Gość tanx Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Witam chcę zamontować sobie zagry z obrotkiem do nissana sunny n13 diesel. Moj samochod to rocznik 1990 a kupilem zegary z rocznika 1988 rozbieram samochod i patrze a tu zonk - nie dosc ze wszytkie kabelki sa inaczej niz w poprzednich zegarach to nawet wtyczki nie pasuja.... Pytanie czy w ogole da sie podlaczyc obrotomierz, jak po zmieniac te kabelki skad wziasc wtyczki??. Czy kabelki potrzebnme do obrotka sa wszystkie juz na miejscu czy tez bede musial jeszcze cos przeciagac? Wiem ze trzeba do pompy wstawic czujnik impulsow i jest juz wtyczka do podpiecia pompy w silniku jednak czy kabelki do podlaczenia obortka juz sa dociagniete?? Bardzo prosze o pomoc gdyz sam po prostu nie dam sobie z tym rady bo nie znam sie na schematach itd... dolaczam zdjecie zegarow jak cos moje gg:3531478 http://img207.imageshack.us/my.php?image=zegaryxb7.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moniqa Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Hello ! Czy ktoś może zamieścić tutaj lub wysłać mi na maila zdjęcie obrotomierza od "wewnętrzej strony" od sunny benzynowego z wtryskiem, w którym obrotomierz był fabrycznie zamontowany. Bardzo proszę i dziękuję. . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pustelnik Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 A ja przeczytałem temat tak ciesze sie bo poświeciłem troszke czasu na przeanalizowanie tego dumny z siebie jestem szkoda ze nie wpadłem na to ze w sprawach samochodowych jestem laikiem jakich pewnie mało :/ Do czego zmierzam... Mam Sunny N14 2.0 dlx 1993rok nie wiem czy to pomoze ale jest czerwony nadwozie 3 drzwi mam zwykły zegar a chciałbym założyć z obrotomierzem... ale z doświadczenia wiem ze najpierw należy zaopatrzyć sie w wiedze teoretyczna wiec postanowiłem poczytać jak juz wspominałem to wszystko to czarna magia dla mnie ale dam jakos moze rade tylko mam pytanie.... Czy do mojego Dieselka były różne zegary z obrotomierzem czy od początku produkcji do końca produkcji kładli takie same ?? czytałem coś o elektronicznych wskaśnikach i o jakiś na linke nie wiem kompletnie o co kaman Pomożecie ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość norek89 Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Witam czy jest ktoś z Poznania lub Okolic i mógłby mi to podłączyć Nissan Sunny N14 1.4 Gaźnik kontakt mail noras89@gmail.com gg 3550251 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbik Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 prędkościomierz jest na linkę albo nie .Nabyłem takie zegary i podłączałem jak w opisanych postach,ale nie działał prawidłowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dev02 Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 czy komus moze udalo sie/probowal przelozyc zegary z obrotomierzem do wersji po 93' z predkosciomierzem elektronicznym ? (licznikiem po lewej i obrotomierzem po prawej) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tarjei86 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 dziękuję za ten temat udała się moja przekładka zegarów z Nissanka 100NX do mojego Sunny 1.4 . Teraz aż przyjemniej się jeździ. Nie dość, że naprawdę świetnie się to prezentuje - jak w aucie z wyższej półki to jeszcze wpływa pozytywnie na przekładanie biegów... jestem w 100% zadowolony. Jedyna modyfikacja, jakiej dodatkowo się dopuściłem to wymiana starych standardowych żarówek 3W na 5W - teraz zegary są podświetlone niemal czystym białym światłem zamiast tym pożółkłym oryginalnym - REWELACJA . Tarcz nie zmieniałem - wolę oryginalne czarne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daniels Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 czy komus moze udalo sie/probowal przelozyc zegary z obrotomierzem do wersji po 93' z predkosciomierzem elektronicznym ? (licznikiem po lewej i obrotomierzem po prawej) ? Ja to robiłem jakiś miesiąc temu ,wszystko działa pięknie poza wskaznikiem temp. ,ktory dochodzi teraz 'prawie' do połowy Niestety trzeba przekładać przewody. Obrotek podłącza sie do pinu 2 w komputerze (bezposrednio ,nie przez kondensator) Schematy zegarów z sunnego po lifcie znajdziesz w TYM manualu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 witam.mam 1,4 LX GA14DS.jak chciałbym założyć obrotek to jakie zegary najlepiej wybrać by było to najprostsze do wykonania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daniels Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 O jakiegokolwiek sunny N14 albo 100NX PRZED 93 rokiem. Chyba nawet mam takie zegary w domu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 a ile byś chciał za takie zegary?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość novy Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 trochę offtop, ale jeśli ktoś ma na sprzedaż zegary z obrotomierzem na impulsator do N14 to byłbym chętny.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 dobra...to zegary już mam..wielkie podziekowania dla kolegi DANIELSA za załatwienie teraz potrzebuję konkretnej informacji (schematu)na temat jak mam przepiąć te przewody by to chodziło.mam wersję gaźnikową czyli prędkościomierz jest na linke. [ Dodano: Sob 06 Gru, 2008 22:41 ] a poza tym ktoś wie jak trafić na strone autocentrum tam gdzie jest objaśnienie zakładania obrotka do wersji gaźnikowej bo te linki nie działają.