diabloRBR Posted January 5, 2019 Share Posted January 5, 2019 Na początku witam wszystkich! Od zawsze podobała mi się japońska motoryzacja, swoją przygodę rozpoczynałem z Hondą Civic EK3 1.5 Vtec ( zdjęcie poniżej). Po 3 letniej zabawie w tuning tego auta stwierdziłem, że czas na coś mocniejszego. Od 4 miesięcy jestem posiadaczem Nissana 350z. Auto sprowadziłem ze szwajcarii jest to wersja Europejska Anniversary rok 2005, silnik Rev-up 301km. Furka ma przebieg 170tys potwierdzony książką. Postaram się na bieżąco wrzucać co się dzieje z autem bieżące naprawy i modyfikacje. Na pewno od razu zmieniam oryginalne felgi na Japan Racing 18, 18'' przód 9,5J tył 11J Na starcie z napraw czeka mnie wymiana sondy bo świeci check i mocno denerwuje i łożysko z tyłu bo zaczyna huczeć MODEL: - Nissan 350z Z33, 2005 Anniversary - Europa SILNIK: - VQ35DE Rev-up 301km - olej: Valvoline 5W50 PLANY: - z czasem strojenie zmiany wydechu, mimo że ma do Coobcia 350km w jedną chciałby kiedyś oddać Zete w jego ręce UKŁAD DOLOTOWY: - seria jedynie dołożona wkładka K&N UKŁAD WYDECHOWY: - Y-pipe reszta seria PLANY: - wywalenie katów i wymiana końcowego UKŁAD NAPĘDOWY: - skrzynia seria - LSD seria ELEKTRONIKA: - ESP - ABS - Kierownica wielofunkcyjna - Elektryczne szyby i lusterka - Tempomat - Centralny zamek - 6x airbag - Klimatyzacja - Podgrzewane fotele - Regulacja elektryczna foteli ZAWIESZENIE: - seria PLANY: - eibach pro kit - poliuretan UKŁAD HAMULCOWY: - układ Brembo - klocki: ferodo NADWOZIE: - seria PLANY: - lampy tył polift - tył jakis dyfuzor - przód dokładka i splittery KOŁA: - felgi seria 18" + dystanse 2cm z tyłu PLANY: - Japan RAcing JR18, 18'' przód 9,5J z oponą 245x45, tył 10,5J opona 285x45 WNĘTRZE: - seria, czarna skóra - audio BOSE - Radio PARROT Asteroid Smart na androidzie z Navi itp Pierwsze fotki mojej byłej Hondy i zaraz wleci Zeta :p Czas na Zetke :p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 7, 2019 Share Posted January 7, 2019 Mega fajny kolorek i mało rudej od spodu !! Widzę że już wydeszek seryjny nie jest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diabloRBR Posted January 8, 2019 Author Share Posted January 8, 2019 Dzięki żółta zeta mega rzuca się w oczy na ulicy zależało mi żeby znaleźć jak najzdrowsza sztukę i udało się. Szwajcar od którego odkupilem auto, pedancik (jak sam o sobie powiedział) naprawdę bardzo dbał o auto. Końcowy tłumik jest seryjny, poprzednik wymienił sam środkowy Y pipe, w planie jest wymiana końcowego na coś ciekawego żeby fura fajnie rasowo brzmiala mile widziane wasze propozycje i linki Załączam jeszcze kilka fotek podwozia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 9, 2019 Share Posted January 9, 2019 Środkowego tłumika nie widać i rura zacnych rozmiarów, widzę że seryjne flansze pasują Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diabloRBR Posted February 9, 2019 Author Share Posted February 9, 2019 Ktoś wie co to za błędy? Któraś z sond padła i wywala checka muszę ustalić która Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diabloRBR Posted February 10, 2019 Author Share Posted February 10, 2019 (edited) Sytuacja z sondami wyjaśniona, w między czasie wpadły nowe opony Kormoran R19 245x40 będą na przód i używki Goodyear Eagle F1 z 2018roku R19 295x35. Niedługo wlecą także nowe felgi Japan racing 18, tak jak doradzało mi wiele osób, zrezygnowałem z 18-stek i przechodzę na 19stki Edited February 16, 2019 by diabloRBR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted March 3, 2019 Share Posted March 3, 2019 fajny rozmiarek tylnych Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diabloRBR Posted March 3, 2019 Author Share Posted March 3, 2019 wreszcie męski rozmiar seria wygląda strasznie słabo 8J i 245 to znacznie za wąsko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diabloRBR Posted March 14, 2019 Author Share Posted March 14, 2019 Dzisiaj wpadają długo wyczekiwane felgi. Jutro będą zakładane na furkę trochę mam obawy że będą wystawały przy seryjnym zawieszeniu... Parametry: Japan Racing 18" Bronze, 19stki przód 9.5J et 25, tył 11J et 22. