Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

K12 wtryski? pompa paliwa?


Presta

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

szukając informacji na temat mojej zepsutej micry, trafiłam na to forum. Mam nadzieję, że ktoś pomoże mi rozwikłać zagadkę :)

Mam micrę K12 2003r., diesel z silnikiem 1.5 DCI, wtryski delphi (niestety - i tu o nie chodzi).

Otóż auto jeździło bez zarzutów, zaczęło gorzej odpalać, aż pewnego dnia - wcale nie odpaliło. Żeby zawieźć je do mechanika trzeba było odpalić je na Plaka. Po zapaleniu auto chodziło równo ale przy przyspieszaniu zapalał się check i kopciło. Wyszło, że wtryski zepsute. Dałam je do regeneracji. Mechanik je założył, zaprogramował - auto działało, check sie nie zapalał, ale micra kopciła jeszcze bardziej. Przejechane z 2 tys. i nadal to samo. Myśleliśmy, że pewnie bierze olej. Znów do mechanika - okazało się, że wtryski - ZNOWU. Mechanik dał je na sprawdzenie firmie zajmującej się tym i faktycznie, 4 końcówki zepsute, przepuszczają paliwo, 2 zaworki zepsute, forma nieoficjalnie powiedziała, że są zregenerowane na chińskich częściach. Więc oddałam je na gwarancję. Pan stwierdził, że pompa paliwa opiłkuje i to nie jego wina, ale końcówki nam wymieni na gwarancji. 

Bardzo mnie nurtuje pytanie... jeśli pompa opiłkuje to dlaczego tylko 2 są zepsute? Chyba ona  podaje paliwo do rozdzielacza i on dozuje na wtryski, a opiłki nie wybiorą sobie przecież dwóch wtrysków i akurat tych nie będą sobie zapychać bo im się tak podoba. Szukałam odpowiedzi w różnych źródłach, ale nic to mi nie dało.

Może ktoś wie o co chodzi i mi wytłumaczy? Nie wiem, czy Pan regenerujący nie robi mnie w balona....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...