Xsuv Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 Witam wszystkich . Po wymianie silnika pojawił się kolejny problem , z lewej strony silnika pojawił się mocny wyciek płynu widoczny tylko od spodu samochodu. Czy może to być pęknięty blok lub jest szansa że jakiś przewód jest uszkodzony ? 2.2 dci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radar Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 Jest szansa na wszystko... Po samym opisie to nie dużo jesteśmy w stanie powiedzieć.... Jakieś zdjęcie albo coś.... Ale jak piszesz że mocny wyciek to wydaje mi się zauważył byś albo mechanik że coś jest nie tak z blokiem. Trzeba wejść pod auto i przeglądać dokładnie co i jak... z nikąd nie leci płyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xsuv Opublikowano 27 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 Uszkodzony przewód metalowy który wychodził z bloku nad pompą paliwa. Kilka godzin roboty. Teraz zaczęły wariować wentylatory chłodnicy chodzą bez przerwy od włączenia silnika , nawet jak zimny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 może nie podłączyłeś czujnika temperaury ? wtedy w niektórych autach wentylatory chodzą na wszelki wypadek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xsuv Opublikowano 27 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 12 minut temu, chudson napisał: może nie podłączyłeś czujnika temperaury ? wtedy w niektórych autach wentylatory chodzą na wszelki wypadek Jutro będę szukał przyczyny wiem na pewno , że po włączeniu zimnego silnika pokazuje od razu 90 st. A zanim zacząłem grzebać było ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xsuv Opublikowano 28 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 Dzięki kolego Chudson Wtyczka była słabo zapięta. Teraz zostało sprawdzić czemu samochód wchodzi w tryb awaryjny (brak przyspieszenia )Może przez to , że nie zrobiłem adaptacji regulatora ciśnienia paliwa . Przy okazji chyba któryś czujnik abs padł bo komunikat pokazuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Tryb awaryjny to najlepiej podłączyć kompa bo powodów wiele jest. Może być również któryś z czujników niedopięty ( wału , wałka, przepływomierz ) albo masa niedokręcona. Tryb awaryjny się pojawił bo grzebaniu z układem chłodniczym czy występuje od przekładki silnika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xsuv Opublikowano 3 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Witam , pomógł reset pompy po wymianie zaworu o którym dowiedziałem się z jednego poradnika na forum. Silnik kupiłem razem z pompą paliwa. Po podłączeniu pod komputer pokazywało tylko problem z czujnikiem ABS i to jest ostatni problem z którym się zmagam. Dziękuję za zainteresowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.