zaksa77 Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 (edytowane) Witam. Mam pewien problem. Otóż wczoraj podczas jazdy zapaliła się kontrolka check engine i auto straciło moc. Wymieniłem cewkę zapłonową lecz to nic nie pomogło. Zamieniałem cewki i też nic. Świece też wymieniłem. Po podpięciu pod komputer wywala błąd P0303. Co może być przyczyną i jak to naprawić? Edytowane 6 Listopada 2018 przez zaksa77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 Chyba P0303. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 sprawdź ciśnienie, auto w gazie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaksa77 Opublikowano 6 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 Auto bez gazu. Tylko benzyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 sprawdź kompresję i zamień wtryski miejscami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaksa77 Opublikowano 6 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 Wtryski mogą mieć jakieś znaczenie skoro błąd pokazuje wypadanie zapłonu na 3 cylindrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 no jak nie ma paliwa?? to będzie zapłon?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaksa77 Opublikowano 6 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 Ale świeca jest mokra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaksa77 Opublikowano 6 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 Zresztą tam jest listwa wtryskowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 2 godziny temu, zaksa77 napisał: Ale świeca jest mokra. to sprawdź czy na wtyczce od cewki wszystko jest OK, sygnał i reszta 5 minut temu, zaksa77 napisał: Zresztą tam jest listwa wtryskowa. no i?? jakie to ma znaczenie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaksa77 Opublikowano 6 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 Tylko jak się zabrać do tego. Jaki sygnał, jakie napięcie na jakim pinie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 +12, masa, sygnał znajdziesz bez problemu, ciśnienie sprawdzałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaksa77 Opublikowano 6 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 Jeszcze nie. Auto jest u mechanika i na sprawdzić. W czwartek będzie jakieś info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaksa77 Opublikowano 10 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 Okazało się że brak kompresji na 3 cylindrze. Z jakimi kosztami mam się liczyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 ale brak kompresji z jakiego powodu, zawory czy pierścienie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaksa77 Opublikowano 10 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 To się dopiero okaże jak wszystko zdemontują. Mechanik mówi że na 90% zawory. Ale ja się nastawiam zawsze na najgorsze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 Teraz, zaksa77 napisał: To się dopiero okaże jak wszystko zdemontują to się określa zanim się cokolwiek zdemontuje, co to za mechanik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaksa77 Opublikowano 10 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 Dzisiaj ciężko o dobrego mechanika niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 niech Ci powie zanim cokolwiek zdemontuje jaki jest powód braku kompresji, można to bez problemu określić, a unikniesz kosztów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaksa77 Opublikowano 10 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 Może podasz konkrety? Nie znam się dobrze na mechanice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 słowo klucz: próba olejowa no ale Twój mechanik powinien to wiedzieć w innym przypadku po rozebraniu co najwyżej może stwierdzić, że: -głowica do roboty dodatkowo pierścienie a jak zrobi próbę olejową to będzie wiedział co jest nie tak, bo wyjdzie albo zawór albo pierścień zyli koszty mniejsze, choć po zdjęciu czapki zazwyczaj się ją robi dla spokojności, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaksa77 Opublikowano 11 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 Z jakim wtedy mogę liczyć się kosztem? Wolę wiedzieć czy mnie czasem nie skroi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 nie wiem, po zrobieniu próby olejowej dowiesz się czy dodatkowo do głowicy trzeba robić pierścienie, bo głowicę zazwyczaj po zdjęciu warto zrobić ciekawe co było powodem braku kompresji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaksa77 Opublikowano 11 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 Sam nie wiem. Wiem natomiast że silnik bierze olej. Ok. 1,5l na 1000km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaksa77 Opublikowano 12 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2018 I teraz pytanie. Co należy zrobić żeby wyeliminować branie oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.