slaw321 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 Witam. Wymieniłem piastę z łożyskiem strona lewa miałem wrażenie,że to łożysko. Niestety, ale wibracje pojawiają się w okolicy 80 na h jeżeli jadę szybciej hałas narasta. Jest to nieregularne buczenie tak jakby opony były nie wyważone. oczywiście koła zmienione. Auto nowo zakupione.2013r j10.Proszę o spostrzeżenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 Mówiąc wibracje masz na myśli drgania czy bardziej hałas? Jeśli uważasz, że z przodu, to mogą być łożyska kół, łożysko podpory wału, przegub, sam wał również (może być krzywy). Ponadto źle wyważone koła, błoto na felgach-ale koła wyeliminowałeś. Ja miałem hałas od tylnej prawej piasty (łożysko było zużyte) ale to narastało praktycznie od zerowej prędkości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaw321 Opublikowano 4 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 Kolego, dzięki za odpowiedź.Piastę wymieniłem, strona prawa i nic ciągle to samo. Efekt jest taki, że od 80 na godzinę jest hurczenie jakby była nie wyważona opona. Proszę o pomoc. PRZEPRASZAM, strona lewa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemo Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 QQ na 4x4 czy tylko przód ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redsalamander Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 Podepnę się. A wibracje do 40 na prawe koło?Opony nowe zimówki, tak jakby się coś układało i później ok. Napęd 4x4 ale bez włączonego i powolutku tez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taki_jeden Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 Proponuję - koła na wyważarkę, sprawdzić wyważenie oraz czy nie ma bicia promieniowego czyli góra dół oraz czy opona nie ma tzw. węża. W nowych oponach na 4 szt. 2 miały bicie promieniowe. Była reklamacja i zwrot pieniędzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 16 godzin temu, taki_jeden napisał: W nowych oponach na 4 szt. 2 miały bicie promieniowe. Była reklamacja i zwrot pieniędzy. Napisz proszę co to były za opony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taki_jeden Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 Bridgestone Dueler H/P Sport 215/60R17 96V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaw321 Opublikowano 22 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 U mnie jest jakby miarowe buczenie z lewej strony od 80 km / h. Kierownica nie drży, efekt tak jakby nie były wyważone opony,ale to się dzieje na letnich jak i zimowych. Już nie wiem może krzywa półoś albo jakieś łożysko w skrzyni biegów?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 22 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 Jeśli by to było źle wyważone kolo , to byłyby też drgania na kierownicy. Łożysko skrzyni by buczało na felernym biegu s jak ich więcej to każde inaczej.Przy silniku na dolocie nie ma gdzieś przedmuchów? Np.pokrywa filtra powietrza? Jak nie to szukać na rolkach (łożyska, osie itp.) Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaw321 Opublikowano 23 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 Dzięki kolego, pozostają chyba tylko rolki. Pytanko jakie warsztaty wykonują taką usługę? Mechaniczne, diagnostyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 23 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 Spróbuj jeszcze może sam zlokalizować, czytałeś zapewne tego typu porady.http://www.autoporady24.pl/4/312/0/Buczenie-huczenie-podczas-jazdy/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaw321 Opublikowano 24 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 Dziękuje za link. Myślę że ten mój przypadek się w końcu rozwiąże. Poczekam na wymianę opon na letnie, jeżeli nic się nie zmieni podejmę radykalne podejście do tematu. Na pewno, poinformuję forumowiczów co było przyczyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redsalamander Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 Opony zmienione na letnie. Wibracje są ale mniejsze. Tak jakby się coś układało i potem ok.Na kierownicy też czuć. Wyższe prędkości idealnie. Co można sprawdzić samemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarCha76 Opublikowano 16 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 Witam Nie wiem czy udało Ci się temat rozwiązać, ale miałem dwie podobne sytuacje. W pierwszym przypadku drgania przenosiły się na kierownicę i były wibracje, natomiast w drugim tylko tylko wibrował przód. W pierwszym przypadku dopiero ok. 120-140 km/h, natomiast w drugim 75-80 km/h. Może uda Ci się trochę zaoszczędzić trochę kasy, zanim zaczniesz wszystko wymieniać dzięki wskazówkom "fachowców". Ja wydałem ok. 2 000 tys., a powinienem 25 zł. Wibracje, które zaczynały się ok. 120-140 km/h: Rada 1 - klockowanie/ząbkowanie opon, wymiana na nowe "silent", brak efektu. Rada 2 - wjechałem rozgrzanymi hamulcami w kałużę, wymiana