Karabus Opublikowano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 Wg informacji ktore znalazłem w necie ( https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_KA_engine#KA24S )silniki 2,4 nissana w róznych modelach Nissna miały moce nawet do 155 koni. Czy te moce były osiągane zmianą oprogramowania czy dłubanie w mechanice? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz1305 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 witam przyłączam się do tematu ja mam wersje z 124 km i troche brakuje mocy chociaż te 20 kM tak zeby na 2 na podjazdach piaszczystych się nie mulił . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krknismo Opublikowano 26 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2018 Nie dziwi was że na wikipedi wogólwe nie ma mocy 124 hp ktoś chyba wpisał złe dane nie słyszałem żeby ten silnik 2.4 12v SOHC wychodził w wersji mocy 134 hp, może na Japonie. Piszą tam o DOHC czyli dwóch wałkach rozrządu a to już całkiem inny silnik 16v być może ma 155hp to całkiem realny wynik 2.0 16v z tych lat miały nawet ok 150 hp. Jak jeździcie na gazie i chcecie zwiększyć moc to można się pobawić katem wyprzedzenia zapłonu bo przy gazie lepiej silnik chodzi jak go trochę przyspieszyć ja tak zrobiłem w primerze p11 1.6 16v ale nie byłem na rolkach przed i po to nie powiem ile to dało. ostrzegam że można uszkodzić poważnie silnik jak się przegnie. Chociaż niektórzy tak robią i twierdzą że nic złego się nie dzieje . Dobry stożek z dobrym zimnym dolotem ( najlepiej jakiś gotowy policzony set) plus odpowiednie przyśpieszenie zapłonu i z 2.4 myśłe że te 20 hp można spokojnie dodać. Ale najlepiej nich się wypowie ktoś mądrzejszy kto już coś modził w tym silniku ja jeśli wogóle to dopiero w lecie coś popróbuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz1305 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 ja już akurat mam lekko przyspieszony zapłon i jest troche lepiej tak w przedziale 3000 4500 obr/min ,ale to i tak mało żeby na długim piaszczystym podjeździe na dwójce na reduktorze nie spadały obr do 0 choć z drugiej strony patrząc na seryjnej oponie pewnie było by w tym przypadku lepiej a tak na 31" MT jest jak jest . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krknismo Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 to wrzuć stożek w oryginalna puchę to da jeszcze lepszy efekt ja też będę tak robił w lecie Jakąś elastyczna rurą i silikonem będę chciał to połączyć, ewentualnie jakiś sportowy filtr powietrza. W wolnosaku ciężko jest coś wyczarować chyba że turbo/kompresor. Co do zapłonu to domyślam się że sam go podkręciłeś więc przydało by się na rolki pojechać żeby po wymianie filtra wszystko zgrać. Myślałem też nad wymiana głowicy od 16 v ale to musiałbym mieć pewność ze wystarczy łańcuch od 16v założyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karabus Opublikowano 3 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 Ale założenie stożka = więcej powietrza=zubożenie mieszanki=wzrost temperatury spalin=wypalone zawory wylotowe. Czy ten silnik jest uodporniony na takie manewry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karabus Opublikowano 4 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 W dniu 27.12.2018 o 17:26, krknismo napisał: to wrzuć stożek w oryginalna puchę to da jeszcze lepszy efekt ja też będę tak robił w lecie Jakąś elastyczna rurą i silikonem będę chciał to połączyć, ewentualnie jakiś sportowy filtr powietrza. W wolnosaku ciężko jest coś wyczarować chyba że turbo/kompresor. Co do zapłonu to domyślam się że sam go podkręciłeś więc przydało by się na rolki pojechać żeby po wymianie filtra wszystko zgrać. Myślałem też nad wymiana głowicy od 16 v ale to musiałbym mieć pewność ze wystarczy łańcuch od 16v założyć Jak mozna przestawić zapłon w tym silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz1305 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 jest regulacja na aparacie zapłonowym luzujesz dwie sruby i przyspieszasz bądź opóźniasz zapłon ,ja to robiłem za pomocą lampy stroboskopowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karabus Opublikowano 4 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 11 minut temu, Mariusz1305 napisał: jest regulacja na aparacie zapłonowym luzujesz dwie sruby i przyspieszasz bądź opóźniasz zapłon ,ja to robiłem za pomocą lampy stroboskopowej Ale jak? Kręcisz aparatem jak w starym polonezie? To w nich zapłon nie jest sterowany z kompa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz1305 Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 tak kręcisz aparatem zapłonowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karabus Opublikowano 27 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2019 ide testować ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.