Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Błąd P0300 w silniku VG33E.


Tumak5
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Kupiłem Frontier D22 z roku 2004 z silnikiem VG33E czyli 3.3 V6 i jest problem z kodem P0300. 

Silnik odpala po ok 2 sekundowym kręceniu i pracuje nierówno, tak jak by nie na wszystkie cylindry, a pali ocean paliwa  30-40litrów na 100km.

Zmienione zostały świece, kable, czujnik położenia wału korbowego pierwsze sondy lambda, podmieniony aparat zapłonowy (na podmienionym było gorzej), usunięte katalizatory.

Był problem z cieknącym wtryskiwaczem nr. 6, ale został wymieniony. Nie było założonej płaskiej uszczelki na nim.

Kilka świec jest okopconych na czarno.

Samochód posiada LPG, ale sprawdzam wszystko na benzynie.

Proszę o jakieś sugestie...

Edytowane przez Tumak5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź luz zaworowy i ciśnienie na cylindrach, zakręć butlę od gazu do testów 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno hydraulika??  zakręć butlę i zobacz co będzie sprawdź korekty silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakręć butlę wyjeździj gaz  i powiedz czy coś się poprawiło 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korekty na paliwo 75% po kilku minutach pracy.

Przepływomierz pokazuje ok 5,5g/m? Nie pamiętam jednostki...

Przepływomierz powietrza też był podmieniany i pokazuje takie same wartości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

korekta na +75%??

zakręciłeś gaz?? sprawdź ciśnienie paliwa 

na dwóch bankach?? taka sama??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód jest u mechanika, więc powiem żeby jutro to sprawdził. 

Na tej stronie co rzuciłem link jest napisane że podczas rozruchu i w trybie awaryjnym wtrysk działa jak full grupa, czyli wtrysk wszystkich sześciu wtryskiwaczy jednocześnie dwa razy podczas jednego cyklu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podczas rozruchu to normalne ale przy błędzie??  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłumaczenie z angielskiego przez Google

"

System paliwowy. Stosowane są dwa rodzaje układu czasowego wtrysku paliwa.

  • Sekwencyjny wielopunktowy wtrysk paliwa jest używany, gdy silnik pracuje. Paliwo jest wtryskiwane do każdego cylindra podczas każdego cyklu silnika zgodnie z kolejnością zapłonu.
  • System jednoczesnego wielopunktowego wtrysku paliwa jest używany, gdy silnik jest uruchomiony lub gdy działa system odporny na awarie. Paliwo jest wtryskiwane jednocześnie do wszystkich sześciu cylindrów dwa razy w każdym cyklu silnika."

ja to tak zrozumiałem...

Edytowane przez Tumak5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może pomylone są kable WN. W jakiej kolejności powinny one być wg. Cylindrów.

Edytowane przez Tumak5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...