bob123 Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 nissan primera p 11 2.0 b 2001 rok po włączeniu świateł mijania zgasł tak dwa razy . Zostawiłem go na noc i rano był rozładowany akumulator , podładowałem ale nie chce odpalić rozrusznik kręci niema iskry i paliwo nie dochodzi .Wymieniłem w alternatorze szczotki były zjechane do zera . Dalej nie odpala nie pokazuje żadnego błędu .Sprawdziłem że do cewki zapłonowej nie dochodzi prąd , bezpieczniki i przekażniki są dobre nie wiem co dalej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 Kontrolka NATS gaśnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alban2004 Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 Przepraszam ,ze tak poza tematem ale nie moge wyslac wiadomosci prywatnej do kolegi Ulisses a potrzebny kontakt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 14 minut temu, Alban2004 napisał: Przepraszam ,ze tak poza tematem ale nie moge wyslac wiadomosci prywatnej do kolegi Ulisses a potrzebny kontakt Możliwe, że skrzynka się zapchała, teraz działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bob123 Opublikowano 11 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 2 godziny temu, ulisses napisał: Kontrolka NATS gaśnie? a gdzie ta kontrolka się znajduje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 Na podszybiu ewent. w tablicy wskaźników. Prawidłowo po wyjęciu kluczyka ma migać, a po jego włożeniu do stacyjki gaśnie. Jednostajne świecenie świadczy o problemie z NATS. Sprawdź dokładnie (ewent. wymień na nowe) czy bezpieczniki ozn. ENGINE CONT. pod maską są sprawne. Dalej to sprawdzenie zasilania ECU poprzez przekaźnik w skrzynce przekaźników (drugi w kolejności licząc od reflektora, w rzędzie bliżej błotnika). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bob123 Opublikowano 11 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 2 godziny temu, polo32 napisał: Na podszybiu ewent. w tablicy wskaźników. Prawidłowo po wyjęciu kluczyka ma migać, a po jego włożeniu do stacyjki gaśnie. Jednostajne świecenie świadczy o problemie z NATS. Sprawdź dokładnie (ewent. wymień na nowe) czy bezpieczniki ozn. ENGINE CONT. pod maską są sprawne. Dalej to sprawdzenie zasilania ECU poprzez przekaźnik w skrzynce przekaźników (drugi w kolejności licząc od reflektora, w rzędzie bliżej błotnika). Wszstkie bezpieczniki i przekażniki są sprawne . Sprawdziłem przy zdjętej klemie minusowej przejście przewodów z cewki do akumulatora minus jest a gdy założę klemę minusową to niema . Nadmieniam że mam wstawiony gaz .Nissany mam od 1993 pierwszy to sunny i primera nigdy nie miałem takiego problemu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 Sprawdź i oczyść połączenie masowe między nadwoziem a silnikiem (masa jest przykręcona do skrzyni biegów - czasami koroduje/śniedzieje połączenie), ewent. daj bezpośrednie połączenie masowe na silnik z klemy (-) akumulatora. Posprawdzaj pozostałe połączenia masowe (zwłaszcza pod akumulatorem, na podłużnicy koło pompy ABS oraz z tyłu silnika (na środku pod kolektorem ssącym). Ta ostatnia masa (podwójna - w dwóch miejscach) jest odpowiedzialna za połączenie masowe ECU (sterownika silnika) - Nissan pod tym względem jest b. kapryśny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.