Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P10] Wymiana płynu chłodzącego... się zaczyna ;)


Guest MrSlonio
 Share

Recommended Posts

Guest MrSlonio

Powitać,

całą teorię odnośnie wymiany płynu opanowałem do perfekcji no i chciałem przełożyć coś z tej teorii do praktyki, ale nie do końca się niestety udało. Przyczyna dość prozaiczna, nie mogę namierzyć korka spustowego w bloku silnika i odpowietrzników.

I tu prośba do Was, czy ktoś mogłby mi wytłumaczyć łopatologicznie gdzie powyższe znajdę.

Za wszelką okazaną mi pomoc z góry serdecznie dziękuję.

 

Pozdrowienia,

MrSlonio

Link to comment
Share on other sites

Guest Dżodżo

Obraz002.jpg

 

Na zdjeciu czerwonym kuleczkiem i strzalka masz zaznaczony odpowietrznik, co do korka spustowego w bloku, to nie pomoge bo nie wiem gdzie tam jest i ja mam diesla wiec pewnie jest w innym miejscu lub go wogole nie ma.

 

 

POZDRAWIAM.....

Link to comment
Share on other sites

w SR20DE jeden odpowietrznik jest w jednej ze śrub przy termostacie. drugi miał być wg instrukcji na wężyku idącym do nagrzewnicy (tuż w pobliżu podszybia), ale u mnie go tam nie ma ;)

Link to comment
Share on other sites

skoro teorię znasz skupię się na odpowiedzi na pytania.

pierwszy odpowietrznik stanowi śruba przy obudowie termostatu,będziesz widział 3 sruby montazowe, czwartą do masy i piątą pozostawioną samoą sobie- to jest własnie odpowietrznik.

Drugi otpowietrznik to cos w rodzaju sruby wkręconej w przewód układu chłodzenia, znajdziesz go z tylu za obudową filtra powietrza. Umiesczony jest na najwyższym przewodzie i jak sięgniesz tam ręką na pewno się zorientujesz ze to on. Po prostu go wykręcasz i odpowietrzasz układ. Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Ok nie jest to takie trudne jezeli masz ksiazke obslugi samochodu to na koncu znajdziesz calkiem dobre rysunki !!

jezeli nie to jest troche inaczej niz pisze w polskiej ksiazce po prostu blad w tlumaczeniu

korek spustowy jest nie na boku bloku po stronie lewej tylko

po lewej stronie z przodu bloku ponizej koolektora spalin i przysrodkowo od bagnetu do sprawdzania poziomu oleju mniej wiecej w 1/2 drugiej wysokosci zwykla sruba chyba jedyna jaka jest tam z gory jej nie zobaczysz mozesz namacac widac ja z dolu

co do korka odpowietrzajacego tak jak pisza koledzy w obudowie termostatu ja zdejmiesz oslone plastikowa kopulki to lepiej widac chm jaku tu lopatologicznie najwyzsza i najbardziej na zewnatrz sruba taka ktora jest tam sama i niczego nie mocuje :))) to to, chyba prosto wytlumaczone ?

co jescze z uwag chlodnica nie ma korka spustowego i lepiej go nie ruszac gdyby jednak ktos mial musisz odkrecic waz gumowy ten najnizszy i najgrubszy nie te cienkie bo to od chlodzenia oleju

a zeby sie do niego dostac to trzeba odkrecic jedna plastikowa oslone i trzeba uwazac bo jest na blachowkretach i mozna je pozrywac bo najczesciej sa pordzewiale i to chyba wszystko #

zreszta wysylam ci wszystko z ksiazki serwisowej stacji obslugi nisana tam masz krok po kroku bo nieche mi sie wycinac zdjec z pdf'a

pozd

Link to comment
Share on other sites

Guest MrSlonio

No i płyn już wymieniony.

Dziękuję wszystkim którzy się wypowiedzieli w temacie, bez Was pewnie mial bym trochę więcej roboty, no i nie wiadomo jaki byłby efekt końcowy. Jeszcze raz dzięki.

 

Pozdrowienia,

MrSlonio

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...