zasciankowy Opublikowano 7 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 WitajcieOd jakiegoś czasu, mam przyjemność użytkować po mieście Micrę z 2000roku z motorem 1.3 No i wszystko fajnie, pięknie, ale ostatnio zauważyłem/zasłyszałem dziwny dźwięk dochodzący z prawej strony komory silnikowej. Delikatny jakby stukot podczas dodawania gazu. Kiedy autko nie przyśpiesza, objaw nie występuje. Jakieś pomysły? Może ktoś tak miał?Auto ma 167 tys.przebiegu, nigdy nie widziało LPG, olej ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enes19 Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 Miałem podobny objaw w swojej micrze, tylko u mnie problem występował przede wszystkim na zakrętach podczas dodawania gazu. Winną okazała się wewnętrzna lewa półoś. (tzw. przegub wewnętrzny ) Po jego wymianie na inny używany problem zniknął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 Stukot jest tylko podczas jazdy, czy również podczas dodawania gazu na postoju? Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zasciankowy Opublikowano 15 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 Na postoju stuk nie występuje. Tylko w trakcie jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 Sprawdź przeguby napędowe/półosie. Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zasciankowy Opublikowano 19 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 przeguby i półosie ok. Ale znaczy teraz jeszcze dodatkowo teren. Za alternatorem, wygląda na to że pod rolką paska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter1973 Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 pod rolką napinacza paska nie ma uszczelniacza. jedyny uszczelniacz jest na kole pasowym. obawiam się wyciągniętego łańcucha rozrządu. może być tak ,że ktoś przed tobą zaglądał do górnej bocznej pokrywy rozrządu . pokrywa jest uszczelniana pastą uszczelniającą. jeśłi masz dodatkow objaw lekkiego falowania wolnych obrotów to pootwierdziłoby tezę rozciągniętego łańcucha . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.