Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

!!! PROSZĘ O POMOC W WYBORZE ALMERY N15 vs N16. PILNE!!!


Gość -=zml=-
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich Almerowiczów!

 

Jest to mój pierwszy i mam nadzieję, że nie ostatni post na Szanownym Forum.

 

A dlaczego tak piszę? No właśnie...

 

Od pewnego czasu przymierzam się do kupna nowego autka.

Ostatnio sprawy przybrały baaardzo szybki obrót.

 

Na celowniku mam dwie Almery (jak że różne od siebie). I jak to zwykle w życiu bywa, nie lada kłopot (ale chyba każdy chciałby mieć taki problem;)

 

Poniżej przedstawię parametry aut, ich ceny, jak i wszystkie informacje jakie udało mi się wyciągnąć od sprzedających.

 

!!!PROSZĘ O POMOC!!! w wyborze. *** PILNE ***

 

Akcja zakupu jest jak najbardziej poważna i bliska finalizacji!

 

W poniedziałek (jutro, tj 21.11.2k5) muszę dać sprzedającym jednoznaczną odpowiedź!

 

Jednak chcę zastrzec, że W OGÓLE nie znam się na samochodach. Proszę o wyrozumiałość.

 

-=-=-=-=-=-=-=-=-

Samochód pierwszy:

 

Nissan Almera N15, 3 drzwiowy hatchback. 100% Japończyk.

Benzyna 1.4 90km, 145kkm przebiegu.

Rocznik 2000.

 

Kolor biały. Stan nadwozia b.dobry. W środku też całkiem schludnie. Choć widać już lekko przetarte siedzenia.

Na wyposażeniu:

ABS, 1xPP, elektrycznie sterowane lusterka, wspomaganie kierownicy, radiomagnetofon Sony.

 

Niestety nie wiem jaka to jest wersja (LX czy GX, bo raczej SLX odpada;)

 

Wpadło mi w oko w piątek, jak jeszcze nic nie wiedziałem o Almerach i o niniejszej stronie fanklubu ;(

Zatem miałem stosunkowo mało pytań, które były zupełnie nie konkretne.

 

Nic nie wiem o poprzednim właścicielu. Prawdopodobnie Almerka wytrzymała już dwóch.

Została kupione na firmę (z homologacją na ciężarowe, tzw. kratka)

 

Jest do sprzedania w komisie Hondy za 16.000zł