Gość DJ One-Way Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 Jakie polecacie mi spręzyny do n16tki nie za twarde no i obniżające ze 40mm.Czy sprężyny dostepne w sprzedarzy na stronie Nissan Klubu http://www.nissanklub.pl/sklep/product_inf...?products_id=41 firmy Platimex sa wystarczające:>? Napiszcie cos na ten temat czym obiżaliscie swoje n16tki:>? thnx a lot c ya!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 jak mialem jeszcze N16 to mialem w niej sprezyny Ventura dodatkowo obciete tak ze obnizaly ok 5 cm + seryjne amory, rozwiazanie takie sobie. auto sie trzymalo drogi, mozna bylo poszalec po zakretach ale bylo bardzo twarde, kazda dziure czuc nie mowiac juz o braku wspolpracy z seryjnymi amorami ponoc platimexy sa bardziej komfortowe i tez poprawiaja prowadzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AD4M Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 Ja zdecydowanie odradzam zestawianie seryjnych amorów z progresywnymi sprężynami - było o tym wiele razy... Przekonałem się na własnej skórze. Lepiej od razu zainwestować w porządny kit. (np springi Eibacha + żółte, regulowane Koni). Sam chętnie obniżyłbym swoją Almerę ale niestety wybór kitów jest bardzo ograniczony no i nie ma czegoś w rodzaju 60/40 a tego własnie szukam. Jeśli ktoś chce zejść niżej niż ~30/30 musi zdecydować się na zakup gwintu a to już spory wydatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DJ One-Way Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 A co myślicie o tym zestawie Eibacha:>?? Bez sportowych amorów bedzie naprawde zle:>?? http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=90621 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DJ One-Way Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 lub h&r pozycja 3>> http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=82502 , osądźcie które będą najlepszym rozwiązaniem:> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AD4M Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 Seria sportline nie nadaje sie do seryjnych amorków. Za to na kicie Sport-System jeździ się pięknie - idealny kit na nasze drogi a obniżenie też niczego sobie (~50mm). Tyle, że jak juz kiedyś pisalem do Almery nie oferowany nad czym ja osobiście bardzo ubolewam. Może znacie jakąś alternatywę dla sport-systemu eibacha do almeryN16? Pro-kit + seryjne amory sam testowałem. Nie polecam. No chyba, że na krótką metę dopóki amory nie padną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AD4M Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 lub h&r pozycja 3>> http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=82502 , osądźcie które będą najlepszym rozwiązaniem:> H&R będzie twardszy od Eibacha. Eibach produkuje jedne z najbardziej komfortowych springów progresywnych na rynku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.