MARTI Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 Mam problem z ogrzewaniem w mojej Primerce prawie w ogóle nie dmócha ani zimnym ani ciepłym powietrzem nawet na 4biegu.Woda z nagrzewnicy wypływa tak samo ciepła jak wchodziła czyli raczej nie jest zapchana ani zapowietrzona.Teraz gdy nadeszła zima nie da rady jeżdzić,WSZYSTKO PARUJE :evil: . Znajomy ma taką samą i jest ten sam problem z ogrzewaniem czy to skaza tej Primery???[/b] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mepszo Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 Jeżeli masz filtr przeciwpyłkowy to sprawdź czy jest czysty najlepiej sprawdź jak dmucha bez filtra :wink: pozdro :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczetke Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 w p10 nie ma filtru przeciwpyłkowego. Ja mam diesla i też mam problem z ogrzewaniem leci tylko ciepłe powietrze a nie gorące nagrzewa się po 3km może to przypałość diesli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 Ja mam taka sama Primerke i po jakis 2 kilometrach leci cieplutkie powietrze, tak wiec w ciagu 5 minut mam juz cieplutko w samochodziku. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz Szwałkiewicz Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 Witaj. Wprawdzie ja ujeżdżam Primerę P10 2,0 SLX ale wydaje mi się że ogrzewanie jest tak samo skonstruowane w Dieslu i w benzynie. Po pierwsze piszesz " wszystko paruje" - rozumiem że szyby są zaparowane? to wskazuje na zamknięty obieg powietrza - pierwszy klawisz od lewej ( o ile pamietam) W takim położeniu - włączony obieg zamknięty- ogrzewanie nie pobiera świerzego powietrza z zewnątrz i nie wietrzy kabiny- co nachuchasz to masz. Za takim obrotem sprawy świadczy jeszcze to , że " nie dmucha w ogóle" a przy ruchu samochodu powinno przynajmniej delikatnie wiać z kratek.Rada- sprawdzić i ewentualnie wyłączyć. Po drugie " w ogóle nie dmucha-czyli dmuchawa nie działa- najpierw sprawdź bezpiecznik dmuchawy , bo może to tylko kwestia zasilania. Jeśli nie to czeka Cię sprawdzanie włącznika. Ale to później. Wreszcie najgorsza opcja - niedziałający silnik dmuchawy- to zupełnie inna bajka. Przepraszam za długi wywód-ale to skrzywienie zawodowe. Mam nadzieję że to nie będzie nic wielkiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTI Opublikowano 23 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 WIATRAK CHODZI NA KAŻDYM BIEGU UŻYWAM OBIEGU OTWARTEGO.CHODZI O TO ŻE LECI I CIEPŁE I ZIMNE POWIETRZE ALE BARDZO MAŁO PRAKTYCZNIE NIC TAK JAK BY TE POWIETRZE UCIEKAŁO GDZIEŚ NA BOKI ZANIM DOJDZIE DO WYLOTÓW, WYDAJE MI SIE ŻE TRZEBA ROZEBRAĆ DESKE I ZOBACZYĆ GDZIE UCIEKA ALE TO JUŻ KOSZMARNY ZABIEG :cry: .CHYBA ŻE TO COŚ INNEGO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz Szwałkiewicz Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 Witam. Cieszę się ,ż e czarne scenariusze się nie sprawdziły. Zamin wpadniesz w szał rozbierania deski rozdzielczej proponuję zdjąć podszybie i sprawdzić czy nie ma przeszkód od strony wlotu powietrza. Gdyby to były zdjęte przewody pow. to jak włączysz dmuchawę na maxa i sięgniesz pod deskę to poczujesz ten wicher. W końcu jeśli dmuchawa OK i wlot czysty to gdzieś to powietrze musi sie podziewać! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 Masz typowe objawy zapchanego na śmierć filtra przeciwpyłkowego. Wygląda na to że sa dwie wersje P10: z tym filtrem i bez niego. Polecam lekturę wątku: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=116767#116767 Zaczyna się od P11, ale potem piszą właściciele P10. Przeczytaj to co napisał "artoor" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mepszo Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 jak słabo dmucha i parują szyby to musi być brudny filtr przeciwpyłkowy i nie mówcie że w P10 nie ma filtra bo kolega jurgenik udowodnił żę wychodziły P10 z filtrem . w P10 jest tak silna dmuchawa że nawet jak spadną nadmuchy to powinno galancie dmuchać po deską pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTI Opublikowano 28 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 dzięki chłopaki to był filtr przeciw pyłkowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 A gdzie u Ciebie byl ten filtr przeciwpylkowy, bo ja tez mam P10 2.0 CD ale nie mam filtra i tak z ciekawosci napisz gdzie dokladnie u Ciebie byl????? POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTI Opublikowano 29 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 ODKRĘĆ WIATRAK I WŁÓŻ RĘKE GŁĘBOKO W LEWO JA GO TAM ZNALAZŁEM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.