Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

wahacze


KURCZAK
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

cos chyba ceny masz nieaktualne... 555 kosztuja u nas po 200 za sztuke - a z allgro nie biore bo mozna sie nadziac na podróby - mnie kosdty regeneracji kjosztowały.. 2x puyszka coli !!!!!! he hehehe i bedzie ok.

 

W D.G. kupowałem po 180zł firmy 555

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

j atez mowie o oryginalach z febi po 128zł albo w sklepie w dg u Monii po 140... oj wydoili cie...

 

Nie rozumiem co napisałeś kogo wydoili :?: :roll:

Pisałeś że 555 są u ciebie po 200 a ja że po 180 to kogo wydoili :?: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kminka.... wydoili...

 

ja wszytskie części biore od jednego dostawcy za komplet Kayab Excel-G do P11 zapłaciłem 720zł(przód i tył) a ostatnio INC brał do N15 Bilstainy i zapytajcie ile go kosztowały :grin: taniej nie znajdziecie oczywiście gwarancja2lata,filtry Knechta też ma najtaniej chyba w Polsce - jak dla kilienta detalicznego dodam tylko ze 555 kosztowały tyle samo-kupiłem Febi bo mam większe zaufanie - mazda mojego ojca całą zawieche ma w Febi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Montowałem dzis Febi z prawej strony i szczerze mówiąc dokręciłem na maxa az klucz się zgjął. Nie bardzo widze związek przyglądałem się staremu zdemontowanemu i uważam że powinny być mocno dokręcone gdyż metalowa tuleja ta o najmniejszej średnicy okalająca śrubę która przechodzi przez cały wahacz po skręceniu pozostaje nieruchoma względem siebie a pracuje jedynie sam wahacz na gumie, która z kolei okala ta własnie metalowa najmniejsza tulejkę, no nic jutro jeszcze raz przyjrze się zdejmę koło i zobaczę jak to wszystko współgra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Montowałem dzis Febi z prawej strony i szczerze mówiąc dokręciłem na maxa az klucz się zgjął. Nie bardzo widze związek przyglądałem się staremu zdemontowanemu i uważam że powinny być mocno dokręcone gdyż metalowa tuleja ta o najmniejszej średnicy okalająca śrubę która przechodzi przez cały wahacz po skręceniu pozostaje nieruchoma względem siebie a pracuje jedynie sam wahacz na gumie, która z kolei okala ta własnie metalowa najmniejsza tulejkę, no nic jutro jeszcze raz przyjrze się zdejmę koło i zobaczę jak to wszystko współgra

Oczywiście ze masz rację. Śrubę należy dokręcić mocno a tuleja jest elementem nieruchomym. Jedynie w przypadku tulei gumowych należy dokręcać na opuszczonym aucie. To wszystko. Swoją drogą ja mocując wachacz wciskam na śrubę jeszcze cienką podkładkę bo bachacz jest minimalnie za wąski w stosunku do mocowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...