diabloRBR Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 Na początku witam wszystkich! Od zawsze podobała mi się japońska motoryzacja, swoją przygodę rozpoczynałem z Hondą Civic EK3 1.5 Vtec ( zdjęcie poniżej). Po 3 letniej zabawie w tuning tego auta stwierdziłem, że czas na coś mocniejszego. Od 4 miesięcy jestem posiadaczem Nissana 350z. Auto sprowadziłem ze szwajcarii jest to wersja Europejska Anniversary rok 2005, silnik Rev-up 301km. Furka ma przebieg 170tys potwierdzony książką. Postaram się na bieżąco wrzucać co się dzieje z autem bieżące naprawy i modyfikacje. Na pewno od razu zmieniam oryginalne felgi na Japan Racing 18, 18'' przód 9,5J tył 11J Na starcie z napraw czeka mnie wymiana sondy bo świeci check i mocno denerwuje i łożysko z tyłu bo zaczyna huczeć MODEL: - Nissan 350z Z33, 2005 Anniversary - Europa SILNIK: - VQ35DE Rev-up 301km - olej: Valvoline 5W50 PLANY: - z czasem strojenie zmiany wydechu, mimo że ma do Coobcia 350km w jedną chciałby kiedyś oddać Zete w jego ręce UKŁAD DOLOTOWY: - seria jedynie dołożona wkładka K&N UKŁAD WYDECHOWY: - Y-pipe reszta seria PLANY: - wywalenie katów i wymiana końcowego UKŁAD NAPĘDOWY: - skrzynia seria - LSD seria ELEKTRONIKA: - ESP - ABS - Kierownica wielofunkcyjna - Elektryczne szyby i lusterka - Tempomat - Centralny zamek - 6x airbag - Klimatyzacja - Podgrzewane fotele - Regulacja elektryczna foteli ZAWIESZENIE: - seria PLANY: - eibach pro kit - poliuretan UKŁAD HAMULCOWY: - układ Brembo - klocki: ferodo NADWOZIE: - seria PLANY: - lampy tył polift - tył jakis dyfuzor - przód dokładka i splittery KOŁA: - felgi seria 18" + dystanse 2cm z tyłu PLANY: - Japan RAcing JR18, 18'' przód 9,5J z oponą 245x45, tył 10,5J opona 285x45 WNĘTRZE: - seria, czarna skóra - audio BOSE - Radio PARROT Asteroid Smart na androidzie z Navi itp Pierwsze fotki mojej byłej Hondy i zaraz wleci Zeta :p Czas na Zetke :p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2019 Mega fajny kolorek i mało rudej od spodu !! Widzę że już wydeszek seryjny nie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabloRBR Opublikowano 8 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2019 Dzięki żółta zeta mega rzuca się w oczy na ulicy zależało mi żeby znaleźć jak najzdrowsza sztukę i udało się. Szwajcar od którego odkupilem auto, pedancik (jak sam o sobie powiedział) naprawdę bardzo dbał o auto. Końcowy tłumik jest seryjny, poprzednik wymienił sam środkowy Y pipe, w planie jest wymiana końcowego na coś ciekawego żeby fura fajnie rasowo brzmiala mile widziane wasze propozycje i linki Załączam jeszcze kilka fotek podwozia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 Środkowego tłumika nie widać i rura zacnych rozmiarów, widzę że seryjne flansze pasują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabloRBR Opublikowano 9 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2019 Ktoś wie co to za błędy? Któraś z sond padła i wywala checka muszę ustalić która Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabloRBR Opublikowano 10 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 (edytowane) Sytuacja z sondami wyjaśniona, w między czasie wpadły nowe opony Kormoran R19 245x40 będą na przód i używki Goodyear Eagle F1 z 2018roku R19 295x35. Niedługo wlecą także nowe felgi Japan racing 18, tak jak doradzało mi wiele osób, zrezygnowałem z 18-stek i przechodzę na 19stki Edytowane 16 Lutego 2019 przez diabloRBR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 fajny rozmiarek tylnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabloRBR Opublikowano 3 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 wreszcie męski rozmiar seria wygląda strasznie słabo 8J i 245 to znacznie za wąsko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabloRBR Opublikowano 14 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 Dzisiaj wpadają długo wyczekiwane felgi. Jutro będą zakładane na furkę trochę mam obawy że będą wystawały przy seryjnym zawieszeniu... Parametry: Japan Racing 18" Bronze, 19stki przód 9.5J et 25, tył 11J et 22. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabloRBR Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Ostatnio miałem trochę wolnego czasu także trzeba było pogrzebać przy zecie. co zostało wykonane: - opony z tyłu 295 sprzedałem, jednak nie wyglądały za dobrze na tej feldze, wystawały minimalnie przed nią. Kupiłem 265x40 R19 Pirelli P Zero. teraz fajnie się to komponuje - zabrałem się też za huczące tylne łożysko, kupiłem NTN - stan lamp był tragiczny więc je prze polerowałem jest o niebo lepiej Na dniach zabieram się za wymianę wszystkich olejów (silnik, skrzynia i dyfer) Tu pytanie do was do silnika kupię Valvoline 5W50 lub elf, jaki polecacie do skrzyni i jaki do dyfra? oraz ile litrów wchodzi do skrzyni i dyfra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hudy_Edd Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Czemu JRy sa tak popularne? Kurde tez właśnie kupuje 11j na tyl i myslalem zeby zalozyc 305 opone, ale chyba musze to sprawdzic jakos zeby dobrze wygladalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabloRBR Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Są popularne bo mają dużo wzorów, spoko cenę są wytrzymałe i bardzo lekkie. Na 11j miałem 295 to była wybulona jak do dragu słabo to wyglądało nie było widać rantu felgi no i na takim laku czuć było spadek mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noico Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 te felgi to totalny kozak! świetnie pasują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabloRBR Opublikowano 22 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2019 Ostatnio pogoda nie rozpieszcza ale zamówiłem porcję kosmetyków, mam nadzieję że niebawem będzie pogoda i będę mógł je przetestować W zestawie: - wosk Soft99 Kiwami Extreme gloss wax - myślę że fajnie siądzie na mojej żółtej perle - do odtłuszczania wnętrza Shiny Garage Interior Cleaner - do deski Shinny Garage Apple Dressing - glinka średnio twarda Shiny Garage - na szyby Shiny Garage Perfect Glass Cleaner - detailer Shiny Garage Morning Dew - do skórzanych foteli Shiny Garage Leather Mousse - szampon Shiny Orange Przyszła tez pora na wymianę olejów silnik i skrzynia. Do silnika płukanka Liqui Moly i olej Valvoline VR1 Racing 5W50, do skrzyni Valvoline Axle Oil 75W90. Na zdjęciu jest też olej Mannol 75W140 miał być wlany do dyfra, ale odesłałem go bo się pomyliłem przy zakupie ponieważ nie ma LSD, także dyfer wymienię w innym czasie i kupie lepszy olej Valvoline albo motula z LSD Zamontowany zostanie jeszcze dyfuzor przyszła dzisiaj paczucha także będzie co robić przyłożyłem go tylko do przymiarki montowany będzie na dwóch śrubkach zaraz nad wydechem no i boki na kleju do szyb. Zastanawiam się tylko czy malować go na czarny połysk czy zostawić tak jak jest teraz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabloRBR Opublikowano 10 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2019 Dyfuzor zamontowany musiałem pociąć końcówki wydechu i je wydłużyć bo nie było ich widać po założeniu dyfuzora. Na przód doszła dokładka i splittery poniżej foto z prac i efekt końcowy zetka nabrała agresywniejszego wyglądu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabloRBR Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Dzisiaj wpada plenum spacer od Coobcio Garage :] dzięki! Pytanko czy przy okazji montowania spacera warto do Rev Upa zakładać MREV-2?? Gdzie to dostanę i jaki koszt? Chcę też usunać katalizatory i czy zakładać jakieś tłumiki sportowe, decaty czy poprostu zamiast nich wspawać odpowiednio wygiętą rurę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabloRBR