Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K10] Gaźniczek


Gość lipass
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam. byłem ostatnio u gaźnikowca i ten mi powiedział że mam padniętą jakąś elektroniczną dyszę co kosztuje nowa ok 400 zł. poradził mi żebym sobie załatwił gaźnik do micry ale bez żadnej elektroniki, nie sterowany kompem. no i teraz mam pytanie bo w k10-kach z motorem 1.0 właśnie nie było kompa sterującego.-, to czy gaźnik od tego silnika podejdzie pod mój silnik??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam silnik 1.2 a gaźnik ze starego 1.0. Problem w tym że i ten od 1.0 ma komputerek <pod siedzeniem> a przynajmniej mój ma. Niestety ten gaźnik nie wyrabia z większym silnikiem i samochód sie muli. Na gazie chodzi dobrze ale na benzynie to zero przyśpieszenia. Nie wiem jak to będzie np. u Ciebie - byc może to tylko jednostkowa sprawa że akurat u mni etak jest. Osobiście jeżeli masz tylko benzyne to wolałbym juz naprawić ten oryginalny od 1.2.

Pozdrooo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj bylo o gazniczkach na forum i to mase rzeczy....

 

a co dokladniej z Twoim jest nie tak ?? jakie objawy ??

jesli mozesz wspomnij o tym wiecej... moze ktos tez ma zrąbane tylko o tym nie wie :lol:

np. ja :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy: palił ponad 10 l/100km i co każde zatrzymanie, puszczenie gazu po prostu. Mechanik mi powiedzial ze cos pokombinowal ale super nie bedzie. Dobrze ze chociaz zrobil mu że teraz pali w normie ok 7-8 litrow w trasie przy dosc ostrej jezdzie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem ta dysze od kompa uszkodzona, objawem bylo duze spalanie, ale nie gasl na wolnych obrotach na 100%. Po wymianie dyszy wolne obroty nie zmienily sie. Nie kupowalem nowej naprawilem stara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze tematy spalania byly juz poruszane wiele razy, ale Lexus mam pytanie...

Ja mialem ta dysze od kompa uszkodzona, objawem bylo duze spalanie, ale nie gasl na wolnych obrotach na 100%. Po wymianie dyszy wolne obroty nie zmienily sie. Nie kupowalem nowej naprawilem stara.

Czyli jak miales ta dysze walnieta to palil duzo ( czyli kolo 10/100 ?) a po naprawie tej dyszy pali ile?

bo w sumie to mi tez łyka jakies 10-11/100 tyle ze ja mam automat wiec pewnie temu tez pali wiecej ale czy az tyle ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy: palił ponad 10 l/100km i co każde zatrzymanie, puszczenie gazu po prostu. Mechanik mi powiedzial ze cos pokombinowal ale super nie bedzie. Dobrze ze chociaz zrobil mu że teraz pali w normie ok 7-8 litrow w trasie przy dosc ostrej jezdzie :D

a co ten mechanik tam naczarował???:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...