Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

350Z by Kris


diabloRBR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W de zostawiasz swój kolektor ssący warto go odpowiednio podfrezowac a spacer w każdej wersji silnikowej mile widziany robi robotę 

Zbliżam się do 7 tys na oleju także czas na wymianę. Teraz testuje Millersa 5W50 do tego powiększony filtr i płukanka ValVoline. 

Wpadają także dokładki progów czekam aż lakiernik przyśnie mi je w czarny połysk i wrzucę foto jak siadły 

IMG_20200313_123834.jpg

Screenshot_20200313_232306_com.android.gallery3d.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładki z laminatu czy inne tworzywo? Jak się je montuje? W jakieś oryginalne otwory w progach, czy musisz na wiercić nowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lipa z tymi otworami :/ kolejne miejsce gdzie może wyjść rudzielec. Skad brałeś dokładki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyjdzie rudzielec jak przykręcasz do ori progów które są plastikowe. Dokladki od Piotr Grzelak na fb wysyła z Japonii 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok - myślałem ze nie do progów, tylko do budy...wszystko jasne. Dzieki. Czekam na foty już na aucie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dokładki zamontowane na żywo robią mega robotę 

Doszło też łożysko przednie NTN SNR bo przy skręcie w lewo delikatnie już huczy nie długo wymiana 

IMG_20200410_104555.jpg

IMG_20200410_120323.jpg

 

IMG_20200410_104534_Easy-Resize.com.jpg

IMG_20200410_104509.jak-zmniejszyc-fotke_pl_Easy-Resize.com.jpg

Edytowane przez diabloRBR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W dniu 27.12.2019 o 21:38, diabloRBR napisał:

Z modów od coobcia ssący + spacer jestem zadowolony czuć jak auto lepiej się zbiera powyżej 3 tys obrotów jest różnica :thumbsup:

Kolejny element układanki Decaty z nierdzewki z tłumikami ciekaw jestem czy będzie odczuwalna różnica jak w przypadku wcześniejszych modów 

IMG_20191227_181227.jpg

Cześć,

To decaty od Turboworks? Czujesz jakąś różnicę w dzwięku? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, jeszcze nie zdążyłem założyć jak tylko to zrobię to napiszę. Muszę się zabrać za to bo sam jestem ciekaw efektów 

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 4.05.2020 o 23:39, Sergiusz_G35 napisał:

Cześć,

To decaty od Turboworks? Czujesz jakąś różnicę w dzwięku? Pozdrawiam

Tak turbo works. Dziś założone  szczerze? Nie polecam jak bym wiedział nawet bym nie zakładał. Pod butem nie czuć żadnej różnicy a dźwięk powyżej 3 tys obrotow do końca jest MASAKRA jakby śruby leciały przez wydech. 

Teraz dylemat czy zakładać spowrotem katy czy sprzedać i robić cały wydech... 

Screenshot_20200519_195552_com.android.gallery3d.jpg

Screenshot_20200519_195539_com.android.gallery3d.jpg

Screenshot_20200519_195530_com.android.gallery3d.jpg

Edytowane przez diabloRBR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 19.05.2020 o 19:56, diabloRBR napisał:

Tak turbo works. Dziś założone  szczerze? Nie polecam jak bym wiedział nawet bym nie zakładał. Pod butem nie czuć żadnej różnicy a dźwięk powyżej 3 tys obrotow do końca jest MASAKRA jakby śruby leciały przez wydech. 

Teraz dylemat czy zakładać spowrotem katy czy sprzedać i robić cały wydech... 

Screenshot_20200519_195552_com.android.gallery3d.jpg

Screenshot_20200519_195539_com.android.gallery3d.jpg

Screenshot_20200519_195530_com.android.gallery3d.jpg

Zakładaj sporotwe katalizatory (nie są drogie) mają stalowe sita - sam tak zrobiłem dźwięk jest miód bez efektu poloneza wtedy nie ma tego rezonowania ale druga sprawa sprawdź czy nie ma możliwości, że masz tam ciasno i mogą tez rezonować osłony gdy decat wpada w wibracje. Możesz też wykorzystać te decaty i wstawić tylko gruch sportowych katów bo już masz sondy w odpowiednim miejscu ; )

Edytowane przez Cytrus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc ale już wróciłem do starych katów. Dźwięk był tak brzydki że wolałem mieć te kilka koni mniej i jeździć komfortowo. 

U mnie robotę robił ten Ypipe na większej średnicy i brak w nim tłumika środkowego 

Przy okazji wleciały kute nakrętki Japan Racing 

Screenshot_20200707_113625_com.android.gallery3d.jpg

Screenshot_20200707_113612_com.android.gallery3d.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.07.2020 o 11:37, diabloRBR napisał:

Dzięki za pomoc ale już wróciłem do starych katów. Dźwięk był tak brzydki że wolałem mieć te kilka koni mniej i jeździć komfortowo. 

U mnie robotę robił ten Ypipe na większej średnicy i brak w nim tłumika środkowego 

Przy okazji wleciały kute nakrętki Japan Racing 

Screenshot_20200707_113625_com.android.gallery3d.jpg

Screenshot_20200707_113612_com.android.gallery3d.jpg

Pamiętaj zabezpiecz przed wilgocią szpilki kiedy masz otwarte nakrętki to potrafią się dziać cuda jak rdza złapie nakrętkę i szpilkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...

Jak większość Zetek i moja zimuje także był czas na delikatne przyciemnienie przednich lamp folią Oracal 8300.

Kolejne planowane mody to spacer miski olejowej od coobcia i jakaś lotka

IMG_20201230_170401.jpg

IMG_20201230_170401_Easy-Resize.com.jpg

IMG_20201230_173534_Easy-Resize.com.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Wiele osób poleciło większą miskę zamiast spacera i tak z też zrobiłem. Jak tylko śnieg stopnieje i da się wyjechać będzie montaż. 

Panewki napewno się ucieszą ze będzie 1l oliwy więcej :D

received_733459124041066.jpg

received_772441033372633.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Wleciał nowy wydech oczywiście nierdzewka 2x 2 cale, X-pipe, sportowe katy o dużej przepustowości bo 100cspi i Końcowy przelotowy. Katy zostały cofnięte żeby nie były blisko skrzyni i dodatkowo jej nie grzały 

Niestety trzeba było przy końcu zejść do jednej rury która wchodzi do końcowego ponieważ z jednej strony stabilizator jest ładnie wygięty na rurę a z drugiej prosty i nie było jak puścić rury górą ponieważ mogła by tłuc o budę a dole znowu byłoby za nisko. Końcowy i końcówki 4.5 cala polerowane ale na wiosnę zmienię na "opalane" na niebiesko. 

 

IMG_20220608_060421_738.jpg

IMG_20220608_060140_956.jpg

IMG_20220608_060120_826.jpg

IMG_20220608_060103_583.jpg

Edytowane przez diabloRBR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Kolejne dwie modyfikacje wizualne ? 

Spoiler nismo V3 czekam jeszcze na światło stop do niego, nigdzie nie mogłem dostać na szczęście udało się znaleźć w USA. Zostało jeszcze pomalować spoiler w kolor budy i montaż ?

Udało się znaleźć Window louver z aluminium na tylną szybę received_626192019255943.jpgreceived_3380537605602127.jpgreceived_656461805961697.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...