Opublikowano 21 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 Kolejny mod od coobcia ssący z DE, przez zimę będę chciał wyrzucić katalizatory i wstawić decaty jakie polecacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaczy Opublikowano 26 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 Ja mam dekaty berk i brzmi pięknie.. jak byś dobrą cene zaproponował to może byśmy sie dogadali bo przypal po Niemcach tak jeździc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabloRBR Opublikowano 18 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 Założyłem ssący Z DE od coobcia podfrezowany pytanie : jak porównywałem to mój kolektor z Rev up ma większe i wyższe te trąby niż ten od coobcia. Nie jest tak że większe trąby zaciągną więcej powietrza i będzie lepszy efekt? Czy to nie działa tak jak myślę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabloRBR Opublikowano 27 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2019 Z modów od coobcia ssący + spacer jestem zadowolony czuć jak auto lepiej się zbiera powyżej 3 tys obrotów jest różnica Kolejny element układanki Decaty z nierdzewki z tłumikami ciekaw jestem czy będzie odczuwalna różnica jak w przypadku wcześniejszych modów 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 (edytowane) W dniu 18.12.2019 o 15:27, diabloRBR napisał: Założyłem ssący Z DE od coobcia podfrezowany pytanie : jak porównywałem to mój kolektor z Rev up ma większe i wyższe te trąby niż ten od coobcia. Nie jest tak że większe trąby zaciągną więcej powietrza i będzie lepszy efekt? Czy to nie działa tak jak myślę? Powiedz mi czy w tym MREV2 frezowane są tylko te górne trąbki czy dół kolektora też jest obniżony? i ile kosztował Cie spacer? (montowałeś go na silikonie czy uszczelkach?) Edytowane 19 Lutego 2020 przez Cytrus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabloRBR Opublikowano 19 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 Frezowane są tylko te górne trąbki. Koszt to 550zl plus wysyłka. Zamontowany jest na seryjnych uszczelkach plus silikon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 (edytowane) 49 minut temu, diabloRBR napisał: Frezowane są tylko te górne trąbki. Koszt to 550zl plus wysyłka. Zamontowany jest na seryjnych uszczelkach plus silikon Dzięki wielkie za odpowiedź. Kolektor sam sfrezuję bo mam takie zaplecze to jest plus. Po rozebraniu kolektora musiałeś dać nowe uszczelki czy stare były ok? (nie wiem czy specjalnie wydawać pieniądze jeśli nie będą potrzebne) 550zł (to za spacer ze śrubkami i dystansami)? Jak wyszła zmiana katów zadowolony jesteś? Edytowane 19 Lutego 2020 przez Cytrus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabloRBR Opublikowano 19 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 Stare były ok także zostały a dla pewności dałem silikon żeby napewno było wszystko szczelne Tak 550zl cały zestaw od coobcia śróby dystanse i podkładki zestaw gotowy do montarzu Szczerze jeszcze kątów nie założyłem heh w zimie nie jeżdżę i nie było kiedy albo podejrzewam że początkiem marca będą założone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 W dniu 19.02.2020 o 13:59, diabloRBR napisał: Stare były ok także zostały a dla pewności dałem silikon żeby napewno było wszystko szczelne Tak 550zl cały zestaw od coobcia śróby dystanse i podkładki zestaw gotowy do montarzu Szczerze jeszcze kątów nie założyłem heh w zimie nie jeżdżę i nie było kiedy albo podejrzewam że początkiem marca będą założone Czyli w zestawie jest jedna uszczelka? bo jak ściągnę kolektor to mam tylko jedna uszczelkę tą pod spacer a górna musiała by być w zestawie lub na silikonie. Bardzo fajny efekt uzyskałeś tym woskiem, ja zawsze używam do ciemnych żeby trochę przyciemnić lakier ale u Ciebie efekt jest na prawdę widoczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.