Gość roshi Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 czy ktos moglby podsumowac jak krok po kroku zmienic zegary w wersji elektronicznej? ten link z autocentrum juz nie dziala chodzi mi głównie o to skąd wziąć sygnał do obrotomierza bo w sumie instalacja jest taka sama tylko wystarczy kabelki pozamieniac. w wersji z obrotomierzem jest tylko dodatkowy kabel i nie wiem czy w wersji bez trzeba go skads ciagnac. różnice pomiędzy schematami. na obrazku pokazana wersja z obrotomierzem. ma jeden kabel wiecej (do obrotomierza) i jeden kabel mniej i wlasnie nie wiem jakie zadanie ma spelniac ten co go nie ma czemu w wersji bez obrotomierza jest? kabelek niby ma wychodzic z komputera (ECCS module) ale czy w wersjach bez obrotomierza bedzie ten kabel? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbik Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 ponawiam swoją prośbę odnośnie wymiany zegarów w dieslu n14 próbowałem według opisów i nic.Morze ktoś to zrobił i mógł mi to wytłumaczyć co i jak.Byłbym wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roshi Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Morze ktoś to zrobił i mógł mi to wytłumaczyć co i jak.Byłbym wdzięczny morze jest głębokie i szerokie. soz za ot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość conan_librarian Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Czy ktoś ma jeszcze te schematy który kabelek gdzie przełożyć - żaden ze znalezionych przeze mnie linków nie działa. I jeszcze jedno - w wersji z obrotomierzem jest dodatkowa kontrolka chyba od niskiego poziomu płynu do spryskiwaczy. Czy w uboższych wersjach ten sygnał jest wyprowadzony do kabiny czy nie ma go i trzeba kombinować (i czy w ogóle jest odpowiedni czujnik w zbiorniczku)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbik Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Może jest ktoś z okolic Kołobrzegu,kto wie jak podłączyć obrotek w dieslu.Usługa może być płatna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartosz89 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Potrzebuje schematy do wymiany tych zegarów jeżeli ktoś je jeszcze posiada proszę o przesłanie ich na mojego maila bartosz.neumann@gmail.com No chyba że jest ktoś z okolic Poznania kto może mi w tym pomóc. Jeśli tak to proszę o kontakt mailowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marzzz Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=50168 w tym temacie kolega komprez wkleił schematy zegarów , po przepinaj piny i po robocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartosz89 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 No tak tylko że tam jest trochę namieszane. Mam sunnego z z gaźnikiem prędkościomierz na linkę obrotomierz elektryczny. Piny jakoś poprzypinam bo schematy gdzieś mam. ale dokładnie chodzi mi o podłączenie obrotomierza skąd mam pociągnąć sygnał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marzzz Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 znajdz pod maską tą wtyczkę (na lewo od serwa) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/48f34a46194a420f.html i pod nią się podłącz ,bez żadnych kondensatorów czy innych bzdur, jutro ci powiem pod jaki przewód dokładnie. podpinasz pod niebieski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość canidus Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Ostatnio podjąłem sie wymiany zegarów z elektronicznym prędkościomierzem w moim n14 i napotkałem kilka nieciekawych problemów. Pomijając to że nie wiem w rezultacie jak podłączyć obrotomierz to zostały mi 2 kable których nie mam gdzie wpiąć.jeden z oznaczeniem gnd(czyli pewno masa) i jeden z oznaczeniem kn. przestało mi działać oświetlenie wnętrza i bagażnika, zegar włącza się tylko jak uruchomi się silnik i zawsze resetuje się do godziny 1:00. co ciekawe resetuje się też gdy otworzy się któreś drzwi zaginął też gdzieś kabel od kontrolki prawego kierunku i co ciekawe wygląda na to jakby nigdy go wcześniej tam nie było poza tym