romano Opublikowano 10 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2018 Witam, Panowie zapalił mi się błąd PO128 wskazujący na uszkodzony termostat chłodzenia, wymieniłem termostat ale nie mam teraz ogrzewania w kabinie leci zimne powietrze. Przed wymianą było ogrzewanie, co zauważyłem po wymianie termostatu że teraz temperatura szybko rośnie prawie do połowy wskaźnika podczas zimnego silnika. Co może być przyczyną, zle dobrany termostat a może zapowietrzony układ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romano Opublikowano 10 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2018 Kto kolwiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 10 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2018 A próbowałeś odpowietrzyć? Jaki ten termostat założyłeś? Podaj nr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romano Opublikowano 11 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 (edytowane) A taki https://aparts.pl/partscatalogue/th5079-82j-calorstat-by-vernet-termostat-srodek-chlodzacy,11-TH5079~982J-0215-00316--VER5079~982~2J.aspx Odpowietrzyć nie wiem jak, proszę o wskazówki tzn. mam gaz założony i tam jest reduktor i czy np. wystarczy popuścić węża bo reduktor jest w najwyższym położeniu ? Edytowane 11 Października 2018 przez romano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 W Almerach 15-18 piszą coś o odpowietrzniku, ale gdzie jest to nie wiem. Skoro reduktor jest najwyżej to będzie najlepsze miejsce do odpowietrzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 Inna sprawa, termostat w Twoim aucie jest inny niż pisałeś. Pasował bez problemu? Temperatura otwarcia 77 nie 82. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romano Opublikowano 11 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 Witaj Nissanek już ok jednak sam się odpowietrzył tylko teraz się zastanawiam nad temperaturą otwarcia tak jak piszesz. Termostat pasuje tylko temp. jest inna jest 76.5 C. Czy zostawić czy szukać innego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 W linku który podałeś wychodzi że ma 82, ale skoro piszesz że ma 76,5 to tak jak oryginał Dodaj jeszcze rocznik auta w swoim profilu. Będzie łatwiej szukać części Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romano Opublikowano 11 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 Tak oryginał termostat który wyjąłem z nisana to 76,5 stopni a włożyłem własnie 82 stopnie czy tak może być czy jednak szukać termostatu z temperaturą 76,5 stopni ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 Nie szukaj. W Primerach i Almerach jest właśnie taki a to te same motory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romano Opublikowano 11 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 Ok. dziękuje za wyjaśnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romano Opublikowano 25 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 Panowie znowu mam chyba problem z nissanem tym razem zaczęło się od pojawienia błędu który wskazywał problem z termostatem. Wymieniłem a teraz zauważyłem rdzawy kolor płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Dziwnie mi grzeje w kabinie bo nie zawsze "zaskoczy" choć pokrętło jest na maksa i silnik rozgrzany to i tak zimne leci powietrze. Wyłącze silnik włączę i leci ciepło. Co może być nie tak i jak zdiagnozować co jest nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 25 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 Ten rdzawy kolor daje do myślenia. Może kup na początek coś takiego https://allegro.pl/kategoria/narzedzia-i-sprzet-warsztatowy-18554?string=tester co2&order=m&bmatch=baseline-cl-pn-aut-1-5-1017 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romano Opublikowano 26 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 Kupuję i sprawdzę ale sprawdzałem olej w silniku nie ubywa płyn jeszcze analizuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romano Opublikowano 9 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2018 Witajcie Wygląda na to że niema oleju w płynie i odwrotnie ale nadal mam problem z ogrzewaniem. Raz się włącza raz wyłącza np. załączy się i później wyłączy i np.jak zgaszę silnik i zapalę to się włączy i tak dalej. Co może być przyczyną ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romano Opublikowano 11 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2018 (edytowane) Panowie pojawiło się babelkowanie w zbiorniku wyrównawczym tak podobnie jak woda się gotuje w czajniku. Co to może być ? I nie grzej mi w środku Edytowane 11 Grudnia 2018 przez romano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romano Opublikowano 12 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2018 Panowie pojawiło się babelkowanie w zbiorniku wyrównawczym tak podobnie jak woda się gotuje w czajniku. Co to może być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romano Opublikowano 12 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2018 Sprawa się wyjaśniła, układ zapowietrzony i korek w chłodnicy do wymiany. Jak się dowiedziałem mam "źle" założony reduktor do gazu. Co to znaczy jest wyżej w poziomie niż zbiorniczek wyrównawczy i dlatego takie klocki locki z odpowietrzaniem układu. Reduktor powinien być niżej niż najwyższy punkt układu chłodzącego. I cyt" w tej chwili to reduktor robi jako "zbiorniczek wyrównawczy". Wydaj mi się że to ma sens moje doświadczenie nie jest duże ale myślę że gość w sklepie logicznie mówił. Co myślicie o tej teorii ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 12 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2018 Plusik za podanie przyczyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romano Opublikowano 13 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 Jak to do końca odpowietrzyc. Jak jadę to grzeje a jak stoję na światłach to nie grzeje. Zapowietrzony jeszcze układ jak to odpowietrzyc samemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romano Opublikowano 20 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2018 (edytowane) Panowie w końcu sukces 100% a wszystko przez gazownika który mi zakładał gaz zamiast złożyć reduktor równolegle do nagrzewnicy założył szeregowo i dlatego chłodzenie tak wariowało. Mechanik założył trójniki czyli podłączył równolegle reduktor z nagrzewnicą i SUKCES - grzeje jak cho...ra. Chętnie powiedział bym co myślę o gazownikach tzw. chałupnikach bo u takiego zakładałem gaz ale ugryzę się w język. Mechanik mi mówił że nie jestem pierwszy z takim założonym "gazem". Proszę o dyskusję czy mechanik ma rację? LUDZIE JEŚLI COŚ ROBICIE RÓBCIE DOBRZE !!!!!!! Edytowane 20 Grudnia 2018 przez romano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.