Gość Monika Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 Witam,jestem od niedawna posiadaczem Primery P10 z silnikiem 2000cm3 z 92r-jej poprzedni właściciel serwisował ją chyba u kowala-pompa paliwa od audi,tylna klapa otwierana na drut itd.Mam nadzieję doprowadzić ją do stanu godnego marki jednak pojawił się problem-mechanik twierdzi że zamiast sondy lambda jest wkręcona śrubka :shock: .Czy auto nie powinno działać w trybie awaryjnym?Wydaje mi sie że oprocz spalania jest ok.Jakie są parametry oryginalnej sondy?Czy można założyć uniwersalną+ewentualnie zmodyfikować wtyczkę?Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam forumowiczów.Ps.silnik 16v. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość holy Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 sondę masz w kolektorze czy pod autem w rurze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 W P10 z 1990r jest w rurze . Myślę , że w tym przypadku też jest w rurze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROBAS Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Trzeba by troszkę poszukać na forum. Pamiętam, że była kiedyś mowa o dwóch rodzajach sond do tych silników i chyba stwierdziliśmy, że nikt nie wie która powinna być zamontowana. Ja mam przerobione z "małej" na "dużą" i wszystko OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primeraW10 Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Trzeba by troszkę poszukać na forum. Pamiętam, że była kiedyś mowa o dwóch rodzajach sond do tych silników i chyba stwierdziliśmy, że nikt nie wie która powinna być zamontowana. Ja mam przerobione z "małej" na "dużą" i wszystko OK. robas a ta na duzy gwint masz jakas uniwersalna ?? czy jaka ?? bo ja mam sonde w kolektorze na duzy gwint (fabrycznie) i nie wiem co kupic (czy z jakas uniwersalna bedzie wszystko ok) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROBAS Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 U mnie sonda jest już za portkami. Kiedyś kupiłem w JC uniwersalną, ale podziałała chiba z miesiąc i umarła. Teraz mam założoną - nie wiem jaką :oops: - zakładali mi w warsztacie i nawet nie wiem co to jest. Spotkałem się z opinią, że MUSI być oryginał, bo nie będzie dobrze, ale wiem, że wielu z nas zakładało zamienniki i na tym jezdzili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rebus Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 no przewaznie jak kupujesz uniwersalna, to wtyczki nie ma,za to masz rurki termiczne do zgrzania.polecam zkrecenie przewodow gdyz lutowanie nie jest do konca ok gdyz przewod czarny najczesciej jest wolframowy,sa dwa rodzaje standart i cienkoscienne roznia sie parametrami,oryginał?cena kosmos,uniwersalna ok 150 pln,zapytaj slimaka on ostatnio załozył,a ze lubi latac z miernikiem to powie ci czy sonda jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.