Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] OGRZEWANIE 20CD


MARTI
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z ogrzewaniem w mojej Primerce prawie w ogóle nie dmócha ani zimnym ani ciepłym powietrzem nawet na 4biegu.Woda z nagrzewnicy wypływa tak samo ciepła jak wchodziła czyli raczej nie jest zapchana ani zapowietrzona.Teraz gdy nadeszła zima nie da rady jeżdzić,WSZYSTKO PARUJE :evil: . Znajomy ma taką samą i jest ten sam problem z ogrzewaniem czy to skaza tej Primery???[/b]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariusz Szwałkiewicz

Witaj. Wprawdzie ja ujeżdżam Primerę P10 2,0 SLX ale wydaje mi się że ogrzewanie jest tak samo skonstruowane w Dieslu i w benzynie. Po pierwsze piszesz " wszystko paruje" - rozumiem że szyby są zaparowane? to wskazuje na zamknięty obieg powietrza - pierwszy klawisz od lewej ( o ile pamietam) W takim położeniu - włączony obieg zamknięty- ogrzewanie nie pobiera świerzego powietrza z zewnątrz i nie wietrzy kabiny- co nachuchasz to masz. Za takim obrotem sprawy świadczy jeszcze to , że " nie dmucha w ogóle" a przy ruchu samochodu powinno przynajmniej delikatnie wiać z kratek.Rada- sprawdzić i ewentualnie wyłączyć. Po drugie " w ogóle nie dmucha-czyli dmuchawa nie działa- najpierw sprawdź bezpiecznik dmuchawy , bo może to tylko kwestia zasilania. Jeśli nie to czeka Cię sprawdzanie włącznika. Ale to później. Wreszcie najgorsza opcja - niedziałający silnik dmuchawy- to zupełnie inna bajka. Przepraszam za długi wywód-ale to skrzywienie zawodowe. Mam nadzieję że to nie będzie nic wielkiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WIATRAK CHODZI NA KAŻDYM BIEGU UŻYWAM OBIEGU OTWARTEGO.CHODZI O TO ŻE LECI I CIEPŁE I ZIMNE POWIETRZE ALE BARDZO MAŁO PRAKTYCZNIE NIC TAK JAK BY TE POWIETRZE UCIEKAŁO GDZIEŚ NA BOKI ZANIM DOJDZIE DO WYLOTÓW, WYDAJE MI SIE ŻE TRZEBA ROZEBRAĆ DESKE I ZOBACZYĆ GDZIE UCIEKA ALE TO JUŻ KOSZMARNY ZABIEG :cry: .CHYBA ŻE TO COŚ INNEGO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariusz Szwałkiewicz

Witam. Cieszę się ,ż e czarne scenariusze się nie sprawdziły. Zamin wpadniesz w szał rozbierania deski rozdzielczej proponuję zdjąć podszybie i sprawdzić czy nie ma przeszkód od strony wlotu powietrza. Gdyby to były zdjęte przewody pow. to jak włączysz dmuchawę na maxa i sięgniesz pod deskę to poczujesz ten wicher. W końcu jeśli dmuchawa OK i wlot czysty to gdzieś to powietrze musi sie podziewać!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz typowe objawy zapchanego na śmierć filtra przeciwpyłkowego. Wygląda na to że sa dwie wersje P10: z tym filtrem i bez niego. Polecam lekturę wątku:

 

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=116767#116767

 

Zaczyna się od P11, ale potem piszą właściciele P10. Przeczytaj to co napisał "artoor"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak słabo dmucha i parują szyby to musi być brudny filtr przeciwpyłkowy i nie mówcie że w P10 nie ma filtra bo kolega jurgenik udowodnił żę wychodziły P10 z filtrem . w P10 jest tak silna dmuchawa że nawet jak spadną nadmuchy to powinno galancie dmuchać po deską

 

:lol: pozdro :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...