Gość almerka2003 Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 padły mi klocki z tyłu znajomy mechanik az sie zdziwił ze przy przebiegu 25 tys z tyłu klocki padły ja tez sie troche zdziwiłem ale widocznie te klocki to zwykły szajs serwis mi zaspiewał 360 zyli za komplet ja zamówiłem pagid za 198 i tutaj moje pytanie czy znacie te firme pagid która robi te klocki i jak sie do niej odniesiecie czy sa to dobre klocuszki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 nie uzywalem ale mozna z czytstym sumieniem polecic - niezle opinie. kiedys ich szukalem ale nie byly dostepne w Polsce. dobre niemieckie klocuszki :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kulik Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 Ja wymieniałem ostatnio klocki i tarcze z tyłu i kupiłem klocki i tarcze ATE. Sprawują sie super. To też zacna niemiecka firma i klocki do tego akurat modelu są tanie. Ja kupiłem w FOCIE za 118 PLN, aż się sprzedawca zdziwił, że takie tanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 25 tys.km :shock: Moje klocki z tylu przejechaly od nowości 115 tys.km! A kupilem za 80 zl i spisuja sie narazie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 25 tys.km :shock: Moje klocki z tylu przejechaly od nowości 115 tys.km! A kupilem za 80 zl i spisuja sie narazie dobrze. U mnie wytrzymały 55 tyś km, poszły do wymiany razem z przednimi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 w poprzedniej n-16 klocki starlem przy 33 kkm ale sie troche wariowalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 w poprzedniej n-16 klocki starlem przy 33 kkm ale sie troche wariowalo To chyba nieźle musiały dostawać. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 w poprzedniej n-16 klocki starlem przy 33 kkm ale sie troche wariowalo To chyba nieźle musiały dostawać. :wink: :oops: hehe ale tylko troszke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 Tez bylem w szoku, ze tylne nie byly jeszcze nigdy wymieniane, przednie byly. Tym bardziej, ze poprzedni wlaściciel potrafil zrobić 15 tys. w dwa miesiace! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość almerka2003 Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 juz wymienione z tyłu jurid załozyłem na przód kupiłem pagida ale jeszcze te sie trzymają zobaczymy jak te nowe wytrzymają i mam pytanie moj mechanik nie zakładał tych blaszek na klocki i boje sie ze z czasem moga stukac on powiedział ze nic takiego nie ma prawa wystąpic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość thomson30 Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 Ostatnio jak byłem w serwisie to mechanik powiedział, że powinienem przyjechać (roczny samochód) na czyszcznie zacisków hamulców (zapobiega to przedwczesnemu zurzyciu, ze względu na sól na naszych drogach). Koszt to jedyna 150 PLN. Zajefajnie. Bardzo ciekawe, ale instrukcja nić nie mówi o tym. Poza tym hamulce mam super, nic mi nie piszczy. nic się nie grzej i za bardzo to nie ma tam co smarować. A jeżeli już to robote tą nie wyceniam na 150 zł. Widziałem jak robił to serwisant w jakiejś terenówie. Wyglądało to naprawdę nieźle. Przesmarował wszystkie prowadnice(blaszki), które zapewniają swobodny ruch zacisku. Używał do tego smaru miedziowego (miedzianego). Podobno najlepszy, chć w sprzedaży jakoś nie zwróciłem na to uwagę. Dotychczas w polonezie używałem grafitowego i było oki a na zabezpieczenie zapiekających się tłoczków (co wynikało z tego że zaciski były aluminiowe) polecam "cylinder pastę". Paasta super od momentu jak zacząłem ją stosować zero problemów z hamulcami (w ppolonezie). A w almerze hamulce gilett- oby tak dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 nie wiem czy to jest dobry pomysl :roll: coobcio niech sie wypowie co mu sie stalo jak kombinowal z takowa pasta przy swoich starych zaciskach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 Smar miedzany... kupilem go w NORAUTO pol kg i zaplacilem coś w granicach 35zł - poelcam go jak najbardizej ale nie do blaszek tylko to ślizgów. Blaszki się tylko czyści aż będą wyglądały jak lusterko, błędem jest ich smarowanie gdyż tylko lapą na siebie syf i działają jak papier ścierny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KAFAR Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Siema Ja w mojej almie N16 1.8 FL pojechalem na rolki sprawdzajace hamulce, bo przeglad diagnostyczny sie zbliza. No i sie mocno wystraszylem, bo mi wyszlo nierowne hamowanie i slaby docisk. Mam 45 000 km i niedawno wymienialem klocki z przodu na Lukasy (takie same jak oryginal-tez mialy napisane Lukas pod blaszkami). Z tylu tez slabo hamowal ponizej normy. Pojechalem do serwisu i pytam co sie dzieje, a oni mi nato ze N16 ma wrazliwy uklad hamulcowy i trzeba go czyscic mniej wiecej co 15 000 km. Kupilem na tyl tarcze Brembo za 140 zl szt. w Intercarsie+klocki Ferodo Premier za 99 zl i kazalem dokladnie wyczyscic caly ukl. hamulcowy 130zl z pasta miedziana i smarami. Teraz jest juz dobrze ufffff. Posumowanie: nie wystarczy tylko wymienic klockow i tarcz na dobre, trzeba tez koniecznie wyczyscic tloczki i zaciski (szczgolnie jak ktos jezdzi po blocie) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.