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diabloRBR Posted April 16, 2019 Author Share Posted April 16, 2019 Ostatnio miałem trochę wolnego czasu także trzeba było pogrzebać przy zecie. co zostało wykonane: - opony z tyłu 295 sprzedałem, jednak nie wyglądały za dobrze na tej feldze, wystawały minimalnie przed nią. Kupiłem 265x40 R19 Pirelli P Zero. teraz fajnie się to komponuje - zabrałem się też za huczące tylne łożysko, kupiłem NTN - stan lamp był tragiczny więc je prze polerowałem jest o niebo lepiej Na dniach zabieram się za wymianę wszystkich olejów (silnik, skrzynia i dyfer) Tu pytanie do was do silnika kupię Valvoline 5W50 lub elf, jaki polecacie do skrzyni i jaki do dyfra? oraz ile litrów wchodzi do skrzyni i dyfra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hudy_Edd Posted April 16, 2019 Share Posted April 16, 2019 Czemu JRy sa tak popularne? Kurde tez właśnie kupuje 11j na tyl i myslalem zeby zalozyc 305 opone, ale chyba musze to sprawdzic jakos zeby dobrze wygladalo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diabloRBR Posted April 17, 2019 Author Share Posted April 17, 2019 Są popularne bo mają dużo wzorów, spoko cenę są wytrzymałe i bardzo lekkie. Na 11j miałem 295 to była wybulona jak do dragu słabo to wyglądało nie było widać rantu felgi no i na takim laku czuć było spadek mocy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
noico Posted April 29, 2019 Share Posted April 29, 2019 te felgi to totalny kozak! świetnie pasują Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diabloRBR Posted May 22, 2019 Author Share Posted May 22, 2019 Ostatnio pogoda nie rozpieszcza ale zamówiłem porcję kosmetyków, mam nadzieję że niebawem będzie pogoda i będę mógł je przetestować W zestawie: - wosk Soft99 Kiwami Extreme gloss wax - myślę że fajnie siądzie na mojej żółtej perle - do odtłuszczania wnętrza Shiny Garage Interior Cleaner - do deski Shinny Garage Apple Dressing - glinka średnio twarda Shiny Garage - na szyby Shiny Garage Perfect Glass Cleaner - detailer Shiny Garage Morning Dew - do skórzanych foteli Shiny Garage Leather Mousse - szampon Shiny Orange Przyszła tez pora na wymianę olejów silnik i skrzynia. Do silnika płukanka Liqui Moly i olej Valvoline VR1 Racing 5W50, do skrzyni Valvoline Axle Oil 75W90. Na zdjęciu jest też olej Mannol 75W140 miał być wlany do dyfra, ale odesłałem go bo się pomyliłem przy zakupie ponieważ nie ma LSD, także dyfer wymienię w innym czasie i kupie lepszy olej Valvoline albo motula z LSD Zamontowany zostanie jeszcze dyfuzor przyszła dzisiaj paczucha także będzie co robić przyłożyłem go tylko do przymiarki montowany będzie na dwóch śrubkach zaraz nad wydechem no i boki na kleju do szyb. Zastanawiam się tylko czy malować go na czarny połysk czy zostawić tak jak jest teraz?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diabloRBR Posted June 10, 2019 Author Share Posted June 10, 2019 Dyfuzor zamontowany musiałem pociąć końcówki wydechu i je wydłużyć bo nie było ich widać po założeniu dyfuzora. Na przód doszła dokładka i splittery poniżej foto z prac i efekt końcowy zetka nabrała agresywniejszego wyglądu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diabloRBR Posted August 24, 2019 Author Share Posted August 24, 2019 Dzisiaj wpada plenum spacer od Coobcio Garage :] dzięki! Pytanko czy przy okazji montowania spacera warto do Rev Upa zakładać MREV-2?? Gdzie to dostanę i jaki koszt? Chcę też usunać katalizatory i czy zakładać jakieś tłumiki sportowe, decaty czy poprostu zamiast nich wspawać odpowiednio wygiętą rurę? