Hermes19 Opublikowano 17 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2018 Witam. Stałem się szczęśliwym posiadaczem nissana qashqai z 2014 chciałem połączyć radio z telefonem za pomocą aplikacji nissan connect . Niestety poprzedni właściciel używał już tej opcji i ja nie mogę się połączyć jakieś porady? Wyświetlany komunikat o tym, że ten telefon nie został zarejestrowany w systemie nissan conect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 18 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 Może tutaj się czegoś dowiesz: https://www.nissan.pl/dla-wlasciciela/nissan-infotainment-system/nissanconnect-smartphone/faq.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hermes19 Opublikowano 18 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 Dzięki walczyłem z tym od wczoraj i jakoś poległem myślę, że jestem zdany na kontakt z serwisem. bo poprzedni właściciel zarejestrował ten nr vin w nissan connect i ja nie mogę go użyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 18 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 Wg mnie nie ma takich ograniczeń, bo aplikację NIssan Connect mam zainstalowaną na 3 telefonach (1x iPhone, 2x Samsung). Coś musisz źle robić. I teraz co masz na myśli pisząc nissan connect? Czy chodzi Ci może o system audio w samym samochodzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hermes19 Opublikowano 20 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 Tak mam na myśli radio i system dzięki któremu można zobaczyć gdzie jest Twoje auto itd. Chodzi o to, że poprzedni właściciel nie usunął auta z garażu mam na myśli aplikację w internecie. i ja nie mogę zarejestrować go na siebie. Byłem wczoraj w serwisie i serwisant skontaktował się z serwisie w necie i na dniach będę mógł go zainstalować. Pytanie mam czy gdybym jednak nie był w stanie sobie z tym poradzić mogę liczyć na Pańską pomoc? Karminadel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 22 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2018 Tylko mój przypadek to jednak nie Twój. Ja mam na 3 telefonach - ale wszędzie jestem zalogowany na tym samym koncie w NC. Faktycznie w opisanej sytuacji może być jakiś problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hermes19 Opublikowano 25 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Byłem w serwisie niestety do tej pory ten nr nie został odblokowany a minął ponad tydzień. Przepraszamy, ale ten numer VIN zostal juz zarejestrowany w usłudze You+Nissan. Aby kontynuować rejestrację na portalu You+Nissan, prosimy o skontaktowanie się z numerem 0801 647726 (od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-17:00 z wyjątkiem świąt). To jest ten komunikat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.