kamilmag1 Opublikowano 5 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 Witam was, Co może być przyczyną takie piszczenia? https://vimeo.com/user90274582/review/293508365/a6065b683f Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 5 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 Link nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilmag1 Opublikowano 5 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 juz powinnno byc dobrze edit: ostatnio regulowałem pasek ale nie wiem czy dobrze to zrobiłem, do tego tylko jedna śruba jest? ten dźwięk słychać jakby z środka silnika a nie paska także to dziwne dla mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 5 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 Ściągnij pasek i posłuchaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 6 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2018 Na pasku gdzie jest regulacja powinny być dwie śruby, jedna służy do naciągnięcia lub popuszczenia rolki a druga do jej zablokowania przed samoczynnym przesunięciem. Sprawdź czy nie masz drugiej tej do luzowania rolki bo samym naciągiem nic nie zdziałasz. To skrzypienie to tak jakby łożysko kwestia tylko ktore, ale jak wcześniej tego nie było słychać a naciągałeś pasek bez odblokowania go to może właśnie to ustawiło się pod kątem i daje o sobie znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilmag1 Opublikowano 6 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2018 No kręciłem tylko jedną śrubą. Będę w domu to sprawdzę to. Czyli za 3 tygodnie dopiero. Ogólnie to po przejechaniu 6 km dopiero ten dźwięk się pojawił i 6 przejechałem z tym dźwiękiem. Mam nadzieję, że nic się nie uszkodziło przez to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 6 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2018 Jeśli to faktycznie pasek alternatora i sprężarki klimy, może również przekoszony być altenator, co powoduje, że jego koło pasowe pasek wieloklinowy bierze bokiem. Powodem tego jest samoczynne odkręcenie się nakrętki śruby mocującej alternator do silnika (tym samym śruba wysuwa się (nawet 5 cm) z jednego z dwóch uszu obudowy altka i opiera łbem o podłużnicę), a siła naciągu alternatora powoduje jego skośne przemieszczenie. Foto z góry alternatora i podłużnicy wyjaśniłoby to podejrzenie. Przy pracach przy alternatorze lepiej odłączyć klemę akumulatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilmag1 Opublikowano 26 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 Okazało się, że poluzowała się świeca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.