Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10] Wymiana płynu chłodzącego... się zaczyna ;)


Gość MrSlonio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Powitać,

całą teorię odnośnie wymiany płynu opanowałem do perfekcji no i chciałem przełożyć coś z tej teorii do praktyki, ale nie do końca się niestety udało. Przyczyna dość prozaiczna, nie mogę namierzyć korka spustowego w bloku silnika i odpowietrzników.

I tu prośba do Was, czy ktoś mogłby mi wytłumaczyć łopatologicznie gdzie powyższe znajdę.

Za wszelką okazaną mi pomoc z góry serdecznie dziękuję.

 

Pozdrowienia,

MrSlonio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obraz002.jpg

 

Na zdjeciu czerwonym kuleczkiem i strzalka masz zaznaczony odpowietrznik, co do korka spustowego w bloku, to nie pomoge bo nie wiem gdzie tam jest i ja mam diesla wiec pewnie jest w innym miejscu lub go wogole nie ma.

 

 

POZDRAWIAM.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro teorię znasz skupię się na odpowiedzi na pytania.

pierwszy odpowietrznik stanowi śruba przy obudowie termostatu,będziesz widział 3 sruby montazowe, czwartą do masy i piątą pozostawioną samoą sobie- to jest własnie odpowietrznik.

Drugi otpowietrznik to cos w rodzaju sruby wkręconej w przewód układu chłodzenia, znajdziesz go z tylu za obudową filtra powietrza. Umiesczony jest na najwyższym przewodzie i jak sięgniesz tam ręką na pewno się zorientujesz ze to on. Po prostu go wykręcasz i odpowietrzasz układ. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok nie jest to takie trudne jezeli masz ksiazke obslugi samochodu to na koncu znajdziesz calkiem dobre rysunki !!

jezeli nie to jest troche inaczej niz pisze w polskiej ksiazce po prostu blad w tlumaczeniu

korek spustowy jest nie na boku bloku po stronie lewej tylko

po lewej stronie z przodu bloku ponizej koolektora spalin i przysrodkowo od bagnetu do sprawdzania poziomu oleju mniej wiecej w 1/2 drugiej wysokosci zwykla sruba chyba jedyna jaka jest tam z gory jej nie zobaczysz mozesz namacac widac ja z dolu

co do korka odpowietrzajacego tak jak pisza koledzy w obudowie termostatu ja zdejmiesz oslone plastikowa kopulki to lepiej widac chm jaku tu lopatologicznie najwyzsza i najbardziej na zewnatrz sruba taka ktora jest tam sama i niczego nie mocuje :))) to to, chyba prosto wytlumaczone ?

co jescze z uwag chlodnica nie ma korka spustowego i lepiej go nie ruszac gdyby jednak ktos mial musisz odkrecic waz gumowy ten najnizszy i najgrubszy nie te cienkie bo to od chlodzenia oleju

a zeby sie do niego dostac to trzeba odkrecic jedna plastikowa oslone i trzeba uwazac bo jest na blachowkretach i mozna je pozrywac bo najczesciej sa pordzewiale i to chyba wszystko #

zreszta wysylam ci wszystko z ksiazki serwisowej stacji obslugi nisana tam masz krok po kroku bo nieche mi sie wycinac zdjec z pdf'a

pozd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i płyn już wymieniony.

Dziękuję wszystkim którzy się wypowiedzieli w temacie, bez Was pewnie mial bym trochę więcej roboty, no i nie wiadomo jaki byłby efekt końcowy. Jeszcze raz dzięki.

 

Pozdrowienia,

MrSlonio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...