klocków i sprawdzanie / przetoczenie tarcz czy nie są "zwichrowane", brak efektu, Rada 3 - walnięte łożysko, ale najlepiej wymieniać parami no i w Mitsubishi trzeba było razem z piastą, brak efektu. Nie pamiętam czy czegoś nie było jeszcze po drodze... Naturalnie czyszczenie, wyważanie itd. kół, kolejna kasa, ale nic nie przyniosło efektu. Ale na szczęście przyszła zima i przy zmianie opon, młody chłopak zwrócił mi uwagę, że alusy nie są oryginalne tylko były dekielki z logo i mam powycierane pierścienie centrujące na tylnych kołach, a z przodu były zgubione. Śruby trzymały do pewnej prędkości potem koło zaczynało latać na piaście - koszt pierścieni 25 zł. W drugim przypadku pierwsze podejrzenie padło na wybite poduszki pod silnikiem, na szczęście zweryfikowałem zanim wymieniłem i okazało się że są okey. Wibracje zawsze zaczynały się w tym samym momencie, co do kilometra na h i szły od lewego koła. Okazało się, że takie efekty daje przegub półosi - środkowy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaw321 Opublikowano 18 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 Dzięki, przyjże się twoim uwagom. Na pewno dam znać. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendoo Opublikowano 19 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 U mnie podobny efekt przy ok 70-80 km/h występował. Wibracje przenosiły się na kierownicę oraz samochód wpadał z dziwny "rezonans". Okazało się, że mam wybite końcówki drążka kierowniczego i centymetrowy luz, w szczególności z prawej strony. Wymiana drążków i zrobienie geometrii (zbieżność ) wyeliminowały problem. Pozdrawiam, Łukasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redsalamander Opublikowano 19 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 Strasznie mi to nie przeszkadza, ale jednak no i zawsze jak nie naprawisz jednego to posypie się następne. W poprzednim qq z automatem ale napędem na 1 oś było podobnie. Coś się układało i potem było ok. Tylko nie czułem nic na kierownicy. A tu niestety wibracje są... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaw321 Opublikowano 28 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2019 Witam ! Zmieniłem koła na letnie i dalej to samo. Pojechałem ustawić zbieżność i geometrię kół. Okazało się, że lewe koło było przesunięte, tak jakby ktoś wjechał np.w rów. Otyle się zmieniło że, miarowe buczenie z kół pochodzi w momencie jazdy na wprost skręcania w lewo a ustępują skręcając w prawo. proszę szanownych forumowiczów o sugestię jaka może być przyczyna. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Witam wszystkich, podłącze się do tematu. U mnie wibracje są po około 100 kmh i rosną, a jak już włączę napęd na auto to od zera przy przyspieszaniu trzęsie niesamowicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaw321 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Temat zakończony. Wymieniłem dwa łożyska kół. Prawy przód i lewy tył. Uff cisza w samochodzie. W sumie razem trzy łożyska, dodać trzeba lewy przód po którym nic się nie zmieniło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mitet Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2019 2,0 dCI 4x4 180tys ("na liczniku" hałas w środku nie do wytrzymania -wymieniałem po kolei łożyska kół, luzów nie miały , huczały , a w jednym coś grzechotało po potrząsaniu, duże opory przy obracaniu, skokowe opory, dźwięki przy obracaniu piasty,tak jakby nie miały smaru. Efekt - już słychać w czasie jazdy silnik , chwilowe hałasy przy prędkości 80-90 czasami pojawiają się dalej, przeguby luzów nie mają. Z uwagi, że ów pojazd do cichych nie należy (luźne mocowania plastików na tzw spinki) co i kiedy wpada w wibracje i brzęczy ? ten typ tak ma. Grzebałem w innych markach samochodów - poziom poniżej FIATA. Nie jest to samochód dla osób z dobrym słuchem, polecam dla samonaprawiaczy z kanałem w garażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 W dniu 22.04.2019 o 08:18, mitet napisał: wymieniałem po kolei łożyska kół, No ja też wymieniałem tylną prawą piastę po przebiegu 100 tys. Zużyta była kompletnie i strasznie hałasowała. W dniu 22.04.2019 o 08:18, mitet napisał: Z uwagi, że ów pojazd do cichych nie należy (luźne mocowania plastików na tzw spinki) co i kiedy wpada w wibracje i brzęczy ? Ja bym tak nie uogólniał. U mnie nic nie brzęczy ani nie wibruje. Ale wszystkie spinki są takie jak należy, oryginalne, w dobrym stanie i na miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redsalamander Opublikowano 16 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2019 Na przeglądzie wyszło, że przegub prawy do wymiany. Co polecacie? Bo są już od 60zł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redsalamander Opublikowano 27 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2019 Czy wymienia się sam przegub czy tam też coś jeszcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.