wszystkim reszta działa ok tzn kontrolki i inne zegary pracują jak należy. jeszcze jednym denerwującym elementem są bardzo powyprężane kable i trzeba rozcinać izolacje głównej wiązki..jeśli ktoś wie czy można na to jakoś zaradzić to byłbym wdzięczny. Powiem jeszcze tylko że te nowe zegary są ze 100nx i jest to dość dziwna (według mnie) wersja bo między lampkami od kierunków są aż 3 kontrolki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazbir Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 czy ktoś mądry już wymyślił jak podłączyć zegary z obrotomierzem w wersji elektronicznej? mam na byśli swap zegary elektroniczne na elektroniczne bo mam możliwość kupić bardzo tanio zegary ze 100 nx i sie zastanawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość canidus Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 czy ktoś mądry już wymyślił jak podłączyć zegary z obrotomierzem w wersji elektronicznej? mam na byśli swap zegary elektroniczne na elektroniczne bo mam możliwość kupić bardzo tanio zegary ze 100 nx i sie zastanawiam. no właśnie ja mam ze 100 nx i powiem szczerze że jest ciężko. część kabli nie ma gdzie podpiąć a część jest w dziwny sposób rozdzielona. nie mam czasu sprawdzić schematów ale osobiście polecam wziąć jednak zegary z sunny'ego a nie ze 100 nx powinno być łatwiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ubot555 Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 posiadam licznik z obrotomierzem do N14 2,0 diesel jesli ktos zainteresowany to zapraszam na Pw pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość viehu Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Podczepie się pod temat... Po zlokalizowaniu i usunięciu brzęczenia z okolicy deski rozdzielczej, włożyłem zpowrotem licznik i ku memu zdziwieniu (tak na prawdę to inny stan emocjonalny- zawany wk...niem) brzęczy licznik. Jakieś porady na podstawie doświadczenia? Lika zdrowa, osadzenie przy skrzyni, w liczniku bez luzu.... co ciekawe jak odkręce licznik i lekko go wyciagne-- brzęczenie ustaje??? Powiem więcej, przy odpiętej lice też brzeczalo (może slabiej- w okolicy 3yś obr/min) ...myslalem że to może napęd obrotomierza. Sam już nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kit Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Witam. A ja mam troszke inne pytanie ale w temacie mniej wiecej. Bo bede próbował przerzucic silmnik 1.4 z n14 do n13 (też ponoć występowały). Silnik w wersji polskiej czyli bez sondy na gaźniku z podcisnieniem a nie elektroniką. Tylko mam 2 pytanka. 1. Z tego co się orientuje to w n14 predkościomierz jest elektroniczny a zegary w n13 sa na linke - da się jakoś zmienić wyjscie ze skrzyni biegów na linke?? (bo w n14 były też liczniki na linke) 2. Licznik w n13 jest z obrotkiem i obrotek jest podpiety pod jeden z kabli cewki a w n14 jest cewka inna i w sumie nie bardzo wiem jak to podłaczyć zeby nic nie spalić. Skąd w tym przypadku wziąść sygnał? Może było ale raczej mi sie spieszy a szybkie przeszukanie forum nie przynisło spodziewanego efektu Za wszystkie wskazówki bede wdzieczny. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aBa Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 (edytowane) Czy ktoś jest w stanie napisać krok po kroku jak podłączyć przewody tak jak jest to zrobione w przypadku Micry K10?Czyli gdzie wpiąć przewód sygnałowy i skąd go poprowadzić dla silnika GA14DS. Edytowane 26 Listopada 2009 przez aBa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tanx Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=WqvDSYXcLOY Wersja N13 Wreszcie sie udalo cos niesamowitego!!! Jak bede mial chwile to opisze krok po kroku jak to zrobic aha moze ktos wie w tych nowych zegarach lampka od recznego na zgaszonym silniku pali mi sie caly czas i dopiero po zaplonie gasnie i dziala normalnie tzn tylko jak zaciagniety reczny? Edytowane 29 Listopada 2009 przez tanx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kit Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 (edytowane) Odswieze