PSCon Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 Czesc, Jak u Was wyglada grzanie lusterek i kieronicy ? Ja mam wrażenie, że lusterka grzeją bardzo słabo ( porównuje do Audi A4 B7 ) tzn długo sie rozgrzewaja , na pewno ma to znaczenie na żywotność , ale .... To samo z kierownicą grzeje bardzo słabo , ale zauważyłem, że po około 20 min jest super. Nie mam doświadczenia z grzaną kierownicą. Dzieki za opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuk Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 38 minut temu, PSCon napisał: Czesc, Jak u Was wyglada grzanie lusterek i kieronicy ? Ja mam wrażenie, że lusterka grzeją bardzo słabo ( porównuje do Audi A4 B7 ) tzn długo sie rozgrzewaja , na pewno ma to znaczenie na żywotność , ale .... To samo z kierownicą grzeje bardzo słabo , ale zauważyłem, że po około 20 min jest super. Nie mam doświadczenia z grzaną kierownicą. Dzieki za opinie. Też uważam, że i lusterka i fotele strasznie powoli się rozgrzewają, a potem za bardzo palą w 4 litery ;-) Porównuję to do Fiata i aut z grupy VAG jakimi wcześniej jeździłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 1 godzinę temu, wuk napisał: Też uważam, że i lusterka i fotele strasznie powoli się rozgrzewają, a potem za bardzo palą w 4 litery ;-) Porównuję to do Fiata i aut z grupy VAG jakimi wcześniej jeździłem. u mnie lusterka bardzo szybko odparowują (kilkanasie sekund) a fotele grzeją już po minucie (2 stopnie grzania sprawują się doskonale). Niestety nie mam podgrzewanej kierownicy co spędza mi sen z oczu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...