Alert_Devil Opublikowano 26 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 Witam serdeczniePrzymierzam się do zmiany paska kinowego wraz z pompą wody i tu moje pytanie.Czy ktoś już wymieniał I wie jakie są koszta?Oczywiście pasek napinacze, rolki plus pompa?Auto to Nissan Qashqai + 2 2.0 dci z 2010 rPozdrawiam Mateusz Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Author53 Opublikowano 26 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 Godzinę temu, Alert_Devil napisał: Witam serdecznie Przymierzam się do zmiany paska kinowego wraz z pompą wody i tu moje pytanie. Kolego chyba łańcuch rozrządu? Kompletny, dobrej jakości rozrząd to ok 650 PLN + pompa 220 PLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alert_Devil Opublikowano 26 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 Chodzi mi o pasek co jest przy alternatorze Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 26 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 2 godziny temu, Alert_Devil napisał: jakie są koszta? Pasek osprzętu z rolką i napinaczem oryginał Renault 200-300 zł, pompa wody oryginał drugie tyle (dlaczego chcesz ją wymienić?). Robocizna max 100 zł, jeśli nie umiesz wymienić samemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alert_Devil Opublikowano 26 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 Nie wiem kiedy pasek był wymieniany. Auto ma już prawie 160 tys przebiegu. A wymiana pompy razem z paskiem raczej nie zaszkodzi Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 26 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 (edytowane) 37 minut temu, Alert_Devil napisał: A wymiana pompy razem z paskiem raczej nie zaszkodzi Ja bym nie wymieniał, jeśli nie hałasuje, nie cieknie i nic innego jej nie dolega. No ale to Twoje pieniądze. A jak już koniecznie będziesz wymieniać, to jedynie oryginał. Inne potrafią wyć jako nowe i można łatwo na tym wyjść jak Zabłocki... Edytowane 26 Lutego 2019 przez cezzar1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alert_Devil Opublikowano 26 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 W zasadzie nic się z nią nie dzieje. Żadnego hałasu ani wycieku. Czyli lepiej pasek z napinaczem I rolki? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 26 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 49 minut temu, Alert_Devil napisał: Czyli lepiej pasek z napinaczem I rolki? Twój wybór. Nie mówię co lepiej a co gorzej. Wyznaję zasadę, że w samochodzie się wymienia to, co jest zużyte, chyba że są jakieś obligatoryjne zalecenia producenta. Jeśli zużyty jest pasek a rolki jeszcze dobre, to wymieniam tylko pasek. Jak padnie rolka, to sobie ją wymienię osobno. Jeśli musisz jechać do mechanika i za naprawę/wymianę płacić, to chyba lepiej wymienić zestaw (pasek i rolki) a najlepiej, niech mechanik (zaufany i uczciwy) zdejmie pasek i oceni jaki jest stan rolek i pompy wody oraz pozostałych elementów, z którymi pasek osprzętu współpracuje (sprzęgło jednokierunkowe alternatora, koło pasowe wału) i powie, co jest zużyte a co nie i co trzeba wymienić. Dla niego do minuta pracy a Ty dzięki temu wiesz na czym stoisz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter Opublikowano 26 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 27 minut temu, cezzar1 napisał: Twój wybór. Nie mówię co lepiej a co gorzej. Wyznaję zasadę, że w samochodzie się wymienia to, co jest zużyte, chyba że są jakieś obligatoryjne zalecenia producenta. Jeśli zużyty jest pasek a rolki jeszcze dobre, to wymieniam tylko pasek. Jak padnie rolka, to sobie ją wymienię osobno. Jeśli musisz jechać do mechanika i za naprawę/wymianę płacić, to chyba lepiej wymienić zestaw (pasek i rolki) a najlepiej, niech mechanik (zaufany i uczciwy) zdejmie pasek i oceni jaki jest stan rolek i pompy wody oraz pozostałych elementów, z którymi pasek osprzętu współpracuje (sprzęgło jednokierunkowe alternatora, koło pasowe wału) i powie, co jest zużyte a co nie i co trzeba wymienić. Dla niego do minuta pracy a Ty dzięki temu wiesz na czym stoisz. mam przy okazji pytanie, 1. po ilu km nalezy wymienic pompe wody 2. jakie moga byc objawy uszkodzenia pompy (pewnie halas?) 3. srednio po ilu km ulega uszkodzeniu (1.6DCI diesel 2011r) jak na razie u mnie dziala. dzieki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 26 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 Jedynie na pytanie nr 2 można dać odpowiedź: hałas, luz, wyciek płynu. Pozostałe pytania nie mają sensownej odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.