Guest filtron Posted November 19, 2005 Share Posted November 19, 2005 witam mam pytanie przymierzam sie do zainstalowania alarmu tylko że warsztaty spiewaja za załozenie 300-400zl[ zlodzieje[ :evil: a mam elektryka znajomka i on mi zalozy tylko potrzeba schematu do p-10 95 a może ktos sam zakładał alarm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted November 19, 2005 Share Posted November 19, 2005 do mojej P10 zakładał mi funfel elektronik i jakoś nie potrzebował schematu elektrycznego autka bo właściwie nie wiem po co chyba że twój funfel pierwszy raz widzi auto i bedzie tam zakładał allarm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest filtron Posted November 19, 2005 Share Posted November 19, 2005 tak tylko ze ze schematem jest 2 razy szybciej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted November 19, 2005 Share Posted November 19, 2005 jakoś mnie to nie przekonuje żonce gość w eskorcie założył alarm w 3 godzinki bez schematu ale pracował w alarmach :wink: :wink: przecieżkie czujniki i inne taki do odcięcia są widoczne trzeba sie tylko wpiąć Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest j4r0 Posted November 19, 2005 Share Posted November 19, 2005 zupelnie sie z tym zgadzam - dla elektryka ktory juz to robil nie powinno stanowic problmu odnalezienia wlasciwych kabli zeby sie wpiac tam z alarmem. O ile pamietam w przypadku mojego poprzedniego auta kolo razem z centralnym zamkiem zakladal w 4-5h. Centralny byl zakladany od zera wiec troche zeszlo z samym zdejmowaniem tapicerki i werceniem pod silowniki. Wracajac do montazu alarmu przez twojego funfla to poszukalbym kogos innego kto nie potrzebuje schematu elektryki auta :roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piomal Posted November 19, 2005 Share Posted November 19, 2005 Schematy są przecież w książce: http://www.bruneros.md4.pl/Nissan_Primera_...o_AUTO_2na1.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mepszo Posted November 19, 2005 Share Posted November 19, 2005 Po co Ci schemat główna wiązka idzie w lewym progu i tam wpinasz cały alarm jaki by nie był łącznie z pętlą odcinającą pompę paliwa . Wszystkie rzeczy do kórych trzeba się wpiąć mają kable w różnych kolorach /kierunki pompa paliwa czujniki drzwiowe cent. zam/ i najdziesz je w progu przy kierowcy. Co to za elektryk ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest filtron Posted November 19, 2005 Share Posted November 19, 2005 ten elektryk jest od prądu a alarm to on zakladal od czasu do czasu moze zrobil ze ze 4 auta ale wiem ze dzialaja i jest ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mepszo Posted November 19, 2005 Share Posted November 19, 2005 absolutnie nie mam nic do twojego elektryka pewnie sobie poradzi bo jest to bardzo proste tylko wydaje mi się że schemat jest zbędny opis kabli od cantalki alarmu zawsze jest w komplecie z alarmem a do pdłączenia wystarczy troszkę pomyśleć i mieć zwykłą kontrolkę/podam przykład-podnosisz tyne siedzenie i tam jest pompa paliwa sprawdzasz kontrolą w którym kablu jest prąd po włączeniu stacyjki patrzysz na jego kolor i taki sam znajdujesz w lewm progu podłączasz do niego kable z centralki przecinasz i pętla na pompę już jest i tak samo robisz z resztą kabli/ powodzenia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest filtron Posted November 19, 2005 Share Posted November 19, 2005 no nie zartowałem ale wiadomo ze schematem zawsze pewniej i mniej szukania po kablach w tygodniu powalczymy z tym alarmem hehe dobrze ze mam dostep do ciepłego garażu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mepszo Posted November 19, 2005 Share Posted November 19, 2005 Ciepły garaż to pdstawa reszta to pestka pozdrawiam i powodzenia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Raf4rb Posted November 20, 2005 Share Posted November 20, 2005 Wieczorem wyślę ci schematy z kolorami kabelków. Ze schematem dwa razy szybciej i nie kujesz szpilką przewodów tak jak to niektórzy robią. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Raf4rb Posted November 20, 2005 Share Posted November 20, 2005 Znalazłem schematy na kompie w pracy. Już wysłałem na twoją skrzynkę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest filtron Posted November 20, 2005 Share Posted November 20, 2005 dzieki bardzo za schematy pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sashxxx Posted November 21, 2005 Share Posted November 21, 2005 zycze wam powodzenia z tym alarmem/:) u mnie tez niby bylo b.latwo zalozyc alarm ale jak doszlo do podlaczenia centralnego zamka( dodatkowy silownika w dwiach kierowcy)i dodatkowej centralki domykania szyb to wymieklem:) oddalem to znajomemu ktory za zalozenie alarmu,zainstalowanie silownika + centralka domykania szyb(jego centralka) skasowal mnie 300zl pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mepszo Posted November 21, 2005 Share Posted November 21, 2005 300 stówki to nie jest źle sama centralka do domykania szyb kosztuje ok 100 i do tego potrzebny jest przekaźnik który zamienia + na - kosztuje ok30zł plus kabelki to jest z 150 zeta to za robótkę 150 zeta to nie jest źle :lol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest filtron Posted November 21, 2005 Share Posted November 21, 2005 w srode ide zakładać alarm i jak wyszło opisze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sashxxx Posted November 24, 2005 Share Posted November 24, 2005 filtron i jak ci poszlo z tym alarmem bo ja jak wczesniej pisalem wymieklem i oddalem cala robote elektrykowi:) pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest filtron Posted November 24, 2005 Share Posted November 24, 2005 dopiero bede zakładał o 16 jak będzie po wszystkim to dam znać jak było Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest misiek_83 Posted November 24, 2005 Share Posted November 24, 2005 Ludzie ciezko jest podlaczyc pierdzielnik do domykania szyb :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sashxxx Posted November 24, 2005 Share Posted November 24, 2005 z tego co patrzylem na schemat podlaczenia tego "domykacza" nie jest to takie proste i poddalem sie i oddalem to wszystko elektrykowi:)ale za to fajna sprawa z tym domykaniem nie musze pamietac o zamknieciu szyb przed wylaczeniem zaplonu:) zawsze zapominalem:) wkurzalo mnie to strasznie !!!! a teraz pelen wypas:) pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest filtron Posted November 25, 2005 Share Posted November 25, 2005 witanko no i funfel wystawiłmnie do wiatru wymigał sie :evil: ale co sie wlecze to nie uciecze hehe to nic a mam jeszcze jedno pytanko czy nasze primerki mają siłowniki centralnego zamka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Raf4rb Posted November 25, 2005 Share Posted November 25, 2005 Dziwne pytanie. Nie wiesz czy masz centralny? Jak masz centralny na kluczyk to są 3 siłowniki, w dzrzwiach kierowcy nie ma, trzeba dołożyć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mepszo Posted November 25, 2005 Share Posted November 25, 2005 Jeżeli masz centralny zamek to masz siłowniki oprócz drzwi kierowcy tam jest tylko stycznik . Do alarmu musisz założyć siłownik w drzwiach kierowcy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest filtron Posted November 25, 2005 Share Posted November 25, 2005 central to wiem ze mam tylko czy jest siłownik w drzwiach kierowcy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.