawa że akurat u mni etak jest. Osobiście jeżeli masz tylko benzyne to wolałbym juz naprawić ten oryginalny od 1.2.

Pozdrooo

Link to comment
Share on other sites

Guest Matysssss

Oj bylo o gazniczkach na forum i to mase rzeczy....

 

a co dokladniej z Twoim jest nie tak ?? jakie objawy ??

jesli mozesz wspomnij o tym wiecej... moze ktos tez ma zrąbane tylko o tym nie wie :lol:

np. ja :P

Link to comment
Share on other sites

Objawy: palił ponad 10 l/100km i co każde zatrzymanie, puszczenie gazu po prostu. Mechanik mi powiedzial ze cos pokombinowal ale super nie bedzie. Dobrze ze chociaz zrobil mu że teraz pali w normie ok 7-8 litrow w trasie przy dosc ostrej jezdzie :D

Link to comment
Share on other sites

Ja mialem ta dysze od kompa uszkodzona, objawem bylo duze spalanie, ale nie gasl na wolnych obrotach na 100%. Po wymianie dyszy wolne obroty nie zmienily sie. Nie kupowalem nowej naprawilem stara.

Link to comment
Share on other sites

Guest Matysssss

Wiem ze tematy spalania byly juz poruszane wiele razy, ale Lexus mam pytanie...

Ja mialem ta dysze od kompa uszkodzona, objawem bylo duze spalanie, ale nie gasl na wolnych obrotach na 100%. Po wymianie dyszy wolne obroty nie zmienily sie. Nie kupowalem nowej naprawilem stara.

Czyli jak miales ta dysze walnieta to palil duzo ( czyli kolo 10/100 ?) a po naprawie tej dyszy pali ile?

bo w sumie to mi tez łyka jakies 10-11/100 tyle ze ja mam automat wiec pewnie temu tez pali wiecej ale czy az tyle ??

Link to comment
Share on other sites

10 nie, raczej kolo 8 na trasie przy predkosci 90-100km/h. Po naprawie spokojnie mieszcze sie w 6 przy tych samych warunkach jazdy.

Link to comment
Share on other sites

Objawy: palił ponad 10 l/100km i co każde zatrzymanie, puszczenie gazu po prostu. Mechanik mi powiedzial ze cos pokombinowal ale super nie bedzie. Dobrze ze chociaz zrobil mu że teraz pali w normie ok 7-8 litrow w trasie przy dosc ostrej jezdzie :D

a co ten mechanik tam naczarował???:]

Link to comment
Share on other sites

a co ten mechanik tam naczarował???:]

a żebym to ja wiedział:) podobno probowal jakoś ominąć tą dyszę ale powiedzail że po prostu na 100% to przez nią mikrus mi tak wariował

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...