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daniels Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 a poza tym ktoś wie jak trafić na strone autocentrum tam gdzie jest objaśnienie zakładania obrotka do wersji gaźnikowej bo te linki nie działają.... Stronka chyba nie dziala ,ale TUTAJ masz materiały które były w tym temacie. Do rozpinania kostek przygotuj sobie mały śrubokręcik i taka wieksza agrafke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 no więc dokonałem przepięcia przewodów i wszystko gra.wypinanie tych przewodów jest banalnie proste wystarczy igła (ja miałem taką do szycia z maszyny) i podważyć takie noski od wewnętrznej strony kostek.teraz mam tylko pytanie jak podpiąć ten obrotek bo nie mam żadnego wyprowadzenia koło gaźnika.skąd powinienem wziąść sygnał? [ Dodano: Czw 11 Gru, 2008 09:33 ] poszukałem dokładniej i tuż pod obudową filtra paliwa i dużą ilością taśmy izolacyjnej znalazłem tą wtyczkę.pod który przewód powinienem się podłączyć do obrotomierza? [ Dodano: Czw 18 Gru, 2008 08:50 ] jednak nie do końca wszystko gra...wskaźnik temp mi pokazuje cały czas max temperaturę (prawie czerwone pole).czym to jest spowodowane?nie sądzę żebym źle powpinał przewody.dodam,że jak silnik jest zimny wskaźnik pokazuje nienagrzany silnik. [ Dodano: Czw 18 Gru, 2008 08:51 ] jednak nie do końca wszystko gra...wskaźnik temp mi pokazuje cały czas max temperaturę (prawie czerwone pole).czym to jest spowodowane?nie sądzę żebym źle powpinał przewody.dodam,że jak silnik jest zimny wskaźnik pokazuje nienagrzany silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość conan_librarian Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Niech mi ktoś powie jak te pierdzielone zegary wymontować. Mam n14 z92 w wersji z bieda zegarami i nie zamierzam ich na razie zmieniać. Chcę tylko wymienić żarówki bo się poprzepalały ale nie mogę zdjąć tej obudowy zegarów. Wykręciłem wszystkie śrubki (3 nad zegarami i po jednej po lewej i prawej stronie kierownicy) i dalej coś trzyma. W Etzoldzie jest coś wspomniane o jakichś zatrzaskach - jak to wypiąć bo nie chciałbym niczego połamać. PS - jakie tam są żarówki i ile ich potrzeba (chodzi o podświetlenie zegarów). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarki Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Niech mi ktoś powie jak te pierdzielone zegary wymontować. Wykręciłem wszystkie śrubki (3 nad zegarami i po jednej po lewej i prawej stronie kierownicy) i dalej coś trzyma. W Etzoldzie jest coś wspomniane o jakichś zatrzaskach - jak to wypiąć bo nie chciałbym niczego połamać. Jeśłi zdjąłes już konsolę i dotarłeś do samych zegarów to nie ma siły muszą zejśc. Zegary są mocowane tylko na śruby nie ma tam żadnych zatrzasków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 to jest zatrzask linki prędkościomierza...najpierw musisz podnieść maskę i odkręcić linkę od skrzyni biegów a zegary ładnie się wysuną.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość conan_librarian Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 No kwestia jest taka że właśnie tej konsoli zdjąć nie mogę (coś trzyma w okolicy nawiewu środkowego). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skażony Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 czesc odginaj z wyczuciem, jest tam zatrzask metalowy (taka klamerka) w górnej części są trzy [nie bardzo wiem jak to się fachowo nazywa] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarki Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 No kwestia jest taka że właśnie tej konsoli zdjąć nie mogę (coś trzyma w okolicy nawiewu środkowego). No jewśłi nie zdjąłeś konsoli to jasne że nie wyjmiesz. Konsola jest mocowana na wkrętach i xzatrzaskach. Więc tam musi Ci trzymać jakiś zatrzask. Podważ troche śrubokrętem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 a ja zrozumiałem,że ta obudowe już ściągnąłeś .więc jak odkręciłeś wszystkie śruby to pozostały tylko zatrzaski.dwa są nad środkowym nawiewemi jeden nad lewym.bierzesz płaski śrubokręt (nie za gruby)wsadzasz między deskę a tą obudowę i delikatnie odginasz.powinny Ci się pojawić takie dwa noski.wystarczy,że je wdusisz i ta obudowa lekko zejdzie.dobrze jest też delikatnie odgiąć plastik konsoli środkowej.to ułatwi sprawę.powodzenia [ Dodano: Pią 09 Sty, 2009 18:54 ] no to jak ?pomoże mi ktoś przy tym obrotku czy nie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Temat podłączenia obrotomierza w CD20 jest do zrobienia, natomiast czy ktoś wie jak ogarnąć zamianę prędkościomierza mechanicznego (napędzanego linką) na prędkościomierz elektroniczny?? Taki zestaw zegarów mi się udało dorwać (dzieki wieshaq) i teraz głowię się jak podłączyć ten cholerny prędkościomierz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dev02 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 zeby chociaz bylo wiadomo jak wsadzic zegary z obrotkiem od wersji z licznikiem elektronicznym do wersji z licznikiem elektronicznym to by bylo dobrze :/ wszyscy zmieniaja do tych do lince :/ podobno trzeba kabelki w kostkach poprzedkladac umiejetnie, ale mi sie nie chce za to zabrac i zegary juz kwitną prawie rok pod stolem :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Nie wie ktoś przypadkiem jak rozwiązany jest sygnał sterujący do prędkościomierza lektronicznego (skąd go bierze)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.