Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan Conect


Hermes19

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Stałem się szczęśliwym posiadaczem nissana qashqai z 2014 chciałem  połączyć radio z telefonem za pomocą aplikacji nissan connect . Niestety poprzedni właściciel używał już tej opcji i ja nie mogę się połączyć jakieś porady? Wyświetlany komunikat o tym, że ten telefon nie został zarejestrowany w systemie nissan conect

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki walczyłem z tym od wczoraj i jakoś poległem

 

myślę, że jestem zdany na kontakt z serwisem. bo poprzedni właściciel zarejestrował ten nr vin w nissan connect i ja nie mogę go użyć  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie nie ma takich ograniczeń, bo aplikację NIssan Connect mam zainstalowaną na 3 telefonach (1x iPhone, 2x Samsung). Coś musisz źle robić.

I teraz co masz na myśli pisząc nissan connect? Czy chodzi Ci może o system audio w samym samochodzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mam na myśli radio i system dzięki któremu można zobaczyć gdzie jest Twoje auto itd.

Chodzi o to, że poprzedni właściciel nie usunął auta z garażu mam na myśli aplikację w internecie. i ja nie mogę zarejestrować go na siebie. Byłem wczoraj w serwisie i serwisant skontaktował się z serwisie w necie i na dniach będę mógł go zainstalować. Pytanie mam czy gdybym jednak nie był w stanie sobie z tym poradzić mogę liczyć na Pańską pomoc? Karminadel

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko mój przypadek to jednak nie Twój. Ja mam na 3 telefonach - ale wszędzie jestem zalogowany na tym samym koncie w NC.

Faktycznie w opisanej sytuacji może być jakiś problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem w serwisie niestety do tej pory ten nr nie został odblokowany a minął ponad tydzień. Przepraszamy, ale ten numer VIN zostal juz zarejestrowany w usłudze You+Nissan. Aby kontynuować rejestrację na portalu You+Nissan, prosimy o skontaktowanie się z numerem 0801 647726 (od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-17:00 z wyjątkiem świąt).

To jest ten komunikat 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...