Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] OGRZEWANIE 20CD


MARTI
 Share

Recommended Posts

Mam problem z ogrzewaniem w mojej Primerce prawie w ogóle nie dmócha ani zimnym ani ciepłym powietrzem nawet na 4biegu.Woda z nagrzewnicy wypływa tak samo ciepła jak wchodziła czyli raczej nie jest zapchana ani zapowietrzona.Teraz gdy nadeszła zima nie da rady jeżdzić,WSZYSTKO PARUJE :evil: . Znajomy ma taką samą i jest ten sam problem z ogrzewaniem czy to skaza tej Primery???[/b]

Link to comment
Share on other sites

Guest szczetke

w p10 nie ma filtru przeciwpyłkowego. Ja mam diesla i też mam problem z ogrzewaniem leci tylko ciepłe powietrze a nie gorące nagrzewa się po 3km może to przypałość diesli.

Link to comment
Share on other sites

Guest Dżodżo

Ja mam taka sama Primerke i po jakis 2 kilometrach leci cieplutkie powietrze, tak wiec w ciagu 5 minut mam juz cieplutko w samochodziku.

 

 

POZDRAWIAM.....

Link to comment
Share on other sites

Guest Mariusz Szwałkiewicz

Witaj. Wprawdzie ja ujeżdżam Primerę P10 2,0 SLX ale wydaje mi się że ogrzewanie jest tak samo skonstruowane w Dieslu i w benzynie. Po pierwsze piszesz " wszystko paruje" - rozumiem że szyby są zaparowane? to wskazuje na zamknięty obieg powietrza - pierwszy klawisz od lewej ( o ile pamietam) W takim położeniu - włączony obieg zamknięty- ogrzewanie nie pobiera świerzego powietrza z zewnątrz i nie wietrzy kabiny- co nachuchasz to masz. Za takim obrotem sprawy świadczy jeszcze to , że " nie dmucha w ogóle" a przy ruchu samochodu powinno przynajmniej delikatnie wiać z kratek.Rada- sprawdzić i ewentualnie wyłączyć. Po drugie " w ogóle nie dmucha-czyli dmuchawa nie działa- najpierw sprawdź bezpiecznik dmuchawy , bo może to tylko kwestia zasilania. Jeśli nie to czeka Cię sprawdzanie włącznika. Ale to później. Wreszcie najgorsza opcja - niedziałający silnik dmuchawy- to zupełnie inna bajka. Przepraszam za długi wywód-ale to skrzywienie zawodowe. Mam nadzieję że to nie będzie nic wielkiego.

Link to comment
Share on other sites

WIATRAK CHODZI NA KAŻDYM BIEGU UŻYWAM OBIEGU OTWARTEGO.CHODZI O TO ŻE LECI I CIEPŁE I ZIMNE POWIETRZE ALE BARDZO MAŁO PRAKTYCZNIE NIC TAK JAK BY TE POWIETRZE UCIEKAŁO GDZIEŚ NA BOKI ZANIM DOJDZIE DO WYLOTÓW, WYDAJE MI SIE ŻE TRZEBA ROZEBRAĆ DESKE I ZOBACZYĆ GDZIE UCIEKA ALE TO JUŻ KOSZMARNY ZABIEG :cry: .CHYBA ŻE TO COŚ INNEGO

Link to comment
Share on other sites

Guest Mariusz Szwałkiewicz

Witam. Cieszę się ,ż e czarne scenariusze się nie sprawdziły. Zamin wpadniesz w szał rozbierania deski rozdzielczej proponuję zdjąć podszybie i sprawdzić czy nie ma przeszkód od strony wlotu powietrza. Gdyby to były zdjęte przewody pow. to jak włączysz dmuchawę na maxa i sięgniesz pod deskę to poczujesz ten wicher. W końcu jeśli dmuchawa OK i wlot czysty to gdzieś to powietrze musi sie podziewać!

Link to comment
Share on other sites

jak słabo dmucha i parują szyby to musi być brudny filtr przeciwpyłkowy i nie mówcie że w P10 nie ma filtra bo kolega jurgenik udowodnił żę wychodziły P10 z filtrem . w P10 jest tak silna dmuchawa że nawet jak spadną nadmuchy to powinno galancie dmuchać po deską

 

:lol: pozdro :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest Dżodżo

A gdzie u Ciebie byl ten filtr przeciwpylkowy, bo ja tez mam P10 2.0 CD ale nie mam filtra i tak z ciekawosci napisz gdzie dokladnie u Ciebie byl?????

 

 

POZDRAWIAM.....

Link to comment
Share on other sites

ODKRĘĆ WIATRAK I WŁÓŻ RĘKE GŁĘBOKO W LEWO JA GO TAM ZNALAZŁEM.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...