Zaqarum Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 Witajcie Nissano-maniacy! Przygotowując się do zakupu auta szukałem rzadko spotykanego, dużego, wygodnego sedana z możliwie znośną mocą i tak wyłoniła się Maxima Niestety nie dysponowałem zbyt wielkim budżetem, a chciałem auto dopasować pod siebie, więc po poszukiwaniach okazji trafiłem na takie cudo: Porysowana i z wieloma niedociągnięciami w wersji A34 "po lifcie". Nadszedł więc czas na zmiany: - zmiana lakieru na czarny metalic;- zmiana koloru ramki grilla przedniego, znaczków NISSAN oraz listwy dachu ze srebrnego na czarny;- wstawienie atrapy chłodnicy, ponieważ brak jej w oryginale i dziwnie dla mnie to wyglądało;- zmiana świateł przeciwmgłowych na LED do jazdy dziennej;- zmiana starych chińskich felg 17" ET40 na Borbet XRT 18" ET35. Moim skromnym zdaniem bardzo pozytywna zmiana. Zwłaszcza felgi które wraz z nowymi oponami i mniejszym ET bardziej wypełniają wolną przestrzeń i nie wygląda już jak w "za małych butach". Teraz zbieram $$$ na ingerencję w serce <3 Pozdrawiam!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
troix Opublikowano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2018 Witam. Jakie masz plany co do silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaqarum Opublikowano 29 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 Turbo i rozwiercanie jest poza moim zasięgiem - to praktycznie podwoiłoby wartość auta. Poza tym wydaje mi się, że z FWD nie będzie tak dobrego efektu. W planach założenie stożka i chip żeby dobić do tych magicznych 300 koniuff xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2019 Wygląd bardzo na plus ! Najbardziej restrykcyjny jest w nich układ wydechowy i od tego bym zaczął w wersji budżetowej od kolektorów a w wersji na bogato z kolektorami nawet chińskimi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaqarum Opublikowano 22 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2019 Pytanie tylko czy przy skrzyni bezstopniowej podnoszenie mocy ma sens? Przyspieszenie 0-140 jest naprawdę kosmiczne jak na tak dużego sedana, ale później jakby CVT nie potrafiło przekazać całej mocy silnika na koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
troix Opublikowano 22 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2019 Gdzieś, kiedyś wyczytałem, że cvt wytrzymuje maxymalnie obciążenia rzędu 400niutonometrōw.biorąc pod uwagę wiek naszych skrzyń, ilość nalatanych kilometrów podniesienie mocy może ją zwyczajnie zabić (to tylko moje zdanie). Tak czy inaczej myślę, że dobry wydech z kwasiaka nie zaszkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
troix Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaqarum Opublikowano 3 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 W podstawie jest 334Nm więc nie ma zbyt wielkiego pola do popisu, chyba żeby przełożyć manuala. Jednak czy jest większy sens podnoszenia mocy w napędzie na przód? Start z miejsca i tak jeżeli mam pedał w podłodze kończy się buksowaniem kół. Trzeba naprawdę ruszać z wyczuciem żeby sprawnie przyspieszyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.