Gofi Opublikowano 19 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2018 Witam Jestem szczęśliwym posiadaczem y61 safari td4.2t wlasnie jutro zaczynam renowacje całego auta niestety moj Patrol nie ma blokady dyferencjału .... potrzebuje porady czy kupić główkę z blokadą,czy używany most z blokada czy może coś innego pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi PS jak mogę sprawdzić przełożenie w moim moście? z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 W kwestii blokady ja bym kupił blokadę dedykowaną - unikniesz problemów w załączaniem itp Co do przełożeń to: (zapożyczone od Radzika - https://radzikone.pl/przelozenia-mostow-vitara-gv) Prosty sposób na sprawdzenie przełożeń w moście bez rozbierania auta: Unieś jedno tylne koło. Pozostałe koła zostają na ziemi. Zaznacz położenie podniesionego koła i tylnego wału malując kropki markerem. Wykonując dwa pełne obroty podniesionym kołem, policz ile obrotów wykonał wał: wał obrócił się pięć razy i trochę: 5.125 trochę zabrakło do pięciu obrotów: 4.875 wyszło lekko ponad cztery i pół obrotu: 4.625 niecałe cztery i pół obrotu: 4.3 prawie cztery obroty wału: 3.909 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gofi Opublikowano 20 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 Dzieki dzisiaj to posprawdzam pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 21 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2018 skoro chcesz dokładać blokadę, to i tak czeka cię wyjęcie "gruchy" jak ją wyjmiesz, to na przełożeniach będziesz miał wybite cyferki i obejdzie się bez wróżenia z obrotów wału wtedy rozważysz czy kupować samą gruchę, czy cały most, jeżeli będzie kłopot z kupieniem dyfra z blokadą (z odpowiednim przełożeniem) możesz rozważyć zmianę przełożeń w obu mostach np. na 37/8 (Patrol 2,8 Y60 i Y61) możesz też bez żadnego problemu włożyć do tego mostu co masz blokadę ARB lub zamiennik (chiński) do tego rozwiązania potrzebny jest jeszcze kompresor, oryginalna blokada jest sterowana z vacu pompy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.