temat. Mam jeszcze jedno pytanie dotyczace obrotomierza bo przeczytałem cały temat ale w końcu nie znalazłem tam odpowiedzi. Ta wersja 1.4 16v nie ma kompa wiec trzeba się wpiąć w cewke - w 1.3 to było wyjście "-" ale na tej z 1.4 nie widze żadnego opisu. Więc gdzie w tamtą cewke się trzeba wpiąć (prądowy czy ten drugi w kolorze szarym)?? (jest tam jeszcze taka wtyczka obok opisana jako 2,2uF ma to jakies znaczenie??) Pozdrawiam. Edit. Ok, juz znalazłem, obrotomierz wpiąć do szarego kabla idacego od aparatu zapłonowego. Edytowane 14 Grudnia 2009 przez Kit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DRAGANTA Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Czesc Nie chcialem dublowac tematu wiec postanowilem napisac tutaj moje pytani bo temat pokrewny. Mam soniacza 1.4 16v hatchbeck 3-D z roku 1991. Zegary sa bez obrotomierza ale nie chcem ich zmieniac tylko dodac zewnetrzny obrotomierz w slupku. Ale nie wiem jaki mam wybrac dla mojego autka do 6, 8 czy 10 rpm ?? w necie widywalem 2 rodzaje do 6 i 8 i nie wiem czy sie czyms roznia... pomozcie. czekam na info na gg albo tutaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skażony Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Czesc Nie chcialem dublowac tematu wiec postanowilem napisac tutaj moje pytani bo temat pokrewny. Mam soniacza 1.4 16v hatchbeck 3-D z roku 1991. Zegary sa bez obrotomierza ale nie chcem ich zmieniac tylko dodac zewnetrzny obrotomierz w slupku. Ale nie wiem jaki mam wybrac dla mojego autka do 6, 8 czy 10 rpm ?? w necie widywalem 2 rodzaje do 6 i 8 i nie wiem czy sie czyms roznia... pomozcie. czekam na info na gg albo tutaj Z lektury dostępnej na forum, wyczytałem że bardzo ciężko jest "wyskalować" zewnętrzny obrotomierz (graniczy to z niemożliwością). Ale próbuj, wszak ktoś musi szlaki przecierać. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DRAGANTA Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 (edytowane) Z lektury dostępnej na forum, wyczytałem że bardzo ciężko jest "wyskalować" zewnętrzny obrotomierz (graniczy to z niemożliwością). Ale próbuj, wszak ktoś musi szlaki przecierać. Powodzenia Mam stary obrotosciomierz z peugeota 205 do 8 wiec zobaczymy :)w nissanach tech co ja mam widzialem ze sa montowane do 8 wiec moze sie uda musze tylko znalesc jakis schemacik jak mi sie powiedzie to odrazu dam wam znac trzeba przecierac szlaki tak jak mowisz TAKIE JESZCZE JEDNO WAZNE PYTANIE DO KOGOS KTO SIE ZNA NA ELEKTRONICE...OBROTOSCIOMIERZ MA 3 KABELKI...DO CZEGO JE PODLACZYC ?? Edytowane 24 Marca 2010 przez DRAGANTA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skażony Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Mam stary obrotosciomierz z peugeota 205 do 8 wiec zobaczymy :)w nissanach tech co ja mam widzialem ze sa montowane do 8 wiec moze sie uda musze tylko znalesc jakis schemacik jak mi sie powiedzie to odrazu dam wam znac trzeba przecierac szlaki tak jak mowisz TAKIE JESZCZE JEDNO WAZNE PYTANIE DO KOGOS KTO SIE ZNA NA ELEKTRONICE...OBROTOSCIOMIERZ MA 3 KABELKI...DO CZEGO JE PODLACZYC ?? Jak to do czego ? +,-,impuls (z kompa , cewki) Przynajmniej tak to jest na forum opisywane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafu9 Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Witam Szukałem ostatnio obrotomierza do sunnego diesla i co mnie zdziwiło natrafilem na dwa typy, różniące sie wyskalowaniem prędkosci a mianowicie jedne maja do 200km/h a drugie 220km/h jest miedzy nimi jakas różnica? z jakich modeli one pochodzą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiewicz Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Witam Szukałem ostatnio obrotomierza do sunnego diesla i co mnie zdziwiło natrafilem na dwa typy, różniące sie wyskalowaniem prędkosci a mianowicie jedne maja do 200km/h a drugie 220km/h jest miedzy nimi jakas różnica? z jakich modeli one pochodzą? Dołączam się do pytania, ale wydaje mi się, że to nie wpłynie na ukazywaną prędkość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.