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diabloRBR Posted September 21, 2019 Author Share Posted September 21, 2019 Kolejny mod od coobcia ssący z DE, przez zimę będę chciał wyrzucić katalizatory i wstawić decaty jakie polecacie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaczy Posted September 26, 2019 Share Posted September 26, 2019 Ja mam dekaty berk i brzmi pięknie.. jak byś dobrą cene zaproponował to może byśmy sie dogadali bo przypal po Niemcach tak jeździc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diabloRBR Posted December 18, 2019 Author Share Posted December 18, 2019 Założyłem ssący Z DE od coobcia podfrezowany pytanie : jak porównywałem to mój kolektor z Rev up ma większe i wyższe te trąby niż ten od coobcia. Nie jest tak że większe trąby zaciągną więcej powietrza i będzie lepszy efekt? Czy to nie działa tak jak myślę? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diabloRBR Posted December 27, 2019 Author Share Posted December 27, 2019 Z modów od coobcia ssący + spacer jestem zadowolony czuć jak auto lepiej się zbiera powyżej 3 tys obrotów jest różnica Kolejny element układanki Decaty z nierdzewki z tłumikami ciekaw jestem czy będzie odczuwalna różnica jak w przypadku wcześniejszych modów 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cytrus Posted February 19, 2020 Share Posted February 19, 2020 (edited) W dniu 18.12.2019 o 15:27, diabloRBR napisał: Założyłem ssący Z DE od coobcia podfrezowany pytanie : jak porównywałem to mój kolektor z Rev up ma większe i wyższe te trąby niż ten od coobcia. Nie jest tak że większe trąby zaciągną więcej powietrza i będzie lepszy efekt? Czy to nie działa tak jak myślę? Powiedz mi czy w tym MREV2 frezowane są tylko te górne trąbki czy dół kolektora też jest obniżony? i ile kosztował Cie spacer? (montowałeś go na silikonie czy uszczelkach?) Edited February 19, 2020 by Cytrus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diabloRBR Posted February 19, 2020 Author Share Posted February 19, 2020 Frezowane są tylko te górne trąbki. Koszt to 550zl plus wysyłka. Zamontowany jest na seryjnych uszczelkach plus silikon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cytrus Posted February 19, 2020 Share Posted February 19, 2020 (edited) 49 minut temu, diabloRBR napisał: Frezowane są tylko te górne trąbki. Koszt to 550zl plus wysyłka. Zamontowany jest na seryjnych uszczelkach plus silikon Dzięki wielkie za odpowiedź. Kolektor sam sfrezuję bo mam takie zaplecze to jest plus. Po rozebraniu kolektora musiałeś dać nowe uszczelki czy stare były ok? (nie wiem czy specjalnie wydawać pieniądze jeśli nie będą potrzebne) 550zł (to za spacer ze śrubkami i dystansami)? Jak wyszła zmiana katów zadowolony jesteś? Edited February 19, 2020 by Cytrus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diabloRBR Posted February 19, 2020 Author Share Posted February 19, 2020 Stare były ok także zostały a dla pewności dałem silikon żeby napewno było wszystko szczelne Tak 550zl cały zestaw od coobcia śróby dystanse i podkładki zestaw gotowy do montarzu Szczerze jeszcze kątów nie założyłem heh w zimie nie jeżdżę i nie było kiedy albo podejrzewam że początkiem marca będą założone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cytrus Posted February 20, 2020 Share Posted February 20, 2020 W dniu 19.02.2020 o 13:59, diabloRBR napisał: Stare były ok także zostały a dla pewności dałem silikon żeby napewno było wszystko szczelne Tak 550zl cały zestaw od coobcia śróby dystanse i podkładki zestaw gotowy do montarzu Szczerze jeszcze kątów nie założyłem heh w zimie nie jeżdżę i nie było kiedy albo podejrzewam że początkiem marca będą założone Czyli w zestawie jest jedna uszczelka? bo jak ściągnę kolektor to mam tylko jedna uszczelkę tą pod spacer a górna musiała by być w zestawie lub na silikonie. Bardzo fajny efekt uzyskałeś tym woskiem, ja zawsze używam do ciemnych żeby trochę przyciemnić lakier ale u Ciebie efekt jest na prawdę widoczny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.