Gość rzorrzik Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 1.6 16v p10 1994 mam ją dopiero kilka dni i powoli ją poznaje ale mam kolejny kłopot - rano bardzo słabo pali za 4 - 5 razem. kręce i kręce i już ma prawie załapać i gaśnie. świece zmieniałem. jak jest ciepła nawet jak postoi kilka godzin to bez problemu pali za pierwszym razem. problem dotyczy tylko dłuższego postoju wtedy musze krecić kilka razy i słuszęze już ma prawie załapać i gasnie. pomóżcie bo zaczyna mnie to drażnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz Szwałkiewicz Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 Problemy z zapalaniem występują zawsze gdy jest zimno, czy jak jest zimno i wilgotno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jello Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 u mnie pali za 1 kopem nawet przy -20 Dokladnie ten sam model i ten sam rocznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rzorrzik Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 Problemy z zapalaniem występują zawsze gdy jest zimno, czy jak jest zimno i wilgotno? Problemy występują zawsze rano czyli jak mniej wiecej postoi około 10 - 12 godzin, słyszę ze pompka chodzi i nie wiem gzie szukać problemu, bo szkoda że takie fajne auto muszę stać rano i "chełtać. Jeśli postoi kilka godzin nie ma problemu żadnego za pierwszym pali. a warunki pogodowe raczej nie robią różnicy po prostu jak postoi dłużej to słabo pali,kręce za 1 razem bez reakcjia za 2-3 tak jak by próbował załapac ale gaśnie, am miej więcej za 4 łapie prawie normalnie lekko przyduszony. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz Szwałkiewicz Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 Opis problemu sugeruje niesprawnośc układu zasilania paliwem czyli pompa-filtr paliwa. Układ wtryskowy wymaga dość dużego ciśnienia paliwa, krótka bezczynnośc nie powoduje spadku ciśnienia, długa rwęcz przeciwnie. Inna sprawa to filtr paliwa- literatura sugeruje wymianę coś około 40 kkm. Tyle sugesti " na szybko" bez oglądania pojazdu. Pozdrawiam ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 Napisz jeszcze czy po tym ciężkim porannym odpaleniu silnik ma zwiększone obroty i chodzi normalnie czy musisz trzymać nogę na gazie żeby nie zgasł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rzorrzik Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 Jak już załapie to chodzi normalnie nie musze trzymać nogi na gazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rzorrzik Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 i zaraz pojade zmienić filterek paliwa, tylko go nie moge znaleźć na razie ,ale jaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rzorrzik Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 Zmieniłem filterek wyczyściłem kopułkę bo była strasznie zawalona i rano zobacze jak odpali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rzorrzik Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 Niestety bez zmian dalej mam łopoty z porannym odpalaniem(filterk nie pomógł) poradżcie co robić , autko dopiero zakupiłem i nie mam bardzo jeszcze orientacji bo może to być tylko pierodła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bruneros Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 no mie nyusa zaczela zawodzic. po raz pierwszy nie odpalila rano - ale problem ewidentny - ACCU - mam wsadzony o zgrozo jakis 35Ah i jzu dosyc leciwy. trza nabyc nowy i juz. MK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rzorrzik Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 Miałem padnięty komputer i dla tego nie mogłem go rano odpalać, po prostu źle odczytywał temperatury. Zmieniłem na inny używany i wszystko cyka jak w zegareczku, pali bez problemów nawet przy - 30 st.C. POZDRAWiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.