Gość MrSlonio Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 Powitać, całą teorię odnośnie wymiany płynu opanowałem do perfekcji no i chciałem przełożyć coś z tej teorii do praktyki, ale nie do końca się niestety udało. Przyczyna dość prozaiczna, nie mogę namierzyć korka spustowego w bloku silnika i odpowietrzników. I tu prośba do Was, czy ktoś mogłby mi wytłumaczyć łopatologicznie gdzie powyższe znajdę. Za wszelką okazaną mi pomoc z góry serdecznie dziękuję. Pozdrowienia, MrSlonio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 Na zdjeciu czerwonym kuleczkiem i strzalka masz zaznaczony odpowietrznik, co do korka spustowego w bloku, to nie pomoge bo nie wiem gdzie tam jest i ja mam diesla wiec pewnie jest w innym miejscu lub go wogole nie ma. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 Na tej fotce cosik nic nie widac. Daj emaila to wysle Ci fotke z zaznaczeniem. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość holy Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 w SR20DE jeden odpowietrznik jest w jednej ze śrub przy termostacie. drugi miał być wg instrukcji na wężyku idącym do nagrzewnicy (tuż w pobliżu podszybia), ale u mnie go tam nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Comet Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 skoro teorię znasz skupię się na odpowiedzi na pytania. pierwszy odpowietrznik stanowi śruba przy obudowie termostatu,będziesz widział 3 sruby montazowe, czwartą do masy i piątą pozostawioną samoą sobie- to jest własnie odpowietrznik. Drugi otpowietrznik to cos w rodzaju sruby wkręconej w przewód układu chłodzenia, znajdziesz go z tylu za obudową filtra powietrza. Umiesczony jest na najwyższym przewodzie i jak sięgniesz tam ręką na pewno się zorientujesz ze to on. Po prostu go wykręcasz i odpowietrzasz układ. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PabloP Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 Ok nie jest to takie trudne jezeli masz ksiazke obslugi samochodu to na koncu znajdziesz calkiem dobre rysunki !! jezeli nie to jest troche inaczej niz pisze w polskiej ksiazce po prostu blad w tlumaczeniu korek spustowy jest nie na boku bloku po stronie lewej tylko po lewej stronie z przodu bloku ponizej koolektora spalin i przysrodkowo od bagnetu do sprawdzania poziomu oleju mniej wiecej w 1/2 drugiej wysokosci zwykla sruba chyba jedyna jaka jest tam z gory jej nie zobaczysz mozesz namacac widac ja z dolu co do korka odpowietrzajacego tak jak pisza koledzy w obudowie termostatu ja zdejmiesz oslone plastikowa kopulki to lepiej widac chm jaku tu lopatologicznie najwyzsza i najbardziej na zewnatrz sruba taka ktora jest tam sama i niczego nie mocuje )) to to, chyba prosto wytlumaczone ? co jescze z uwag chlodnica nie ma korka spustowego i lepiej go nie ruszac gdyby jednak ktos mial musisz odkrecic waz gumowy ten najnizszy i najgrubszy nie te cienkie bo to od chlodzenia oleju a zeby sie do niego dostac to trzeba odkrecic jedna plastikowa oslone i trzeba uwazac bo jest na blachowkretach i mozna je pozrywac bo najczesciej sa pordzewiale i to chyba wszystko # zreszta wysylam ci wszystko z ksiazki serwisowej stacji obslugi nisana tam masz krok po kroku bo nieche mi sie wycinac zdjec z pdf'a pozd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PabloP Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 to jednak ci nie wysle bo nie podales e-mail'a pablo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MrSlonio Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 Juz podaje w mig mojego @ elefantos@poczta.onet.pl Z góry i z dołu piękne dzięki. Pozdrowienia, MrSlonio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bruneros Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 zadnych korkow... znajdz mojego posta gdzie opisalem lopatologicznie co i jak z wymiana :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MrSlonio Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 No i płyn już wymieniony. Dziękuję wszystkim którzy się wypowiedzieli w temacie, bez Was pewnie mial bym trochę więcej roboty, no i nie wiadomo jaki byłby efekt końcowy. Jeszcze raz dzięki. Pozdrowienia, MrSlonio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.