Tumak5 Opublikowano 7 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 (edytowane) Witam. Kupiłem Frontier D22 z roku 2004 z silnikiem VG33E czyli 3.3 V6 i jest problem z kodem P0300. Silnik odpala po ok 2 sekundowym kręceniu i pracuje nierówno, tak jak by nie na wszystkie cylindry, a pali ocean paliwa 30-40litrów na 100km. Zmienione zostały świece, kable, czujnik położenia wału korbowego pierwsze sondy lambda, podmieniony aparat zapłonowy (na podmienionym było gorzej), usunięte katalizatory. Był problem z cieknącym wtryskiwaczem nr. 6, ale został wymieniony. Nie było założonej płaskiej uszczelki na nim. Kilka świec jest okopconych na czarno. Samochód posiada LPG, ale sprawdzam wszystko na benzynie. Proszę o jakieś sugestie... Edytowane 7 Lutego 2019 przez Tumak5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 sprawdź luz zaworowy i ciśnienie na cylindrach, zakręć butlę od gazu do testów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tumak5 Opublikowano 7 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 Luzy zaworowe regulowane są hydraulicznie, a ciśnienia sprawdzone, równe i prawidłowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 na pewno hydraulika?? zakręć butlę i zobacz co będzie sprawdź korekty silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tumak5 Opublikowano 7 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 Według tej strony są hydrauliczne popychacze. https://www.engine-specs.net/nissan/vg33e.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 zakręć butlę wyjeździj gaz i powiedz czy coś się poprawiło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tumak5 Opublikowano 7 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 Korekty na paliwo 75% po kilku minutach pracy. Przepływomierz pokazuje ok 5,5g/m? Nie pamiętam jednostki... Przepływomierz powietrza też był podmieniany i pokazuje takie same wartości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 korekta na +75%?? zakręciłeś gaz?? sprawdź ciśnienie paliwa na dwóch bankach?? taka sama?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tumak5 Opublikowano 7 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 Samochód jest u mechanika, więc powiem żeby jutro to sprawdził. Na tej stronie co rzuciłem link jest napisane że podczas rozruchu i w trybie awaryjnym wtrysk działa jak full grupa, czyli wtrysk wszystkich sześciu wtryskiwaczy jednocześnie dwa razy podczas jednego cyklu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 podczas rozruchu to normalne ale przy błędzie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tumak5 Opublikowano 7 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 (edytowane) Tłumaczenie z angielskiego przez Google " System paliwowy. Stosowane są dwa rodzaje układu czasowego wtrysku paliwa. Sekwencyjny wielopunktowy wtrysk paliwa jest używany, gdy silnik pracuje. Paliwo jest wtryskiwane do każdego cylindra podczas każdego cyklu silnika zgodnie z kolejnością zapłonu. System jednoczesnego wielopunktowego wtrysku paliwa jest używany, gdy silnik jest uruchomiony lub gdy działa system odporny na awarie. Paliwo jest wtryskiwane jednocześnie do wszystkich sześciu cylindrów dwa razy w każdym cyklu silnika." ja to tak zrozumiałem... Edytowane 7 Lutego 2019 przez Tumak5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tumak5 Opublikowano 9 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2019 (edytowane) A może pomylone są kable WN. W jakiej kolejności powinny one być wg. Cylindrów. Edytowane 9 Lutego 2019 przez Tumak5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.