Gość lowiec Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 no ja nie wiem jak wy jezdzicie przy dobrym refleksie zawsze pierwszy ruszam ze swiatel reszta zostaje w tyle. jesli gosc sie nie sciga to moze sie zdziwic prowadzac nawet mocniejsze auto jak jeden w eclipsie w lubaniu:D potem fakt odjechal w sina dal. chce sie jezdzic dynamicznie - trzeba wciskac gaz i jezdzic powyzej przynajmniej 2,5 tys obrotow. ponizej 2 tys niestety sunny sie tylko toczy do przodu. pozdrawiam slawek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Qubba Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 Posiadam Sunny 1.4 16V (94r.) 1. Chciłbym Was zapytać co należałoby wymienić lub na co zwrócić uwagę, aby poprawić przyspieszenie... bo widaję mi się taki powolny :roll: Niestety tak jest. Sunny w tej wersji nie jest zbyt zrywny. Jak go dobrze wyczujesz to bedziesz potrafil odpowiednio dopasowac zmiane biegow do obrotow ale szokujacej zmiany nie bedzie. Ja mam wrazenie ze posiada cos w rodzaju dziury, tak do 50 km/h. Potem idzie jak burza Ale z pod swiatel trzeba troche wprawy zeby dostal kopa. Z tego co wiem to starsze "japonce" lubia jak sie je mocniej kreci, ale wtedy wzrasta zuzycie paliwa - cos za cos. Za to pomysl ze dobrze utrzymany egzemlarz jest prawie nie do zajechania w normalnych warunkach. jakbys moje auto opisywal ;-) Auto nabyłem 5 miesięcy temu... a jeździłem ogierem - FIAT 125P nie wiem jak 125p sie zbieral, ale ja (tez 5 mies. temu :-) ) jezdzilem trabantem 1.1 i ze wzgledu, ze byl lekki na swiatlach zawsze byl pierwszy :-) mysle, ze to kwestia przyzwyczajenia, jeszcze troche to przywykniesz to mula :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pazi Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 Hehe Jak już się zbierze to jedzie bardzo dobrze, oczywiście w granicach rozsądku, żeby nie przesadzić :roll: Jak macie ochotę to zobaczcie... Ci co przesadzili... http://www2.star.net.pl/~moll/drogowka.rar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarki Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 chce sie jezdzic dynamicznie - trzeba wciskac gaz i jezdzic powyzej przynajmniej 2,5 tys obrotow. ponizej 2 tys niestety sunny sie tylko toczy do przodu. Wlasnie o tym pisalem. Musi byc mocko krecony zeby dobrze przyspieszac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jano86 Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 " lecie jeździłem na 155/80 i na zimę też takie chcę kupić. Czy to mój błąd?? " też mialem n14 1.4 i w zimie jeździlem na 155/80 myśle że opony w sam raz. Na lato polecam 175/65 bardzo ladnie się prowadzi. Co do silnika to mój ajk go kupilem mial tak do 3500 obr dola a potem dostawal kopniaka :twisted: , ale po regulacji gaźnika szedl równo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Kolego producent zaleca 175/65 R13 lub 165/65 R13. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NaAx Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Kolego producent zaleca 175/65 R13 lub 165/65 R13. do N14 1,4 na pewno nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Kolego producent zaleca 175/65 R13 lub 165/65 R13. do N14 1,4 na pewno nie. Na pewno tak bo mam już drugie N14 więc wiem co mówię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NaAx Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Kolego producent zaleca 175/65 R13 lub 165/65 R13. do N14 1,4 na pewno nie. Na pewno tak bo mam już drugie N14 więc wiem co mówię silnik 1,4 - 13 calowe 155/80 lub 175/70 silnik 1,6 - 13 calowe 175/65 lub 14 calowe 175/65 Przepisalem z instrukcji obslugi N14, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 No dobra rypłem się co do tego 165. A reszta to wysokośc profilu (70), która na przyspieszenie jak to tutaj kolega ma problem nie ma znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.