Kacper2002 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2018 Witam cały czas wyskakuje mi ten błąd nawet po wymianie sondy na nową orginalną .Wymieniłem też przepływke na używaną ale sprawną.Nie wiem gdzie dalej szukać dolot szczelny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2018 może masz silnik z dwoma sondami regulacyjnymi i eni ta wymieniłeś co trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacper2002 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2018 Nie jedną sonde przed katalizatorem i drugą za .Wszystko zaczęło się po myciu silnika i nie mogę tego wyeliminować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzelpolski Opublikowano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2019 Mam to samo. Do tego dochodzi wysokie spalanie. Eleminuje po kolei wszystko. Teraz przelece wszystkie złącza kontaktem PR do potensjometrow. Powinien pomoc.wydaje mi się ze to tez problem z elektryka i wilgocią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacper2002 Opublikowano 14 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 7 godzin temu, orzelpolski napisał: Mam to samo. Do tego dochodzi wysokie spalanie. Eleminuje po kolei wszystko. Teraz przelece wszystkie złącza kontaktem PR do potensjometrow. Powinien pomoc.wydaje mi się ze to tez problem z elektryka i wilgocią. Zauważyłem że na benzynie check engine gaśnie i wszystko jest oki a na gazie zaraz wywala check engine i błąd sondy zbyt uboga mieszanka .BRC sequent 32 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzelpolski Opublikowano 27 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2019 Check engine wywala w momencie, kiedy są przekroczone o wiele za dużo dopuszczalne parametry. Jedź do Mrówki i tam masz benzynę ekstrakcyjną w sprayu i KONTAKT PR do czyszczenia potencjometrów. Wydaje mi się że masz zawilgocony układ elektryczny. U mnie pomogło i narazie pozostje tylko odpukać. Spryskaj złącze data/zasilanie od sondy lambda, spryskaj też złącze od MAFa i wszyskie pozostałe złącza nie zaszkodzi. Wyciągnij przepływomierz i też go spryskaj. Wyciągnij rurę łączącą przepustnicę z przepływomierzem i ją wyczyść z oleju. Sprawdź przewody hamulcowe. Kup sobie elm327 bluetoth i zainstaluj w telefonie torque. Sprawdź jak działa Maf po zwiększeniu obrotów jak się zagrzeje silnik i w trakcie jazdy, czy się zmienia. check engine zapala się w momencie jak jest przekroczona korekta paliwowa dłuterminowa i wynosi ponad 20%,sonda lambda wskazuje średnie napięcie poniżej 0,2V - uboga mieszanka, korekta krótka min 25% Sprawdź też czy nie kopci pod maską. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.